iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

maurice1991 03-05-10 22:12

Misschien een paar domme vragen

maar ik heb net mijn iphone een paar dagen !

ik heb firmware 3.1.3 iphone 3GS 16GB

En beschik over itunes 9.1.1.12

is het mogelijk om dit te gebruiken op mijn 3gs?
en is mijn iphone dan gejailbreaked als ik dit op mijn iphone zet ?

en dat houd dus in dat ik alles gratis kan downloaden ?

Peernij 03-05-10 22:13

Zowel iPhone 3GS als iPad gelukt met jb.! Klasse!

nlv06925 03-05-10 22:13

Please connect device
 
Hallo,

kan iemand mij uit de brand helpen ?

Als ik spirit start blijft deze vragen om de device en hierbij blijft de jaibreak knop licht grijs.

Al gestart in compatibility op Windows 98/ME ook hier het zelfde probleem.

eentje 03-05-10 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nlv06925 (Bericht 446794)
Hallo,

kan iemand mij uit de brand helpen ?

Als ik spirit start blijft deze vragen om de device en hierbij blijft de jaibreak knop licht grijs.

Al gestart in compatibility op Windows 98/ME ook hier het zelfde probleem.

je telefoon is nu werkend op 3.1.3 gewoon? of heb je connect to itunes screen? je moet je phone wel activated hebben voordat spirit werkt.

is maar een id. heb spirit zelf nog niet gebruikt :)

Destiny 03-05-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maurice1991 (Bericht 446792)
Misschien een paar domme vragen

maar ik heb net mijn iphone een paar dagen !

ik heb firmware 3.1.3 iphone 3GS 16GB

En beschik over itunes 9.1.1.12

is het mogelijk om dit te gebruiken op mijn 3gs?
en is mijn iphone dan gejailbreaked als ik dit op mijn iphone zet ?

en dat houd dus in dat ik alles gratis kan downloaden ?

Kort antwoord: Ja. Wat voor gratis apps bedoel je? In Cydia zijn veel apps te verkrijgen

tsjaar 03-05-10 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 446763)
Ja dat is bekend.

[enorme baal mode]
Bummer... :-( Enig idee hoe ik mijn foto's en video's weer terug kan krijgen, na synchroniseren zijn ze er nog niet...
[/enorme baal mode]

Toinert 03-05-10 22:25

blijft hangen
 
Na jailbreak blijft scherm al bijna een uur staan met een paarsachtige mac-achtergrond. de balk is al 100% geladen maar het zandlopertje is nog steeds actief. Wat te doen?

nlv06925 03-05-10 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 446795)
je telefoon is nu werkend op 3.1.3 gewoon? of heb je connect to itunes screen? je moet je phone wel activated hebben voordat spirit werkt.

is maar een id. heb spirit zelf nog niet gebruikt :)

Hallo ik heb
  • versie 3.1.3
  • simlock vrij
  • Itunes start automatisch op
Wat bedoelje met activated, ik heb het toestel nu een maand in gebruik.

eentje 03-05-10 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nlv06925 (Bericht 446801)
Hallo ik heb
  • versie 3.1.3
  • simlock vrij
  • Itunes start automatisch op
Wat bedoelje met activated, ik heb het toestel nu een maand in gebruik.

wat je kan proberen is ff itunes uit te zetten. naar taakbeheer te gaan ituneshelper.exe te beeindigen in je proces lijst en dan nog een keertje spirit proberen.

bij blackrain de unlock tool voor 3.1.2 werkte dat vaak :)

als je er niet uit komt hoor ik het wel al ga ik nu me nest in morgen 5 uur wekker :((((((

j biggie 03-05-10 22:29

Kan iemand mij helpen?ik heb nu cydia erop staan dmv spirit maar als ik cydia opstart dan kan ik bv winterboard niet vinden enzo!Zo te zien staat er veel minder in cydia als normaal!grtz

Peernij 03-05-10 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maurice1991 (Bericht 446799)
Nee apps zoals TOMTOM enzo

Die zijn dan ook gratis?

en nog een vraag waar kan ik cydia dan krijgen?

Maurice, ik zou even de 16 pagina's tellende draad lezen, nu het nog kan! ;)

Leonk 03-05-10 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tsjaar (Bericht 446798)
[enorme baal mode]
Bummer... :-( Enig idee hoe ik mijn foto's en video's weer terug kan krijgen, na synchroniseren zijn ze er nog niet...
[/enorme baal mode]

eerst back up maken is al vaak gezegd

eentje 03-05-10 22:33

ff kijken bij sources denk ik :) misschien dat niet alle sources in je cydia staan. heb je reposotory van bigboss erin ?

loek2009 03-05-10 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 446775)
Als je shsh file's zijn opgeslagen in cydia (of handmatig op je pc) dan kan je op een veilige manier herstellen naar 3.1.2 zonder dat de baseband wordt geupdate, zo kan je de iphone achteraf nog simlockvrij maken (zie elders in dit forum). Dan activeren met een t-mobile simkaart om vervolgens te kunnen jailbreaken met spirit. Na de jailbreak kan je weer unlocken. Als je update naar 3.1.3 dan kan je niet meer unlocken (simlock).

Edit: ik ga er van uit dat je nu een tethered jailbroken iphone hebt en je wilt een untethered jailbreak met unlock...

ah op die manier, nu is het mij duidelijk....... ik heb al die shsh gedoe gedaan en toen ging het al mis (via saurik's server) etc maar ook dat lukte niet, ik vind het te gewaagd allemaal, ik wacht nog wel ff op jailbreak EN unlock...... bedankt voor de info, hier kan ik mee voort :)

chappie 03-05-10 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Toinert (Bericht 446800)
Na jailbreak blijft scherm al bijna een uur staan met een paarsachtige mac-achtergrond. de balk is al 100% geladen maar het zandlopertje is nog steeds actief. Wat te doen?

Ik heb exact hetzelfde. Heb al 2x reboot gedaan en hersteld. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe te verhelpen?

jonathan1993 03-05-10 22:39

Nou ik zit nu dus met de iphone van mn moeder (die inmiddels aardig pissed is)
Die niet uit de recovery mode wil komen... iRecovery heb ik al meerdere keren geprobeerd.
Het is een iPhone 3Gs unlocked met blackra1n.
Ik dacht dat ik net gewoon spirit erover heen kon gooien maar dat kan blijkbaar niet...
Als ik hem wil herstellen in itunes blijft hij hangen op het scherm van: iPhone voorbereiden op herstel.
Heeft er iemand een tip?

Admiraal 03-05-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tsjaar (Bericht 446798)
[enorme baal mode]
Bummer... :-( Enig idee hoe ik mijn foto's en video's weer terug kan krijgen, na synchroniseren zijn ze er nog niet...
[/enorme baal mode]

Je itunes reserverkopie is te ontleden en handmatig terug te zetten. Voor de mac is er juicephone, voor windows zal er ook wel een progje zijn, google is je grote vriend...

Volgens mij gaat het alleen om de filmrol, toch? De foto's en video's gesynct vanaf je pc/mac met itunes zijn niet verdwenen?

DennisE36 03-05-10 22:41

Kan het kloppen dat Spirit ff niet te downloaden is?

friedrich 03-05-10 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DennisE36 (Bericht 446816)
Kan het kloppen dat Spirit ff niet te downloaden is?

Klopt inderdaad, ik krijg ook de melding van een broken link:mad:

savuz 03-05-10 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friedrich (Bericht 446820)
Klopt inderdaad, ik krijg ook de melding van een broken link:mad:

Same here! Hopen dat het maar een paar minuten is :P Ik probeer het nu al 10 minuten, was al heel mijn antivirus eruit aan het slopen. Maar goed, ben dus niet de enige :)

EDIT:
Na veel refreshen deed hij het! Gewoon veel f5'en ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.