Jailbreak 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone aansluit en ga naar Apparaten/Samenvatting houdt ik de shift ingedrukt terwijl ik op herstellen klik, ik krijg dan het gewone herstelmodusscherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shift + Herstellen
Als ik mijn iphone aansluit en ga naar Apparaten/Samenvatting houdt ik de shift ingedrukt terwijl ik op herstellen klik, ik krijg dan het gewone herstelmodusscherm van apple, dit heb ik in zowel de DFU en herstelmodus geprobeerd, ook heb ik het hosts bestand aangepast maar niets werkt. Ik gebruik itunes versie 9.1.0.79 op windows7 32bit.
Ik hoop dat jullie raad hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en anders even bij tmobile langs... de 3g heb je waarschijnlijk al even.. dan is de unlock ook niet zo duur meer...
Ik heb zelf ook een 3g jailbreak (3.1.3 gespoofd) maar overweeg om hem ook gewoon door tmobile te laten unlocken.. jailbreak blijft handig maar dan hou ik in iedergeval altijd een werkend toestel over op actueel OS) |
|
|||
|
|||
Eric, ik denk dat jouw iPhone niet meer te jailbreaken valt gezien er al de nieuwste versie opstaat en je een 3GS hebt.
|
|
|||
|
|||
Ok de gs. Dat had ik fout gezien. Ik zeg ff bij tmobile langs of een paar maandjes wachten tot os 4.0 met de actuele jailbreak tool uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gejailbraikte en geunlockte iphone 3GS FW 3.1.2. Sinds gistermiddag viel de iphone uit en met blackra1n blijft geohot scherm hangen en schiet daarna terug in recovery mode (scherm itunes met USB). In DFU en Recovery mode geprobeerd te restoren naar 3.1.2 maar foutmelding 1600 en 1604. Wie o wie kan mij verder helpen?
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je recovery mode op de juiste manier hebt gestart.
Als je iphone daadwerkelijk in recovery mode zit hoor je geen 1600 of 1604 te krijgen. Lees dit even: iPhone Jailbreak/Upgrade: More on iTunes 1600 error | The iPhone and iPad Blog by Simon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb sinds kort ook een iphone, kan iemand mij in het kort ff uitleggen wat de voordelen zijn van jailbreaken? wat heb ik eraan, wat doet het wat het nu niet doet ? en kost het me bv mijn garantie, wie neemt ff de moeite om mij dat te zeggen?
|
|
||||
|
||||
^ik niet ...maar ik zou zeggen gebruik de zoek functie ...en je komt er binnen 123 achter.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gaat dit ook voor de 3Gs
|
|
|||
|
|||
Via deze link: https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html software gedownload en shift + herstel in Itunes. Vervolgens wordt de software uitgepakt en geeft ie na verloop van tijd 1600 en 1604
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|