Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mollie68 De 3GS heeft per ongeluk...... lees dochter van 11! een update gehad naar 3.1 via iTunes... Zo van nou Papa ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem wel naar 3.0 terugdraaien, maar dat verandert niets meer aan het feit dat je telefoon nu ge-simlocked is. Kijk even rond in het topic "Hardwarematige unlock" als je niet wilt eindigen met een dure Ipod 3GS... https://forum.iculture.nl/f14/i...ock-topic.html edit: Voel met je mee, zie het zo gebeuren... pijnlijk! Citaat:
Jij hebt mét hacktivation nodig, zodat je hem niet meer via iTunes hoeft te activeren.
iPhone 3g 8GB icm Hi & Eindeloos Online (origineel simlock vrij, Tjechië) Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 15:53. Reden: samenvoegen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem hier gedownload die van thaan, is dat niet de goeie dan zo nee heb je de link voor mij dan begin ik wel opnieuw?
aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is de link voor iPhone 3G, met Jailbreak, Activatie en Cydia |
|
|||
|
|||
Allereerst die link opstarten en dl'n daarna weer met IREB, of hoeft dat niet meer??
Dus..............wat moet ik nu doen dan ??? Ligt het aan mij of is het moeilijker geworden om te jbén? Laatst gewijzigd door Spooky; 17-09-09 om 14:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link komt van hier |
|
|||
|
|||
Volgens iReb is de dfu mode anders te bereiken:
- afzetten - 5sec power - 10sec power+home - 30sec home Ik heb oneindige errors gehad met zowel recovery en dfu met deze dfu methode en iReb blijkt het te lukken, ik ben nu aan het herstellen! iREB v2.1: http://www.megaupload.com/?d=C0F0BZQA Laatst gewijzigd door tripkip; 17-09-09 om 15:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben nu eerst gewoon aan het herstellen zodat er een legale software opstaat.. ben ondertussen ook bezig met iREB te downloaden.. ik heb een origineel simlockvrij iphone 3G en windows pc hiermee kan je toch de firmware 3.1 jailbreaken he? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien niet, dan moet je nu onmiddelijk de Officiële ('legale') restore afbreken! Na de legale restore kun je niet meer unlocken namelijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja heb je al een custom ipsw in je bezit? (https://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/43956-custom-3-1-firmware.html) ireb openen stappen volgen ireb open laten staan (ook als het crasht - was bij mij het geval) itunes shift-herstellen en custom ipsw selecteren DONE. |
|
|||
|
|||
Citaat:
jup.. origineel simlockvrij.. Citaat:
ik heb deze costum iPhone1_2_3.1_7C144_Custom_Restore.ipsw is het de goeie? Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 15:56. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 16:00. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
nee ik krijg foutcode 1600.. al 10x geprobeerd.. en hij staat toegoei in de DFU mode! @ tripkip hartelijk bedankt! cydia staat erop!! mijn iphone is nu alles terug aan het zetten! Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:21. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn eigen custom firmware gemaakt dmv. Pwnagetool. Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal cydia packages direct mee te nemen.
Na het flashen had ik eerst geen ontvangst, na twee reboots wel. Beetje raar maar zolang het werkt Het probleem is nu dat ik vermoed dat cydia niet helemaal lekker is. mobileterminal start bijvoorbeeld wel op, maar ik krijg geen prompt te zien want dan sluit de app zichzelf af. Ook heb ik yellowsn0w nog geinstalleerd (niet nodig weet ik, maar dat is even niet van belang) maar /usr/bin/yellowsn0w is niet aanwezig. Een ander commando (weet zo niet meer welke) klaagde over het ontbreken van een library: dyld: Library not loaded: /usr/lib/libintl.8.dylib Is dit een probleem met pwnagetool 3.1, moet ik misschien geen backup terug zetten na het flashen en met een schone lei beginnen? En bovenal, ben ik de enige met dit probleem? Het betreft een origineel simlock vrije 3G. |
|
|||
|
|||
Ik krijg hem niet JB met gsm signaal, dus ik denk dat op een of andere manier activatie niet goed werkt, of ik heb nog steeds een verkeerde custom??
|
|
||||
|
||||
humm id etutorial was niet helemaal lekker gegaan (miste wat plaatjes) maar is nu gefixed:
hier dus een tutorial gemaakt voor de iPhone 3G maar als je een custom hebt gedownload voor je 3G ook prima te gebruiken lijkt me! veel succes allemaal, ik zit happy op 3.1
|
|||
|
|||
"IK GEEF HET OP"
Ik heb nu verschillende custom geprobeerd en krijg bij geen van deze een gsm signaal door, ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen, of ik heb iedere keer een verkeerde custom genomen, ga nu terug naar 3.1 basis en wacht wel tot er een andere oplossing komt (als deze komt). Tenzij iemand voor mijn probleem een oplossing heeft wil ik het nog 1x proberen. Ben nu weer terug bij de basis (3.1 Apple zonder JB). Laatst gewijzigd door Spooky; 17-09-09 om 21:43. |
|
||||
|
||||
Zijn er mensen die het is gelukt om pwncenter toe te voegen aan de sources (in pwnagetool zelf)
Mij lukt het nl niet... Heb al verschillende dingen geprobeerd ook andere sources werken niet. Enkel die van BigBoss en Saurik zelf. Laatst gewijzigd door spysical; 17-09-09 om 22:43. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Effe eigenwijs shift+update geprobeerd, gaf error 14 Daarna DFU en kreeg error 1600 Toen in de recovery mode hersteld, en draai nu 3.1 zonder rare fratsen uitgehaald te hebben Laatst gewijzigd door cypher21; 17-09-09 om 23:46. |
|
|||
|
|||
Had dus net even de schrik van me leven: niet werkende Wi-Fi (n/a) na de update naar 3.1 op men iPhone 2G!
En aangezien daar geen goed werkende fix meer voor is (de laatste fix stamt uit de 1.1.4 tijd) was ik als de dood dat ik me Wi-Fi dood kon verklaren. Gelukkig werkte het weer na een keer in DFU opstarten en vervolgens weer normaal opstarten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|