Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien heet het geen harde reset,wat ik bedoel is;power en home knop ingedrukt houden tot de Iphone op zwart gaat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien heet het geen harde reset,wat ik bedoel is;power en home knop ingedrukt houden tot de Iphone op zwart gaat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2deur12: volgens mij zet je em dan alleen in de DFU mode..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er staat inderdaad een update in Cydia die je iPhone doet vastlopen. Alleen DFU en herstel werkt dan nog ;(
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een JB gedaan op mijn 3GS (gekocht met 3.0 erop) m.b.v. Pwnage. Een aantal features (MMS, Tethering) werken niet goed en ik geef er de voorkeur aan om terug te gaan naar de fabrieks 3.1.2 firmware en dan m.b.v. Makeirra1n weer een JB uit te voeren.
Alvorens dat te doen wil ik wat meer zekerheid dat dit een zinvolle methode is. Dus ervaringen worden op prijs gesteld. |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS
Sinds gisteren heb ik een nieuwe iPhone 3GS zonder simlock (Belgie)met 3.1.2. Probeerde een jailbreak (dus via een custom-restore met pwnagetool) toe te passen, maar komt steeds met de melding " De iPhone kan niet worden hersteld, omdat het firmware bestand niet compatibel is." Heb het ook geprobeerd met de link naar het custom-restore bestand op dit forum.
Iemand een idee? Of moet ik nu eerst downgraden met blackra1n (dus naar 3.1) en daarna opnieuw jailbreaken. Laatst gewijzigd door seagull; 24-10-09 om 16:27. |
|
|||
|
|||
opnieuw jailbreaken met het juiste firmware bestand(is te vinden op dit forum)
Of is deze denkwijze te simplistisch gedacht? |
|
|||
|
|||
@seagull
een reeds ge-unlockte hoef je dus niet meer te unlocken. alleen het gecustomised firmware bestand gebruiken middels de shift restore in itunes (je hoeft pwnagetool niet te gebruiken als je custom firmware hebt.
thats it. ivan Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zie dat je je iPhone sinds gisteren hebt, dus de kans is aardig groot dat je een iPhone hebt met de nieuwe bootroom. Dit betekent dat deze niet te jailbreaken is. Probeer het nu eerst eens met Blackra1n (zie deze post) en als het niet lukt, dan is jouw iPhone waarschijnlijk niet te jailbreaken ivm de nieuwe bootroom. Lukt het wel, dan heb je enorm veel mazzel gehad! |
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag geprobeerd om opnieuw 3.0 op mijn iphone te zetten omdat hij niet lekker liep. Dus heb ik via redsn0w een jailbreak uitgevoerd, dat ging helemaal goed. Nadat ik op finish heb gedrukt gebeurde er niets meer en heb ik mijn iphone opnieuw opgestart waarna ik niks meer kon omdat hij zegt dat ik hem moet activeren met itunes.
Hij was geunlockt en ik gebruik mac os X. Edit: wat me trouwens te binnen schiet is dat er volgens mij een 3.0 beta op stond, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wie kan mijn helpen? Laatst gewijzigd door Di-onic; 26-10-09 om 18:51. |
|
|||
|
|||
@di-onic
waarom niet gelijk 3.1.2?? de laatste firmware.
die erop en dan gewoon blackra1n erop. werkt echt het beste. pwnagetool kan ook maar pak dan de customized die hier in de groepen worden gepost (ook hier geldt weer: pak de laatste 3.1.2. customized versie). in jou geval nu: start hem op (de iphone) en doe t ff opnieuw, wil die alleen nog maar in de restore opstarten, gewoon 3.1.2 erop en dan blackra1n. hij hoeft toch niet meer te ge-unlocked worden want dat istie al zei je. (hier hetzelfde bij mij werkt t perfect, op 4 toestellen geinstalleerd). |
|
|||
|
|||
Citaat:
De enige vraag waar ik nu iedere keer tegen aanloop is, waarom ik iedere keer categories helemaal opnieuw moet inrichten. Is er geen makkelijker manier? Je zou verwachten, dat je een complete backup kunt maken en dus na een restore alles wer functioneert. Ik heb dit nog niet ontdekt. Dit hoort ook in een andere forumdiscussie thuis, maa toch. Reageer eventueel via mail. |
|
|||
|
|||
heb een 1e generatie iphone en hierop draaide 3.0.1 nu heeft een vriend van me per ongeluk nieuwe itunes versie gedownload en m geupdate :-( dus iphone wordt nu niet meer herkend door itunes en is gelocked...weet echt niet meer hoe ik m werkend moet krijgen, iemand een duidelijk uitleg...heel erg bedankt !!! frank
|
|
||||
|
||||
ik ben niet zoin ster in jailbreaken, maar ik dacht dat je het beste dan kan updaten naar 3.1.2 en dan blackra1n gebruiken. Met die feature kun je gelijk Cydia + Unlock installeren. Aangezien je een US iphone hebt en 1e generatie.
Misschien dat ik je hierbij heb geholpen.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iPhone met de nieuwe firmware geupdate, alleen nu is er een probleempje... alles deed het goed, update ging goed... maar het scherm is zwart en blijft zwart... heb het al meerdere keren geprobeerd met verschillende pwnage settings, ook uit DFU halen wil niet werken. Echter herkent mijn mac de iPhone wel..
Iemand een suggestie? |
|
|||||
|
|||||
PnageTool loopt vast (vind geen .ipsw)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest om pwnage aan het werk te krijgen. Ik had precies het zelfde probleem ; vast lopen bij het zoeken naar de ispw (of beter niet kunnen vinden) Alles geprobeerd ander downloadmirrors voor de firmware ander mirrors voor de PwnageTool (mogelijk files corrupt oid) , nieuwe map, bureaublad andere map, controle Spotlight. iTunes aan/iTunes/uit Steeds het zelfde probleem. Bij het zoeken naar de .ipsw loopt hij vast in een oneindige loop. Bijn a Mac en iPhone door het raam naar buiten! Toen vond ik deze (Engelse) post Deze bug wordt volgens mij ook (nog) niet besproken op de site van DEV team Wat bleek; ook ik had een versie van NTFS programma draaien. Waarschijnlijk zijn er veel meer overstappers van pc naar Mac die nog met oude MS bestanden zitten en een ntfs modulator gebruiken. Programma uitschakelen/disabled (niet verwijderen) en BELANGRIJK; Mac opnieuw opstarten. PROBLEEM OPGELOST. Het werkt. PwnageTool vind met 5 a 10 sec de firmware. Zie voor discussie: PwnageTool can’t find any firmware - Page 2 - Hackint0sh citaat: Problem Solved for me as well. I do not use Paragon NTFS... I do, however, use Tuxera NTFS! I disabled Tuxera, restarted, and PwnageTool found the IPSW after 1-2 mins It seems that NTFS tools somehow cause PwnageTool to be stuck in an infinite loop. This could be a useful thing to add to the documentation! Tip opnemen in handleiding lijkt mij een goed suggestie! Succes, Groet, GiraffE tags: PwnageTool / crashed / hangt / loopt vast / kan .ipsw niet vinden |
|
|||
|
|||
hallo ik heb net me iphone gejailbreakt met 3.1.2 en nu heb ik naast mijn baterij 3 pijlen staan die samen een cirkel vormen wat het is weet ik niet het trekt in iedergeval onwijs veel batterij...... iemand enig idee wat dt is ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is van SBRotaror dat je via cydia hebt geinstalleerd. Groetjes |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|