Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spysical Zijn er mensen die het is gelukt om pwncenter toe te voegen aan de sources (in pwnagetool zelf) Mij lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou iemand antwoord kunnen geven? Danku!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb een legale iphone uit belgie moet ik bij de vraag do you have a contract that activates through iTunes ja of nee klikken ik heb een abonnement van Ben
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iig Shift Update zou toch gewoon moeten kunnen werken? Want in principe doe ik nu weer het zelfde... Want ik wil heel graag mijn contacten houden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn 3G naar 3.1 geüpdate met behulp van SHIFT-Herstel --> JB-firmware geselecteerd --> vlekkeloze update Legaal simlockvrij kan gewoon activeren via iTunes (jij klikt dus op'Ja') Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:22. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Na jailbreak mbv Pwnage tool 3.1, krijg ik vaak de melding "Posixperation timed out", en is het niet mogelijk om mbv Cydia bijv. sms tonen te installeren. De Iphone werkt verder prima, maar wil graag wel het een en ander toevoegen.
Valt mij op dat het met name om grotere bestanden gaat, die van BigBoss. Laatst gewijzigd door deur12; 19-09-09 om 21:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je weet hoe je via SSH bestanden op je pc kunt wijzigen, kun je op de volgende link alles lezen / doen wat je nodig hebt, om niet alleen je carrierlogo terug te krijgen, maar om meteen een 'carrierbundle' voor Base te maken: Carrier Bundle Generator iPhone FW 2.2.1 & PwnageTool 2.2.5 / Quickpwn 2.2.5 Als je carrierlogo dan nog niet te voorschijn komt, moet je me ff PM-en, dan moet je nog een kleine aanpassing maken die ik nu even niet bij de hand heb... |
|
|||
|
|||
Antwoord van BigBoss:
Thats a network issue on your end. BigBoss thebigboss.org |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een officiele geunlockte 16GB 3GS (sinds vandaag, mijn verjaardag ). Ik had hiervoor een 2G iPhone. Ik wil eigenlijk dus alleen een Jailbreak op mijn 3GS, unlock is dus niet nodig! Is dit mogelijk? En is het verstandig te updaten naar 3.1 FW? Ik kan natuurlijk nu zonder problemen updaten...
|
|||
|
|||
PFFFF
Ben nou al dagen aan het rotzooien, heb mijn iphone paar maanden terug uit canada gehaald en daar sim lock vrij laten maken... Heb een kpn simkaart en deze werkte prime.. Totdat ik gisteren niet wetend de nieuwste update downloaden via itunes voor de IPpone. Sinds dat moment zie ik alleen maar een snoertje of een tekst met 'voer een geldige simkaart in'. Heb werkelijk alles, maar dan ook alles geprobeerd. Van ibec tot redsnow.. Maar heb ook alle foutmeldingen al gehad van 1015 tot 16xx. Heb toen maar gewoon laten herstellen, maar dat hielp niks. Zou iemand AUB even kunnen uitleggen wat ik moet doen, ik ben nu echt hopeloos. Ben niet echt bekend met deze acctiviteiten, dus graag beetje ruim uitgelegd. Ik ben je echt super dankbaar in ieder geval hahaha Reinier |
|
||||
|
||||
Citaat:
als ie het dan al niet doet is ie misschien toch niet echt simlockvrij, iets anders kan ik niet bedenken. |
|
|||
|
|||
ik krijg woensdag mijn 3gs binnen van t-mobile weet nog niet met welke softwarestand
lees in diverse draadjes van allls over ander versies iphone's maar hoe zit het met de 3gs is hij nu al wel of niet te jailbreaken en te unlocken zo ja graag had ik dan een link naar de juiste pagina met handleiding en software die ik nodig heb dank je wel |
|
|||
|
|||
Ik heb net een update gedaan naar 3.1 maar nu wil ik de bigboss repo weer toevoegen alleen geeft deze constant een fout dat deze niet geladen kan worden, en ik krijg dan een errorscherm te zien met daarin Failed to fetch http://apt.bigboss.us.com/repofiles/cydia host unreachable
hoe los ik dit op? |
|
||||
|
||||
Hmm, dus Shift/Alt Herstel > Costum > Nice Update > ?? Volgens mij heb je dan nog niet je contacten terug right?
Laatst gewijzigd door spysical; 20-09-09 om 20:19. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Had afgelopen zaterdag een update gedaan voor mijn iPhone via iTunes...mijn iPhone is afkomstig uit canada en daar simlock vrij en gejalbreaked. Heb mede namens jullie dit probleem kunnen verhelpen, heb hem de nieuwe 3.1 eropgezet en kan nu weer normaal mijn telefoon in. Alleen het probleem is nu; er zit een kpn simkaart in, maar nadat ik hem gejalbreaked heb heb ik geen service (zowel geen internet als mobiel verbinding). Ook staat er bij het inloggen linksboven simlock. Zou iemand mij met deze laatste stap kunnen helpen!? alvast bedankt! Reinier |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat begint met een 5, dan kun je niet unlocken op dit moment |
|
|||
|
|||
Zit nu in me instellingen, waar staat die baseband ergens?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij begint met 05....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|