Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @jaap777: het is pwnage tool die de ipsw niet kan vinden niet iTunes. Ik kom dus niet eens zo ver dat ik een custom kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@jaap777: het is pwnage tool die de ipsw niet kan vinden niet iTunes. Ik kom dus niet eens zo ver dat ik een custom kan maken. Iemand enig idee?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Even vragen voor alle duidelijkheid. Ik heb zonet een Custom 3.1 fw gemaakt met Pwnage tool. Als ik het goed begrijp zal deze dus mijn BB niet updaten. Kan ik nu als mac gebruiker mijn iPhone 3G restoren met mijn Custom FW?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3g wel via itune geupdate, is het nu nogsteesa mogelijk om een jailbreak uittevoeren? Ik hoef geen unlock omdat ik toch bij tmobile blijf! Alleen JB voor cidia..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
if PT can't find your IPSW, you probably have Spotlight turned off. Turn it on (magnifying glass at top of screen) and wait til done |
|
|||
|
|||
Weet iemand het voordeel van je BB upgraden?
anders zet ik 3.1 zonder BB upgrade erop, altijd veilig als ik in de toekomst wil unlocken.... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan ik mijn iPhone restoren met een Custom FW en dan terug unlocken? Eventjes voor de zekerheid vragen.
|
|
|||
|
|||
thanks scorpiosoft... heb ik iReb niet nodig voor MAC? want de link die gegeven is in dit forum is voor windows...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er ook al een soort snelle versie voor alleen jailbreaken? want ik wil geen unlock gebruik toch t-mobile. Laatst gewijzigd door MisticRain; 16-09-09 om 11:30. Reden: ff wat toevoegen :) |
|
|||
|
|||
Ik heb hier geen last van met snow leopard 10.6.1, ik vind hem gewoon....
|
|
|||
|
|||
Kan ik ook de : iPhone1.1_3.1_7C144_Restore.ipsw uit de Wiki op deze site gebruiken ipv de torrent te downloaden en het ipsw bestand zelf te maken?
|
|
|||
|
|||
Ik wil toch ook jullie even wat vragen:
Ik vind het allemaal onduidelijk. Is die Pwnage tool 3.1 nou alleen voor het maken van een ipsw zodat je veilig van 3.0 naar 3.1 kan? Mijn broertje heeft namelijk een 3G die al op versie 3.1 staat. Kan ik dan niet die tool gebruiken voor JB en daarna unlock omdat de baseband niet goed is? Dus als je al op 3.1 bent kan je niet unlocken? Klopt dat? alvast bedankt voor de uitleg, ik snap er echt helemaal niks meer van. |
|
||||
|
||||
Mijn spotlight staat gewoon aan, Pwnage Tool vindt geen ipsw
|
|
|||
|
|||
krijg je met simple mode gewoon het apple logo? en alleen cydia, geen icy?
|
|
||||
|
||||
Is tethering op 3.1 weer te activeren na jailbreak?
|
|
||||
|
||||
Nope tethering is nog niet bruikbaar na jailbreak. Daar zul je nog even geduld moeten voor hebben.
Is er al iemand die zijn iPhone 3G gejailbreaked en unlocked heeft met FW 3.1? |
|
|||
|
|||
Hij is gejailbreaked. Alles schijnt te werken en alles staat erop zoals het moet.
Is mn eerste indruk. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|