Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) 't is me gelukt, heb eerst ultrasnow gezocht in cydia, werkte niet toen de repo: ultrasn0w.com gedownloaded en daar ultrasn0w op gezocht, geinstallleerd, en herstart, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
't is me gelukt, heb eerst ultrasnow gezocht in cydia, werkte niet toen de repo:
ultrasn0w.com gedownloaded en daar ultrasn0w op gezocht, geinstallleerd, en herstart, werkt gelukkig weer, nog niet helemaal top, want je ziet geen providerslogo.... phhhh, groeten, Karel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Met FW 3.1 werkt mijn Wi-Fi niet meer. Ik kan het nog wel aanzetten, hij vind dan ook wel ons netwerk, maar dan gebeurd er niks meer.... De Iphone krijgt geen ip volgens mij, er gebeurd dus gewoon niks meer dan...
Iemand ideen hoe dit komt, en wat ik er aan kan doen? Hopenlijk doet de JB voor 3.1 wat goeds voor de 3GS van mij!
|
|||
|
|||
krijg quickpwn niet geopend
kan iemand mij helpen ik blijf quickpwn afhalen maar krijg het nie geopend krijg het ook nie ge unzipt kan iemand mij helpen
|
|
|||
|
|||
mss moet je gewoon ff je channel (kanaal) van je wireless set ff veranderen. zet hem (als je macs gebruikt in huis) op een lager kanaal (windows wat hoger), maar verander hem ff, kijk daarna of je iphone wel connect.
ivan @ sponzert, dat merkte ik ook al (bleek al een bekend probleem te zijn), vroeg me ook af of je kon downgraden met een gejailbreakte 3gs 3.1 naar 3.0? iemand die me kan zeggen of dat mogelijk is? (vermoed van niet). maar idd werkt cyclopedia wel en menig ander programma wat 3.1 nodig heeft, maar batterij is idd een probleempje wat 3.1.2 niet gaat oplossen (overigens waar is 3.1.1 gebleven vraag ik me ook af Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:25. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
3.1.1 was er al maar enkel voor de iPod touch, om het geheel weer gelijk te trekken slaan we op de iPhone deze versie over en gaan we direct naar 3.1.2
|
|||
|
|||
Vraag die maar niet wordt beantwoord
Ik heb minstens 5 mensen de volgende vraag zien stellen:
Heb een iphone 3G (firmware 3.1) van T-mobile (unlock niet nodig), ik wil alleen een jailbreak dus Cydia draaiend. Wat moet ik doen? Graag antwoord, ik lees me al een week blauw en heb de telefoon al minstens 10 keer opnieuw moet herstellen. Het is me een keer gelukt (met MACBOOK) had echter geen service meer, het is toch wel handig dat ik kan blijven bellen. Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Werkt dus ook met baseband 05,11,07 en gewoon via DFU mode, shift herstellen met deze download?
|
|
||||
|
||||
Ja, jij hebt geen unlock nodig
Dit is alleen jailbreak. Met deze versie kun je dus ook upgraden als je wel unlock nodig had en nog op 04.26.08 zat |
|
|||
|
|||
Moet wel via DFU mode?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu gaat het volgens mij helemaal mis, moet nu updaten naar nieuwe originele 3.2. Krijg tijdens het proces weer eens te maken met de bekende 1600 foutcode. Ach zo hebben we wat te knutselen op zondag toch?
|
|
||||
|
||||
Dan moet je even zoeken naar ireb op dit forum, schijnt wel eens te helpen
|
|
|||
|
|||
@joko156 zie hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels gelukt bedankt allemaal.
Hoe krijg je buiten Cydia ook installer op je iphone? |
|
|||
|
|||
beste Iphone users...
Ik zie nu ook even door de firmware de iphone niet meer..... Ik heb sinds kort een nieuwe Iphone (mijn oude iphone van 2 maanden oud werkte niet meer.....tenminste de Wi-Fi kaart!!!) Heb dus nu een splinternieuwe met het volgende: Versie 3.1 (7C144) Carrier 5.0 modemfirmware 05.11.07 en windowsgebruiker Nu heb ik deze telefoon toen der tijd op internet besteld met een Vodafone abb. en naar mijn weten kwam deze uit Italie. Mijn nieuwe Iphone is naar mijn weten dus ook origineel simlock vrij nog steeds een vodafone abb(Kan ik dat misschien ook ergens zien??) Kan ik hem nu jailbreaken en zo ja met welke custom en welk programma... Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn om mij hier een antwoord op te geven.....(wat waarschijnlijk al 10 keer is gedaan.) Mijn vorige was ook gejailbreaked en heb dat gelukkig zonder hulp kunnen doen maar nu weet ik het echt ff niet meer Alvast bedankt Laatst gewijzigd door xbored; 11-10-09 om 18:17. |
|
|||
|
|||
@xbored
de mijne kwam uit belgie ook simlock vrij en bel ook met vodafone.
ik heb hem gewoon geupdate naar 3.1.2 en toen in windows met blackra1n gedowngrade dat ging echt in 10 seconden ofzo. daarna opnieuw opstarten en cydia installeren via blackra1n op de iphone. ivan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
niet lukken
maar wat lukt dan niet? lukt de blackr1n jailbreak niet tijdens het uitvoeren? of wat?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|