Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tripkip Ja ik ben toch zeker van DFU mode als het scherm zwart blijft en itunes herkent de iphone en vraagt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zet hem goed in dfu, gebruik een stopwatch voor de tijden.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier werkt het niet !!!
Ik krijg de volgende fouten 1600, 1601 en 1604. Wat doe ik verkeerd ?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat je toch moet blijven proberen goed in DFU mode te komen. Heb je nu die Vista+iTunes 9 gebruikt, of die XP met iTunes 8 waar je het eerder over had. Probeer anders de XP -iTunes te upgraden naar 9 en van daaruit. Het kan soms heel nauw steken met in DFU mode te komen, maar je moet niet te snel opgeven. Succes.
Lekker bezig Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 15:50. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Citaat:
1) Zet hem in DFU 2) open IREB 3) enter, enter, enter ... tot IREB zegt: detected DFU 4) Je hoort windows wat geluid maken ivm connectie iphone 5) Wachten tot dat geluid stopt 6) dan enter 7) dan nog eens in DFU zetten volgens commando's in IREB 8) dan custom laden in iTunes terwijl IREB nog openstaat Zo heb ik het gedaan en werkt perfect. |
|
|||
|
|||
domme vraag: wat is IREB?
Ik zit nu op Vista en Itunes9, herstel met originele FW3.1 werkt wel maar custom niet ??? vreemd, zal ik Custom opnieuw dl'n ?? Laatst gewijzigd door Spooky; 17-09-09 om 12:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop voor je dat er snel weer een nieuwe unlock uitkomt. |
|
|||
|
|||
Hij is nu aant herstellen dank zij IREB, iedereen alvast bedankt voor hulp en antwoorden
|
|
||||
|
||||
Nix geen ireb hiero en Zeker geen dfu (sorry Michael)! Ik had ook die 1600 error en toen in recovery (ja idd dus MET die connect to iTunes zooi) ging het allemaal prima!
Zit nu gewoon op 3.1 en het werkt gelukkig goed (ff afkloppen) heb tutorialtje gemaakt maar toen ik op verzenden klikte was de laptop leeg. Geen idee of het is gepost want zit nu op de iPhone. Als hij er is staat ieg gedetailleerd beschreven wat te doen, gewoon precies opvolgen en je bent zo over op 3.1 (de tutorial werkt natuurlijk ook voor andere custom fw maar is voor 2g geschreven) succes allemaal! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks, gaat helemaal goed komen!!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 15:52. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Hij is nu idd JB, MAAR ik heb nu geen gsm ontvangst meer, wel Wi-Fi maar geen netwerk wat is ernu weer aan de hand????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik begrijp het effe niet meer, wat moet ik doen dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb iPhone1,2_3.1_7C144_Custom_Restore gebruikt, Iphone is/was simlock vrij met telfort, en nu geen ontvangst meer vreemd genoeg, heb geen streepjes en nu alleen maar ZOEKEN na dat ik ultrasn0w gedaan heb, netwerk lijst is leeg en kan niet geladen worden
Ultrasn0w er weer afgehaald en nu niets, alleen maar stipjes waar normaal streepjes en logo staan. Laatst gewijzigd door Spooky; 17-09-09 om 14:27. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|