geen bereik na JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds vandaag mijn Iphone terug van reparatie, nu wil ik hem weer jailbreaken. Alleen wil het totaal niet lukken. De jailbreak is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen bereik na JB
Hoi,
Ik heb sinds vandaag mijn Iphone terug van reparatie, nu wil ik hem weer jailbreaken. Alleen wil het totaal niet lukken. De jailbreak is gelukt (mbv snowbreeze en ih8tesnow), alleen heb ik daarna geen bereik meer en ben ik dus genoodzaakt om weer te restoren en is de jailbreak weer weg. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? groetjes merijn ps ik heb het over fw 3.1.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent een van de velen.
Ff zoeken met de bekende knop..... |
|
|||
|
|||
Probeer hem na de jailbreak te simunlocken dat werkte bij mij.
|
|
||||
|
||||
Vul eerst eens even je profiel correct in. Je draait geen firmware 2.0 meer. Enkel als jij moeite doet kunnen wij je goed helpen.
Ontopic: ben je afhankelijk van een softwarematige unlock? Zo ja, dan kan je nog niet jailbreaken (zie ook dit topic). |
|
|||
|
|||
instellingen> algemeen> Herstel netwerkinstellingen> voila!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weinig of geen bereik | Arjaneerhart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-01-11 00:26 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
Geen 3G! (slecht bereik) | Tomatensoep | Archief | 1 | 18-07-09 00:01 |
geen bereik zomaar geen herstel of update | jonathan1993 | Unlock [archief] | 3 | 29-10-08 20:24 |
geen bereik | aesop | iPhone algemeen | 0 | 04-08-08 19:44 |
|
|