Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Pieter, Oke hier komt de volgorde ff: Update je gehele itunes op tot de laatste versie. Update dan eventueel je telefoon tot de laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@pieterwillems
Hoi Pieter,
Oke hier komt de volgorde ff: Update je gehele itunes op tot de laatste versie. Update dan eventueel je telefoon tot de laatste versie. (kabels los) Dan restart je de computer Restart je telefoon als je telefoon gerestart is dan doe je er de kabel aan de onderkant alvast in (maar nog niet in de computer) dan start je blackra1n op, klik op let it rain dan stop je de usb kabel in de pc (zodat de iphone geconnect is) dan wacht je ff (sluit eventueel itunes af alstie opstart) en dan krijg je de melding van blackra1n zoooo zou het goed moeten gaan (zorg wel dat je virusscanner ff afgesloten is en je eventuele blockers uitstaan) run ff blackra1n als administrator (rechtermuisnknop - run as ..) Ivan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch vraag ik me af of het echt aan de virusscanner ligt.
Vanmorgen virusscanner niet afgesloten, firewall stond aan en toch lukte het vanmorgen ineens met blackrain op de 3G. Iedereen doet iets en als het dan toevallig werkt, wil dat niet zeggen dat het DE oplossing is. Ik heb zelf gemerkt en lees ook van anderen dat het vooral bij de 3G vaak fout gaat, het zal daar heel precies komen met wel of niet iTunes aan e.d. Voor diegenen waarbij het niet lukt, gewoon blijven prutsen
|
|||
|
|||
Ook lukte het bij mij niet met blackra1n.... heb het verschillende keren geprobeerd maar wilde niet lukken bleef constant hangen.
heb daarna gewoon een custom firmware gedownload ergens van dit forum er stonden er 4 onder elkaar en ik heb de derde gekozen, daarna iphone in DFU mode gezet en in Itunes shift + herstellen gedaan. nu is mijn iphone wel gejailbreaked...... en werkt als een titelier... In ieder geval bedankt voor de hulp |
|
||||
|
||||
Gisteren weer een poging gedaan om te jailbreaken.
Ik zat nog op FW 3.1 (zonder jailbreak) -> reservekopie gemakat en geüpdate naar 3.2.1. En hierna is het helemaal fout gegaan. Tijdens het updaten ''onbekende fout''. De PC en iTunes herkenden mijn iPhone, en hij stond in herstelmodus. iTunes heeft 'm toen hersteld. Maar... ''onbekende fout''. Dit heeeeeel vaak opnieuw geprobeerd, hij kwam tot het scherm met het Appeltje en de laadbalk. Ik kan hem aanzetten, maar dan gaat hij opstarten tot het ''connect to iTunes schermpje'' en dan kan ik hem alleen maar uitzetten met de harde reset. Een collega van mij is ook een jailbreaker, en die heeft maar geadviseerd om hem bij T-Mobile langs te brengen, gezien het een fout van Apple is..
|
|||
|
|||
@ eendje
Ennee een andere pc proberen? ivan |
|
|||
|
|||
OSX in Virtual Machine
Helaas heb ik geen Mac, kan dat niet betalen, dus moet het met een windows/linux machine doen.
Als ik nou b.v. OSX in een Virtual Machine laat draaien? Werkt Pwnage3.1 dan wel? Groet, Frits |
|
|||
|
|||
Ik snap het allemaal niet meer
Ik HAD een werkende iPhone 3G met OS 3.0, geen simlock nodig (telefoon komt meen ik uit Italie), met JB. Update naar 3.1 gedaan, en sindsdien heb ik ofwel een mooie PDA met OS 3.1 (of 3.1.2) ofwel een iPhone die kan bellen, maar geen JB meer... Wie o wie kan mij helpen???? Ik heb al van alles geprobeerd, ook herstellen naar 3.1 custom zoals die in het lijstje staat. Maar als ik dat doe, kan ik dus niet meer bellen, ook niet na installatie van ultrasn0w. HELLUP!! Laatst gewijzigd door fokkedeboer; 13-10-09 om 20:12. |
|
|||
|
|||
@frits
Citaat:
ivan |
|
||||
|
||||
Citaat:
je hebt waarschijnlijk de verkeerde FW gepakt, jij hebt degene nodig zonder activatie dus herstellen naar 3.1 zonder activatie en dan heb je een jb en kun je weer bellen |
|
|||
|
|||
Mooi niet dus. Ik HEB die FW gepakt (ook eerst zelf aangemaakt via Pwnage) en de herstel-operatie gaat prima. Maar "geen service" of wel niet bellen, dus
|
|
|||
|
|||
@fokkedoeboer
nou fokke je doet het zelfde als ik in het begin deed, gewoon de update installeren dan de jailbreak (of blackra1n), MAARRRRR GEEEEEEEEN ULTRASNOW die is abosluut niet nodig omdat je toestel als lockvrij is!
ultrasnow is om te unlocken en dat hoeft niet bij jouw. ik deed het zelfde fout als jij, eerst deed ie t na de ultrasnow niet, maar die verandert iets wat wij niet nodig hebben. latersss, ivan Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-10-09 om 20:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet je 100% zeker dat je een origineel simlockvrij toestel hebt maar dit snap ik ook niet: quote: Update naar 3.1 gedaan, en sindsdien heb ik ofwel een mooie PDA met OS 3.1 (of 3.1.2) ofwel een iPhone die kan bellen, maar geen JB meer... dan kun je dus wel bellen, dan heb je toch een telefoon en geen PDA ? Laatst gewijzigd door Michel15; 13-10-09 om 20:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
En ik wil dus zowel bellen als een JB |
|
|||
|
|||
fokke heb je ook de stappen in mijn mail doorlopen? heb je na de jailbreak toevallig ook de ultrasnow uitgevoerd? zo ja, NIET doen.
ivan overigens het lijkt of je de activatie firmware hebt gepakt, overigens je hebt hem zelf aangemaakt lees ik, heb je ook al de custom firmware van dit board al geprobeerd? Laatst gewijzigd door Timmeh_; 13-10-09 om 23:09. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen mail van je gehad, Ivan?
Anyway, ik heb deze firmware's gebruikt: iPhone1_2_3.1_7C144_Custom_Restore.ispw (die staat hier toch ook?) iPhone1,2_3.1_7C144_Custom_Restore.ispw (zelf aangemaakt, tijdje geleden) en iPhone1,2_3.1.2_7D11_Custom_Restore.ispw (weer zelf aangemaakt met PwnageTool 3.1.4) In alle gevallen kan ik niet bellen; alleen als ik een "gewone" restore doe, met de update van Apple dus, kan ik bellen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb al een geruime tijd de iPhone 2G 4GB versie. Geunlocked en gejailbreakt op FW 3.0. Nu ben ik van plan te updaten naar 3.1(.2). Ik heb Pwnagetool al met de restore firmware van 3.1.2 op me mac staan. Nu is het zo dat ik natuurlijk wel gewoon mijn Vodafone NL kaartje wil blijven gebruiken. Moet ik tijdens het maken van de custom firmware de selectie voor "Enable baseband update" markeren? Of moet ik deze gewoon niet gemarkeert laten, om mijn unlock te behouden. Alvast hartelijk bedankt! Vincent Nog wat info: iPhone 2G 4GB, FW 3.0 (7A341), Baseband 04.05.04_G. |
|
|||
|
|||
Hi, kennen jullie het volgende? Mijn 3GS met Pwnage jailbraiken geen probleem, maar zodra ik dan ook maar iets via Cydia installeer, loopt ie helemaal vast en blijft de Iphone hangen op het rebootscherm van Cydia. Dan moet ik dus de Iphone weer in de DFU modes herstellen via Itunes met een originele versie van Apple...
Iemand een tip om dat vastlopen te verhelpen? thnx! |
|
|||
|
|||
Hmm misschien heb ik gewoon de verkeerde versie van mijn software. Las ergens dat je niet 3.1.2_ moet hebben, maar 3_1_2... zoiets... dus die down ik vanavond maar opnieuw dan...
|
|
||||
|
||||
Alles werkt naar behoren hier op mijn iPhone 3G, ik ondervind geen problemen.
Echter een waarschuwing voor iPhone 2G eigenaren: tethering is niet bedoeld voor de iPhone 2G en het zal dus ook niet werken op de 2G dus heeft het weinig zin om het commcenter te patchen.
|
|||
|
|||
't vervelende is dat ik de jailbreak nodig heb voor de unlock en mijn tweede simkaart van het werk.
EDIT: Das grappig, ik probeer net met de (duitse) simkaart van het werk, de carrier wordt nog steeds niet aangegeven, maar de SMS wordt wel verstuurd nu. Laatst gewijzigd door Marple; 20-10-09 om 18:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|