Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ok dan, het is gelukt! hier een howto: voor 2G iphone! - eerst natuurlijjk de iPhone gebackupped en een apt backup gemaakt, foto's gedownload en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ok dan, het is gelukt! hier een howto:
voor 2G iphone! - eerst natuurlijjk de iPhone gebackupped en een apt backup gemaakt, foto's gedownload en adresboek gesynced (call me paranoid maar mijn leven zit in dat apparaat) - ik heb de Custom Firmware van Thaan gedownload (nogmaals bedankt hiervoor!) - Nu het belangrijkste, ik kreeg in eerste instantie ook een 1600 error maar als je dit topic goed leest heeft arb de oplossing, de foon moet in DFU, niet in recovery! dus zet de foon uit, hou nu de aan/uit knop EN home ingedrukt totdat je het appeltje ziet, laat nu de aan/uit knop los maar blijf home ingedrukt houden tot je het itunes logo met usb kabel ziet (je wilt dus GEEN zwart scherm) - druk nu in iTunes op de restore knop terwijl je Shift ingedrukt houd. - kies de custom firmware van Thaan die je zojuist gedownload hebt - de iPhone wordt nu geupdate met behulp van deze FW-file - na de update restart je iPhone en laadt automatisch bootneuter, dikke kans dat je al unlocked bent maar hee het kan geen kwaad. deze loopt even en sluit dan zelf af waarna je iPhone weer reboot - voila je iPhone is geactiveert, jailbroken en unlocked - restore je iPhone mbv je backup - draai aptBackup (LET OP! in mijn geval liep hierdoor mijn iPhone vast en moest ik opnieuw herstellen, dus als je zonder kan vergeet deze stap, ik heb geen idee welke van mijn geinstalleerde Cydia aps dit veroorzaakte maar mocht je het proberen doe dit op eigen risico!) en klaar is sjowol! Thanx Thaan voor de upload en succes allemaal!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone net via de custom van Thaan geupdate. Handleiding van Sjowol werkt goed. Het viel me op dat deze update langer duurde, bij het laden van de FW.
Ben nu de reservecopie weer terug aan het zetten. Heren bedankt voor de custom en de handleiding. Zal zo mijn profiel aanpassen |
|
|||
|
|||
Goed om te horen dat m'n 2G ipsw werkt.
Ben nu op request een 3G ipsw aan het maken met het volgende: Activatie. 558MB ./ partitie Geen baseband update. Cydia, geen Icy. Originele Apple logo's. Uploaden gebeurt in enkele momenten. Upload is begonnen: 100% Download Schijnt er ondertussen ook al 1 te zijn, maargoed een extra linkje kan geen kwaad. Laatst gewijzigd door Thaan; 17-09-09 om 10:18. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
lekker is dat mikkel :-s vroeg je hier meerdere malen om want kon hem ook niiet vinden... misschien moet de site indeling toch ook wat duidelijker?
overigens zie ik bij destiny niet of deze ook een bb upgrade bevat... naja die van thaan werkt als een tierelier |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
keedan, ik ben ff een duidelijke tutorial aan het inelkaarflanssen (tenzij destiny me voor is ) en zal daar ook deze link inzetten, een mirrortje extra kan geen kwaad!
waar is de goede ouwe tijd gebleven dat jij de custom fw man was trouwens |
|
||||
|
||||
Die mogelijkheid is er niet.
Was er mee bezig maar destiny was me voor. Ben nu bezig met een tut die later in de jailbreak unlock wiki komt te staan. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:18. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
De jailbreak naar 3.1 via Pwnage is geen probleem, maar kun je hem nu ook gelijk via Cydia unlocken met redsn0w?
M.a.w. heb een T-Mobile toestel en wil gewoon weer kunnen bellen met KPN...! Ben mijn noodtoetstel N73 eigenlijk na een week meer dan zat..! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit jouw situatie?: iPhone met 3.0 Zoja: Dan kun je hem jailbreaken met Redsn0w, en unlocken met ultrasn0w, maar dan heb je geen 3.1, maar wel een simlockvrije iPhone. Heb je wel 3.1? (met baseband update) Bummer, dan kun je hem niet simlockvrij maken. Wat Michael zegt, die mogelijkheid is er niet, maar waarom zou je dat willen? Als je de baseband update, raak je je mogelijkheid om te simunlocken kwijt. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:19. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaar dat je geen baseband update wil omdat Ultrasn0w nog niet werkt op de nieuwe baseband.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ultrasnow niet nodig!!! Belgische iphone!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 15:47. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|