Mini jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mss een zeer misleidende titel maar bestaat er een programmatje die ik kan runnen zodat ik de iphone verkenner kan gebruiken? Ik heb geen volledige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mini jailbreak
Mss een zeer misleidende titel maar bestaat er een programmatje die ik kan runnen zodat ik de iphone verkenner kan gebruiken? Ik heb geen volledige jailbreak nodig want cydia en de bijhorende programmas zijn niet noodzakelijk voor mij. Wil enkel en alleen dmv iphonebrowser in mijn ui sounds kunnen geraken voor de smstoon te veranderen en de triltijd voor sms te verlengen. Ik weet dat dit zonder jailbreak wss niet gaat (ik draai op 3.1.3 op de 3gs dus nog geen jailbreak beschikbaar) maar mss bestaat en zo iets dat enkel de iphone vrij stelt voor de iphonebrowser te gebruiken.
Thx, LeClair |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen met jailbreak. Dan kan je iFile gebruiken om in je iPhone bestanden te komen
|
|
||||
|
||||
Damn dacht van mss heb ik geluk en bestaat er een ander progje op in de bestanden te kunnen komen zonder jailbreak want heb reeds iphonebrowser staan maar daar kom je niet veel verder mee zonder de phone vrij is
|
|
||||
|
||||
Apple zou het echt niet toelaten om zomaar in je EIGEN iPhone te komen. Nee, daarvoor zou je hem natuurlijk weer moeten jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mini Iphone | Sander911 | iPhone algemeen | 16 | 05-02-11 05:01 |
Mini Icons | Jayant | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-06-10 22:04 |
iphone mini | truckdiver | Archief | 1 | 19-10-07 18:18 |
|
|