iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

frankie1991 03-05-10 18:16

ik kan de jailbrake niet uitvoere heb 3.1.3 heb spirit op 98/me gezet maar geeft aan dat ik nieuwere versie van itunes moet downloaden? heb 9.03...... versie?
iemand een idee?

aNausea 03-05-10 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biagio300 (Bericht 446459)
wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??


Druk met je rechtermuisknop op het icoon van Spirit en druk dan op eigenschappen.
Vervolgens ga je naar de tabblad compatibiliteit
Dan druk je een vinkje aan bij DIT PROGRAMMA UITVOEREN IN COMPATIBALITITEITS MODUS VOOR.
Vervolgens selecteer je WINDOWS 98 / Windows ME

LabTeov 03-05-10 18:28

Het werkt nog steeds niet hoor...
Ik heb net zelfs via Teamviewer iemand het laten doen, en die krijgt het ook niet voor elkaar.. Ook zonder firewall ect.

mlangenberg 03-05-10 18:37

Op dit moment heb ik nog iPhone OS 3.0.1 op mijn iPhone 3G (uit 2008) met jailbreak (redsn0w) staan.
Graag wil ik updaten naar 3.1.3 (of 3.1.2) omdat nieuwere apps dit vereisen.
Klopt het dat ik hiervoor de volgende stappen moet doorlopen?
  1. Updaten met iTunes naar 3.1.3 (wist dit alle cydia apps?)
  2. De Spirit Jailbreak uitvoeren

Zijn er verder nog zaken waar ik aan moet denken?

appie87 03-05-10 18:43

Wie kan mij helpen?

Ik heb spirit om compatibiliteitsmode uitgevoerd op windows 98/me

Toen ik mijn iphone 3gs 3.1.3 probeerde te jailbreaken gaf mijn iphone aan: terugzetten mislukt

bloedzuiger12 03-05-10 18:46

Topper dat hij er nu eindelijk is! Maar nu! Ik zit nu dus op 312 met me 3 gs! Met jb unthetered! Als ik hem nu backup schone instal 313 doe en dan herstel krijg ik dan weer alles zoals het was lees springboard wheatherboard 5dockrow etc etc???

runnerpeter 03-05-10 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stommerik (Bericht 446488)
Hoe doe je dit? :)

op programma icoon gaan staan in windows met de muis en links klikken en dan eigenschappen en tabje compabiliteit en vinkje bij compabiliteitsmodus en dan afrollen naar windows 95 en dan op toepassen klikken. Daarna programma opstarten, werkte perfect bij mij op windows 7

CRXDelSol 03-05-10 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 (Bericht 446507)
Topper dat hij er nu eindelijk is! Maar nu! Ik zit nu dus op 312 met me 3 gs! Met jb unthetered! Als ik hem nu backup schone instal 313 doe en dan herstel krijg ik dan weer alles zoals het was lees springboard wheatherboard 5dockrow etc etc???

Gewoon updaten naar 3.1.3. Je gewone apps blijven bewaard, JB apps moet je opnieuw installeren (logisch).
Doe ik nu ook namelijk.

dekac 03-05-10 19:02

Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat en waar ik altijd blackra1n voor heb gebruikt. Tot, ongeveer 2 weken geleden, ging dit goed maar nu loopt mijn iPhone vast bij het Geohotscherm en begint na 10min opnieuw met de jailbreak. Nu was ik heel blij toen ik zag dat Spirit kwam omdat ik hoopte dat het met Spirit wel zou lukken. Helaas herkent Spirit geen iPhone als hij in recovery of dfu staat en dat is het verst dat ik kan komen met mn telefoon op t moment. Kan iemand mij helpen of heeft iemand eventueel een manier waarop Spirit mijn telefoon wel kan herkennen in DFU of Recovery mode?
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit geupdate naar 3.1.3, ik heb altijd op 3.1.2 gezeten. Ik heb ook mijn shsh gegevens op de saurikserver staan alleen weet ik niet of ik 'make my life easier' voor of na eind februari heb gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik loop nu al twee weken zonder iPhone and it drives me crazy!

shapezzz 03-05-10 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dekac (Bericht 446536)
Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat....

Herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit uitvoeren dan moet ie weer prima werken, je hebt nu 1 of ander loopje bij het opstarten waar je toestel waarschijnlijk niet meer uit kan komen dus herstellen is dan de enige optie ;)

oerotter 03-05-10 19:10

???? kan iemand mij aub helpen ???

Ik kan niet eens het programma downloaden!!!!! Ik krijg telkens de melding dat ik niet gemachtigd ben om de bewerking uit te voeren!! Ik heb geprobeerd om de mijn account in te stellen als standaard gebruiker (hij staat nl altijd op administrator). Niets werkt.

AUB help me met de oplossing.. Eindelijk een nieuwe JB kan ik nog niets!!!

zout 03-05-10 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CRXDelSol (Bericht 446525)
Je kan die app toch gewoon in Cydia verwijderen? En dan ff opnieuw met iTunes verbinden? Neem aan dat ie dan weer 3.1.2 ziet, en je kan updaten naar 3.1.3.

(Snap niet dat mensen Cydia blijven gebruiken, vind Rock duizend keer beter, qua snelheid)

Dat weet ik, maar ik weet niet wat iTunes dan doet met apps die 3.1.3 vereisen (heb ze, weet zo niet welke het waren). Dat was ook de reden om de Cydia Firmware 3.1.3 te installeren.

medine 03-05-10 19:11

hej jongens, bij mij lukt het nog steeds niet... wie o wie kan ff helpen?
ik krijg de foutmelding error code 1? meer begrijp ik er ook niet van
en hoe zit het met die actvering?
groetjes alvast bedankt

ariew 03-05-10 19:12

ik heb een iphone is een paar weken vast gelopen
en heb vanalles geprobeerd maar niets helpt heb met blackrain en nu weer met spirit
en nog niets met blackrain blijft ie hangen op dat logo
en spirit ziet hij niet eens
ik weet me geen raad
help

pancu007 03-05-10 19:13

Ik heb alles alles alles geprobeerd het lukt niet iemand een andere iedee heb een laptop Windows 7 32bit waarom lukt het niet bij mij heb ook op iTunes 9.1.1
(Spirit requires iTunes9 to function. Please install a correct version of iTunes then run Spirit again)

nl2mml 03-05-10 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biagio300 (Bericht 446459)
wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??

Dit probleem kreeg ik ook. Probleem met DL.EXE. En daarna stond de link erbij naar welke DLL die het probleem gaf. Bij mij was dit een backup programma van Acer. Dus deze gedeinstalleerd, lappie opnieuw opgestart. En heb gejaibraikte 3gs 32gb met fw 3.13.

Misschien dat dit de oplossing voor jou is.

dekac 03-05-10 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 446546)
Herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit uitvoeren dan moet ie weer prima werken, je hebt nu 1 of ander loopje bij het opstarten waar je toestel waarschijnlijk niet meer uit kan komen dus herstellen is dan de enige optie ;)

Mijn fout, ik ben vergeten te vermelden dat mijn phone softwarematig unlocked is dus dat ik (helaas) nog niet kan herstellen naar 3.1.3.. Of is daar inmiddels ook een oplossing voor?

Thekel 03-05-10 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ariew (Bericht 446551)
ik heb een iphone is een paar weken vast gelopen
en heb vanalles geprobeerd maar niets helpt heb met blackrain en nu weer met spirit
en nog niets met blackrain blijft ie hangen op dat logo
en spirit ziet hij niet eens
ik weet me geen raad
help

Ik heb het zelfde vandaag gekregen na het installeren van spirit. Ik krijg steeds het apple logo en verder komt ie niet.

dekac 03-05-10 19:29

Door een foutje van de admin is mijn bericht verwijderd dus hierbij nogmaals mij vraag om hulp:

Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat en waar ik altijd blackra1n voor heb gebruikt. Tot, ongeveer 2 weken geleden, ging dit goed maar nu loopt mijn iPhone vast bij het Geohotscherm en begint na 10min opnieuw met de jailbreak. Nu was ik heel blij toen ik zag dat Spirit kwam omdat ik hoopte dat het met Spirit wel zou lukken. Helaas herkent Spirit geen iPhone als hij in recovery of dfu staat en dat is het verst dat ik kan komen met mn telefoon op t moment. Kan iemand mij helpen of heeft iemand eventueel een manier waarop Spirit mijn telefoon wel kan herkennen in DFU of Recovery mode?
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit geupdate naar 3.1.3, ik heb altijd op 3.1.2 gezeten. Ik heb ook mijn shsh gegevens op de saurikserver staan alleen weet ik niet of ik 'make my life easier' voor of na eind februari heb gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik loop nu al twee weken zonder iPhone and it drives me crazy!
Iphone 3Gs
FW: 3.1.2
Jailbreak: blackra1n
Unlock: blacksnow

Geronimo85 03-05-10 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m3688 (Bericht 446050)
Hey mensen,

Als ik spirit download( via link of rechtstreeks van de site) krijg ik een melding dat het een "trojan" is..

Krijg deze melding:

[SIZE=1][SIZE=1]McAfee heeft automatisch een Trojaans paard geblokkeerd en verwijderd.
Informatie over deze Trojaans paard
Opgespoord: Artemis!6827DC549C4D (Trojaans paard), Artemis!6827DC549C4D (Trojaans paard)
Locatie: C:\Users\...\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\4PZ73ILD\Spirit[1].exe
Trojaanse paarden lijken legitieme programma's, maar deze programma's kunnen waardevolle bestanden beschadigen, de werking van uw computer onderbreken en toegang tot uw computer verlenen aan onbevoegde personen.
[/SIZE]
[/SIZE]
Ik zie dat hier al wel genoeg mensen zijn de het werkend hebben.

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

De gemakkelijkste oplossing lijkt me om gewoon je McAfee software tijdelijk te disablen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.