Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat heb ik niet gedaan heb de baseband update uitgezet als het goed is. Gebruik gewoon T-Mobile dus is niet van toepassing....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet gedaan heb de baseband update uitgezet als het goed is.
Gebruik gewoon T-Mobile dus is niet van toepassing. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En als je nu een standaard 3G hebt van t-mobile, die met firmware 3.1 draait?
hoe jailbreak je die nu op een pc? Unlock hoeft niet, het gaat me alleen om de jailbreak.( heb hem al laten un-locken door t-mobile) Kan iemand dat uitleggen? |
|
||||
|
||||
Kan je mij dan de stappen eens zeggen die je uitgevoerd hebt? Normaal gezien als je een Custom FW maakt, dan heb je geen BB update. Ik kan die Enable Baseband Update in elk geval niet aanklikken in de pwnage tool.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3G uit Belgie met 3.1 en dus geen lock.
Hier kan ik nu toch met de nieuwe Pwnage een jailbreak op uitvoeren? En dan hoef ik toch geen BB update te doen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niemand die al een iPhone 3G unlocked heeft draaien op FW 3.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de custom logo's uitgezet. Dat is alles. |
|
||||
|
||||
Niemand een idee waarom Pwnage Tool vastloopt bij het zoeken / selecteren van het ipsw bestand onder Mac OS X 10.6.1?
|
|||
|
|||
Mijn -origineel simlockvrije- iPhone 3G draait sinds zojuist op FW 3.1 Jailbroken.
Heb een custom firmware (via thepiratebay.org) gedownload, zonder hacktivation. Geïnstalleerd via iTunes (Windows: SHIFT ingedrukt houden, op 'Herstellen' drukken), no problemo! (maar: dus geen unlock toegepast, niet nodig).
|
|||
|
|||
Zo juist mijn iPhone 2G gejailbreakt, alleen Cydia wil niet opstarten.
Iemand toevallig een oplossing? |
|
|||
|
|||
Haha... Cydia staat ook gewoon bij de nieuwe programma's tab van iTunes 9.
Geen problemen hier trouwens met Snow Leopard (met 64 bits kernel) |
|
|||
|
|||
En na die custum firmware via itunes, wat heb je toen verder gedaan om hem te jailbraiken?
redsnow? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gaan we dus ff doen |
|
||||
|
||||
Citaat:
1) hier opnieuw ipsw downloaden: Firmware - The iPhone Wiki 2) je toegang repareren 3) reboot en je PRAM zappen; Apple-alt-P-R toetsten tegelijk ingedruk houden met een herstart en wachten tot gong gaat. dit 2-3 herhalen_ succ6 Laatst gewijzigd door mhoutman; 16-09-09 om 13:23. |
|
|||
|
|||
ik blijf foutmeldingen krijgen als ik restore naar een custum firmware.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een custom restore van 3.1 met ultrasn0w (en cydia natuurlijk) voor de iPhone 3G, ik zit tijdelijk zonder internet maar ik hoopte mijn iphone vandaag weer te kunnen gebruiken! Alvast bedankt!
Op dit moment zit ik met een iphone 3G met activatie, maar ik kan geen ultrasn0w installeren of toevoegen met pwnagetool zonder internet! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|