Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) PwnageTool 3.1.3 vrijgegeven: jailbreak voor iPhone 3GS en iPod touch 2G - iPhone - iPhoneclub.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
|||
|
|||
als ik het goed begrijp kan ik de pwnage tool niet gebruiken omdat ik nu een fw 3.1 heb, per ongeluk geinstalleerd :-S
mijn 3.1 en 3.0.1 waren wel jailbroken maar na de upgrade niet meer klopt dit? |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
ik heb een 3GS met fw 3.1. Toen ik mijn orginele, simlock vrije phone kocht, zat er 3.0.1 op. Ik heb geupdated naar 3.1 dus. Kan ik hem nu jailbraken? Met die nieuwe tool van het Dev Team? Unlocken hoef ik dus niet, hij is orgineel simlock vrij. Puur de JB. Bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nope, tenminste als ik het goed gelezen heb. :-( |
|
|||
|
|||
Maakt het nog verschil of de 3G S 3.0 gejailbreaked is met redsnow of met purplerain om de Pwnage 3.1 voor FW 3.1 te kunnen gebruiken?
|
|||
|
|||
zojuist mijn 3GS op 3.1 gezet, een goede handleiding kan je vinden op Iclarified.com.
Het ging eigenlijk heel voorspoedig zonder problemen, nu maar hopen dat 3.1 niet al teveel problemen geeft. Unlock gaat met ultrasnow ook goed (je ziet alleen de naam van de provider niet meer, maar dat was door de heren aangegeven. voor iedereen die niet goed in engels is, wacht maar op de handleiding van dit fantastische forum. succes |
|
|||
|
|||
3 GS jailbreak en naar fw 3.1 niet goed gegaan.
hoi, alles leek goed, en makkelijk te gaan, alleen kan ik niet meer bellen , wie weet hier een oplossing voor, simkaart wordt niet ondersteund denk ik
heb 'n 3GS, software matig geunlocked, en jailbroken. Vodafone simkaart. groeten, Karel |
|
|||
|
|||
Ik heb een hele kleine vraagje
Bij het jailbreaken met pwnage krijg je ergens de optie om activate phone aan of uit te zetten en baseband update.. ik heb een iphone 3g die nog simlock is (tmobile) en ik hoef het niet te unlocken.. zou ik dan activate phone on of uit moeten drukken en het zelfde bij enable baseband update. |
|
|||
|
|||
IK heb denk een klein probleem ik wil upgrade naar 3.1 maar mijn jail break behouden nu heb ik ipv in de dfu mode de iphone hersteld naar 3.1. Kan ik hem nu nog jailbreaken ? waar kan ik zien of de baseband al veranderd is naar die van 3.1 want dan zou het dus niet meer mogelijk zijn
|
|
|||
|
|||
Hoi
deze vraag zal vast ergens te vinden zijn maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn iPhone 3gs was out of box 3.0 of 3.01 (weet ik niet meer) maar heb per ongeluk geüpdatet. Nu is er dus die pwngtool die gister is uitgekomen om te jailbreaken. Kan dat bij de mijne. Want er staat bij out of box 3.1 gaat niet. En de mijne was dus niet meteen out of box maar heb hem meteen geüpdate dank je voor de antwoorden Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:25. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
fw 3.1 kan niet gejailbreakt worden, je kan wel vanad een gejailbreakte vw 3.01 of 3.0 naar 3.1 gaan
correct me if i am wrong |
|
|||
|
|||
voor de duidelijkheid, de 3gs die met 3.1 uit de winkel komt kan niet worden geunlockt of gejailbreakt
|
|
||||
|
||||
Hmmz lekker irritant....
Ik heb spijt van de upgrade. Ik zie KPN niet meer staan linksboven in de hoek, en er staat ook geen 3G icoontje meer. Verder voelt hij nogal buggy. Ik zou wachten op een beter update.
|
|||
|
|||
@ karel Ultrasnow gebruiken ff googelen en dan moet tie lukken (reboot?)
|
|
|||
|
|||
Hij kwam dus met 3.0.1 uit de winkel. Maar heb zelf geupdate.(vandaar onduidelijk met dat out of box dat ze dat zeggen)
Laatst gewijzigd door martijndk1983; 03-10-09 om 23:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlocken onder 3.1
hoi Wheely,
ik heb ultrasnow via cydia opnieuw geinstalleerd, geen verbetering, heb nu gewoon de mooiste PDA, haha, maar kan er niet bellen, misschien moet ik ultrasnow extern op mijn powerbook installeren?, en zo overzetten?... wie weet raad. P.S. gebruik mijn oude N95 om te bellen, wat een verschil, terwijl het toendertijd toch een heerlijk toestelletje was.... groeten, Karel |
|
|||
|
|||
ik heb een 3G t-mobile welke al gejailbreaked is met 3.0 nu wil ik graag 3.1 draaien maar wel met baseband update.
kan ik nu eerst met officiele firmware updaten (voor baseband update), en hierna alsnog met een custom ipsw restoren (voor jailbreak)? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een jailbreak op mijn 3 GS met 3.1 maar nu loopt de batterij sneller leeg dan ik ooit heb meegemaakt. Zou ik nog naar 3.0 kunnen gaan?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|