Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit nu een unlock tool of een jailbreak tool ? Een beetje meer uitleg in het nieuwsbericht zou zeker niet misstaan. Iemand een idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic
Is dit nu een unlock tool of een jailbreak tool ?
Een beetje meer uitleg in het nieuwsbericht zou zeker niet misstaan. Iemand een idee ? Laatst gewijzigd door Destiny; 23-12-09 om 20:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jailbreak 3.1
Ik zie dat Pwnage Tool 3.1 net is uitgebracht, ben hem nu aan het downloaden.
|
||||
|
||||
Alleen jailbreak van iPhone 2G, 3G en iPod Touch 1G
|
|||
|
|||
toch even proberen op een al ge-update baseband, op hoop van zegen zeggen we dan
|
|
|||
|
|||
Is iemand toevallig al bezig met een custom FW?
|
|
|||
|
|||
Ik was al naar 3.1 officieel gegaan, maar nu ben ik bezig met het resotren met de custom firmware van pwnagetool3.1
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt dit nou precies? Heb enkel nog maar met redsn0w gewerkt werkt dit hetzelfde?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees vooral ook even de (Engelse) website van de makers: Dev-Team Blog - 3 ? fun!
Want ik zie zo al een paar vragen die daar heel duidelijk van antwoord worden voorzien. |
|
||||
|
||||
ik heb een macbook pro, die nieuwste versie. kan ik daarmee me iphone jailbreaken of zat daar nou een beveiliging op dat ie hem niet herkent in DFU ofzo?
|
|
|||
|
|||
Is posten van links toegestaan?
Ik heb custom FW met en zonder BB upgrade Om een custom FW te installeren bij OS 3.1 moet je eerst IREB 2.1 downloaden en opstarten. Wijst zichzelf. RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting Dank aan iH8sn0w!
iPhone 4s en 5, iPad 1, 3 en 4 Wi-Fi, Apple TV 3 OS zowel Windows als OSX Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-09-09 om 08:03. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
heeft er hier iemand ondertussen een costum in elk gezet voor de niet-mac gebruikers onder ons?
|
|
||||
|
||||
Hoe gaat dit nou eigenlijk in zijn werk?
Moet je eerst updaten naar officiele FW3.1 en dan Pwnagetool erover halen of installeert Pwnagetool een gejailbreaked versie van FW3.1? En geldt dit ook voor de andere tools als Redsn0w? |
|
|||
|
|||
Heb de hele post van Devteam gelezen, maar het is mij nu nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb een T-Mobile 8Gb Iphone met Fw 3.1 en wil graag jailbreak hebben. 1. Is Pwnagetool om te jailbreaken of voor unlocken? 2. Kan ik (zodra de Windows versie uitkomt) Pwnagetool draaien en heb ik dan ook een gejailbreakte iPhone? 3. Ik heb (denk ik) een T-Mobile lock. Is dat een probleem? Ik kan niet wachten tot mijn kale iPhone weer gejailbreaked is zoals hij was. |
|
||||
|
||||
Ik krijg pwnage tool niet werkend. Als ik het programma opstart en ik kies voor bijvoorbeeld "expert mode" dan gaat hij zoeken naar een .ipsw bestand maar blijft urenlang zoeken terwijl het 3.1 software bestand gewoon onder Username/iTunes/iPhone software updates te vinden is. Uiteindelijk vindt hij niets. De "Browse for IPSW" functie werkt niet. Ik kan er zolang op klikken als ik maar wil, er gebeurt gewoon niets. Ik draai Snow Leopard 10.6.1. Zijn er nog andere mensen die dit probleem ondervinden?
|
|
||||
|
||||
1- alle twee
2- Als hij uitkomt (wat niet zeker is want het is nog nooit gebeurt) dan moet je update met de firmware die je met pwnagetool heb gemaakt 3- nee want je kan hem unlocken maar als je ook t-mobile gebreukt heb je helemaal geen probleem. cas Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heeft niemand het probleem dat Pwnage Tool de ipsw niet kan vinden? Hij lijkt vast te lopen tijdens het zoeken want je kan dus niet browsen naar een ipsw.
|
|
|||
|
|||
Custom 3.1 zonder BB upgrade: http://tinyurl.com/myr2rx
Let op alleen voor mensen die weten waar ze mee bezig zijn! Citaat:
Voordat je een custom FW kunt installeren bij OS 3.1 moet je IREB 2.1 downloaden en starten. wijst zichzelf: http://tinyurl.com/m7awpf Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-09-09 om 10:48. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
moetje iReb ook voor mac gebruiken? zo ja... heeft iemand een link?
kan je trouwens niet altijd beter je 3g met custom zonder BB upgrade updaten? wat is het voordeel van BB upgraden? Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-09-09 om 11:00. Reden: Volgende keer de dit knop gebruiken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|