2g iphone en zo dood als een...firmware 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ben nu een dag of 4 bezig om mijn geupdate 2g iphone weer werkend te maken, hij was al gepwnd op 3.0 ik neem aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2g iphone en zo dood als een...firmware 3.1.3
ben nu een dag of 4 bezig om mijn geupdate 2g iphone weer werkend te maken, hij was al gepwnd op 3.0
ik neem aan dat hij de nieuwste firmware 3.1.3 heeft omdat hij dat deed via de nieuwste itunes. recovery mode en dfu geprobeerd redsnow ireb snowbreeze met custom firmware van 3.1.2, de offficiële manier etc etc volgens mij van alles en nog wat dus. ik krijg heel foutmeldingen 16**. 13, en 15 en nummer 3 ik zal vast iets verkeerd doen maar weet dus niet wat kan iemand mij helpen want ik weet het ECHT niet meer. heb alles hier gelezen en kom helaas geen stap verder alvast bedankt Laatst gewijzigd door mgb; 21-02-10 om 12:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke firmware staat er op een ipad als je hem nu nieuw koopt? | borgqueenx | iPad algemeen | 22 | 24-09-10 19:59 |
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? | Bhola | iPad algemeen | 12 | 03-07-10 15:49 |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
|
|