iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

crosserken3000 03-05-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oldskool85 (Bericht 446673)
heb je hem ook aan itunes gedaan?

Ja, en dan zegt hij dat ik geen valid sim heb...

fonta 03-05-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem430 (Bericht 446672)
Ik krijg ook de foutmelding:Spirit requires Itunes 9 to function.

Kan het zijn dat deze foutmelding voortkomt uit het feit dat in een T-mobile lock op mijn iphone heb? en dat daardoor de Iphone niet de juiste verbinding heeft met itunes?

Kan mijn iphone eigenlijk wel geunlocked worden met deze tool? (aangezien mijn toestel denk ik gelocked is)

BVD

Heb je toevallig een 64 bit windows 7 draaien?

MHprog 03-05-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oldskool85 (Bericht 446611)
hehe super!

je kan hem niet unlocken via cydia of wel??

Nope, dit is alleen een jb

freekydude 03-05-10 20:57

Voor die file te downloaden moet ik registreren op een of ander vaag forum? :-/

TimTube 03-05-10 20:57

Bij mij ging de jailbreak niet helemaal goed, maar ik denk dat ik wat te vroeg op quit heb gedrukt in Spirit, toen bleef dat oerlelijke paarse scherm hangen nadat het balkje vol was. Toen reboot en toen bleef die hangen op het apple logo.

Nu is die bezig met herstel, gedoe. Ik zit te twijfelen of ik het nog een keer ga proberen en ben benieuwd of er meer mensen waren met dit probleem.

peanut1685 03-05-10 20:58

Ik heb hem net op mijn Mac met spirit gejailbreakt, nadat ik een tijd geleden zo stom was geweest om te upgraden naar 3.1.3.
Wat een simpel truukje.

Dit was echt de gemakkelijkste jailbreak ooit. Klikken, wachten en genieten. Klasse

Ik had van te voren gezien dat een backup handig was voor de foto's dus dat effen gedaan en voila, nu maar wachten op mijn ipad die onderweg is en die ook aan de haak hangen ;-))

Ik heb dus een 3gs met 3.1.3. en de laatste baseband en een abo relax van T-mobile, Itunes 9.1.1.

willem430 03-05-10 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonta (Bericht 446675)
Heb je toevallig een 64 bit windows 7 draaien?

Nee gewoon XP ik heb alle opties in het scherm --->spirit-->eigenschappen --> compatabiliteit--> enz enz geprobeerd en alle opties geven hetzelfde effect.....helaas

Joske84 03-05-10 20:59

Jailbreak 3gs
 
Beste mensen,

Wil mijn iphone 3gs fw 3.1.3 MC 05.12.01 jailbreaken maar wordt een beetje in de war gebracht door alle keuzes en opties aangezien ik nog een leek ben op dit gebied.

Wie kan me stap voor stap vertellen hoe ik dit moet doen op een veilige manier?

Het volgende heb ik al gedaan:
- met autoshsh de persoonlijke handtekening opgeslagen en in een mapje het *.shsh bestand gezet
- een reserve kopie gemaakt via Itunes en dan opties > Iphone reserve kopie coderen

Kan ik nu beginnnen met jailbraken en zoja hoe? En wat moet ik dan doen om apps op mijn mobiel te zetten?

Thanks!

crosserken3000 03-05-10 20:59

Kan er mij aub iemand geruststellen?
Ga ik als de unlock uitkomt voor mijn toestel (nieuwste firmware en nieuwste baseband), de unlock kunnen toepassen?
Ook als hij niet geactiveerd is zoals dus sinds vandaag het geval is??

kinglouis 03-05-10 21:01

ik heb nu dat spirit uitgevoerd en dat werkte heb programma er bij gekregen cydia en daar op geklikt is ook uitgevoerd alleen hoe weet ik nu of die jailbreaked is en kan ik dan spelln erop zetten en dergelijke???? ik zie wel ik kan niet eens meer me achtergrond instellen nu :S

Timmeh_ 03-05-10 21:03

// Discussie opgeschoond.

fonta 03-05-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kinglouis (Bericht 446688)
ik heb nu dat spirit uitgevoerd en dat werkte heb programma er bij gekregen cydia en daar op geklikt is ook uitgevoerd alleen hoe weet ik nu of die jailbreaked is en kan ik dan spelln erop zetten en dergelijke???? ik zie wel ik kan niet eens meer me achtergrond instellen nu :S

Als je cydia hebt.. .dan is jailbroken :)

_RobD 03-05-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joske84 (Bericht 446684)
Beste mensen,

Wil mijn iphone 3gs fw 3.1.3 MC 05.12.01 jailbreaken maar wordt een beetje in de war gebracht door alle keuzes en opties aangezien ik nog een leek ben op dit gebied.

Wie kan me stap voor stap vertellen hoe ik dit moet doen op een veilige manier?

Het volgende heb ik al gedaan:
- met autoshsh de persoonlijke handtekening opgeslagen en in een mapje het *.shsh bestand gezet
- een reserve kopie gemaakt via Itunes en dan opties > Iphone reserve kopie coderen

Kan ik nu beginnnen met jailbraken en zoja hoe? En wat moet ik dan doen om apps op mijn mobiel te zetten?

Thanks!

Beste jongeman

Heb hetzelfde toestel als jou met zelfde firmware en 05.12.. shizzle. Download spirit, runnen die handel, druk op het knopje, en enjoy ur iphone ;)

en ehm, voor je stap voor stap hoe je alles moet doen, denk ik dat dit forum je 423 x kan beantwoorden per vraag ;)

kinglouis 03-05-10 21:05

oke ja ikheb nu welmijn achtergrond doet het ook gewoon weer alleen je kan die foto toch ook dan bij normaal beeld tussen je programma's????

kinglouis 03-05-10 21:07

ja dat is een goeie hoe krijg je dan programma's gratis op je telefoon gewoon via itunes?

Rossken 03-05-10 21:08

Uitvoeren als Win 98, werkt dan perfekt!!

Destiny 03-05-10 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kinglouis (Bericht 446701)
ja dat is een goeie hoe krijg je dan programma's gratis op je telefoon gewoon via itunes?

Wat voor programma's?

Admiraal 03-05-10 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loek2009 (Bericht 446615)
mijn vriendin heeft een 3gs (nieuwe model) van t-mobile, maar heeft er een telfort simpje in.....

Ik had geregeld dat ze een tethered iphone had die dus unlocked was.

ze heeft 3.1.2 erop. Ik denk dat updaten naar 3.1.3 geen optie is als ik unlock wil behouden of is een custom firmware een optie (wat ik overigens nooit aan het werk heb gekregen via itunes)

Niet updaten naar 3.1.3, als je de shsh file's hebt terug naar 3.1.2 herstellen. Je zal wel moeten activeren met een origineel t-mobile simkaartje (ff lenen of prepaid?) alvorens te kunnen jailbreaken met spirit.

Rossken 03-05-10 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem430 (Bericht 446682)
Nee gewoon XP ik heb alle opties in het scherm --->spirit-->eigenschappen --> compatabiliteit--> enz enz geprobeerd en alle opties geven hetzelfde effect.....helaas

Uitvoeren als win98, werkt perfekt!! Ik heb win7..

tobbh01 03-05-10 21:10

Spirit
 
Hoi,

Ik heb een 3GS 16GB met 3.1.3
Kan iemand mij helpen. Ik heb een jb met spirit uitgevoerd, krijg geen foutmelding. IK kan geen applicaties installeren. Heb ik hiervoor de installatie appl. voor nodig? Zo ja waar vind ik deze? Overigens heb ik applicatiesync 3.2 proberen te installeren maar krijg dan een foutmelding.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.