iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

Destiny 03-05-10 21:11

Wat voor programma's wil je installeren?

DaDude1973 03-05-10 21:12

Ik heb zelf een 3G 16Gb met een custom firmware 3.1.2 (zelf gemaakt met sn0wbreeze) en modemfirmware 05.11.07 en Vodafone als provider (dus unlock nodig), het wordt dus afgeraden om deze te upgraden naar 3.1.3? Want dan wordt de baseband geupgraded? Hoor het graag!

Marnick123 03-05-10 21:14

Alles is goed gegaan, en Cydia staat ook gewoon op mijn iPhone, en werkt ook gewoon.
Nu heb ik een aantal LEGALE ipa's (beta's van vrienden om te testen), en deze kan ik er niet op zetten. Krijg dan in iTunes melding dat het niet gelukt is.
Iemand een oplossing??

namastee 03-05-10 21:16

ik zie na de spirit jealbreak alleen maar een appel verschijnen al 15 minuten wat te doen?

oldskool85 03-05-10 21:17

hoe kan ik nou gratis dingen downloaden dan???

tobbh01 03-05-10 21:18

spirit
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 446711)
Wat voor programma's wil je installeren?

Die ik eerder met blackrain kon gebruiken.

iScorpio 03-05-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oldskool85 (Bericht 446724)
hoe kan ik nou gratis dingen downloaden dan???

Via iTunes zijn zat gratis apps te installeren ;)

Laten we niet merken dat we hier om illegale software gaan vragen of hulp daarvoor. Hier zullen direct berispingen voor worden uitgedeeld!

ajoub 03-05-10 21:18

error spirit 3.1.3 3gs
 
Ik heb een 3gs iphone die nu niets doet behalve een kabel laten zien met itunes , en geeft aan NO sim card installed omdat ik hem per omgeluk naar 3.1.3 heb geupgradet en nu een sim lock heb. Maar heb geprobeerd om te jailbraeken met spirit en dat lukt niet en krijg een error

INFO: Now listening for devices...
INFO: read igor/map.plist
INFO: Connected to the AppleMobileDevice.
INFO: Version iPhone2,1_3.1.3
INFO: Connecting to mobilebackup...
INFO: Sending files via AFC.
FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)
197

kan iemand mij helpen

freestyle4all 03-05-10 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TimTube (Bericht 446679)
Bij mij ging de jailbreak niet helemaal goed, maar ik denk dat ik wat te vroeg op quit heb gedrukt in Spirit, toen bleef dat oerlelijke paarse scherm hangen nadat het balkje vol was. Toen reboot en toen bleef die hangen op het apple logo.

Nu is die bezig met herstel, gedoe. Ik zit te twijfelen of ik het nog een keer ga proberen en ben benieuwd of er meer mensen waren met dit probleem.

Ik deed hetzelfde inderdaad. Wat een ongeduld hè?
Ben nu dus ook aan het herstellen en probeer het straks opnieuw.

Destiny 03-05-10 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajoub (Bericht 446728)
Ik heb een 3gs iphone die nu niets doet behalve een kabel laten zien met itunes , en geeft aan NO sim card installed omdat ik hem per omgeluk naar 3.1.3 heb geupgradet en nu een sim lock heb. Maar heb geprobeerd om te jailbraeken met spirit en dat lukt niet en krijg een error

INFO: Now listening for devices...
INFO: read igor/map.plist
INFO: Connected to the AppleMobileDevice.
INFO: Version iPhone2,1_3.1.3
INFO: Connecting to mobilebackup...
INFO: Sending files via AFC.
FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)
197

kan iemand mij helpen

Dan heb je nu een probleem. Als je je SHSH files hebt opgeslagen via Cydia kun je nog terug om te activeren. Als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock dan zul je moeten wachten op een unlock.

oldskool85 03-05-10 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 446727)
Via iTunes zijn zat gratis apps te installeren ;)

Laten we niet merken dat we hier om illegale software gaan vragen of hulp daarvoor. Hier zullen direct berispingen voor worden uitgedeeld!


ik heb eerlijk dingen gekocht via itunes... (tomtom en zo)

maar wat houd jb dan in? ik meende dat je dan gratis software kon downloaden...

freestyle4all 03-05-10 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnick123 (Bericht 446717)
Alles is goed gegaan, en Cydia staat ook gewoon op mijn iPhone, en werkt ook gewoon.
Nu heb ik een aantal LEGALE ipa's (beta's van vrienden om te testen), en deze kan ik er niet op zetten. Krijg dan in iTunes melding dat het niet gelukt is.
Iemand een oplossing??

Dat kan niet. Apps van je vrienden zijn... van je vrienden en niet van jou.

bodderol 03-05-10 21:26

Hallo

ik heb net mijn iphone 3gs 3.1.3 met nieuwe bootrom gejb met spirit.
en nu heb ik geen internetconnectie meer op mijn iphone. 3G en gprs werken beide niet, Wi-Fi ook niet. Wanneer ik 3G ontvangst heb en ik browse op internet of open een andere app die internetconnectie benodigd is dan zegt mijn iphone, 'geen internetconnectie'

HELP!!!

Wie kan mij helpen

Destiny 03-05-10 21:27

Gratis software in Cydia ja. Praten over gekraakte IPA's is op dit forum niet toegestaan.

DaDude1973 03-05-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 446731)
Dan heb je nu een probleem. Als je je SHSH files hebt opgeslagen via Cydia kun je nog terug om te activeren. Als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock dan zul je moeten wachten op een unlock.

OK, dat beantwoord ook mijn vraag, niet upgraden dus!
Bedankt, ik wacht nog ff tot er een softwarematige unlock is...

Destiny 03-05-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bodderol (Bericht 446738)
Hallo

ik heb net mijn iphone 3gs 3.1.3 met nieuwe bootrom gejb met spirit.
en nu heb ik geen internetconnectie meer op mijn iphone. 3G en gprs werken beide niet, Wi-Fi ook niet. Wanneer ik 3G ontvangst heb en ik browse op internet of open een andere app die internetconnectie benodigd is dan zegt mijn iphone, 'geen internetconnectie'

HELP!!!

Wie kan mij helpen

Netwerkinstellingen herstellen?

Admiraal 03-05-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajoub (Bericht 446728)
Ik heb een 3gs iphone die nu niets doet behalve een kabel laten zien met itunes , en geeft aan NO sim card installed omdat ik hem per omgeluk naar 3.1.3 heb geupgradet en nu een sim lock heb. Maar heb geprobeerd om te jailbraeken met spirit en dat lukt niet en krijg een error

INFO: Now listening for devices...
INFO: read igor/map.plist
INFO: Connected to the AppleMobileDevice.
INFO: Version iPhone2,1_3.1.3
INFO: Connecting to mobilebackup...
INFO: Sending files via AFC.
FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)
197

kan iemand mij helpen

Je telefoon moet eerst geactiveerd worden... (ff je profiel updaten, info is makkelijk voor degene die je vraag willen beantwoorden)

iScorpio 03-05-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oldskool85 (Bericht 446735)
maar wat houd jb dan in? ik meende dat je dan gratis software kon downloaden...

Als je dan even de moeite zou nemen om hier de WiKi te bekijken of de zoekoptie te gebruiken zouden we geen onnodige berichten hier hebben ;)

Marnick123 03-05-10 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all (Bericht 446737)
Dat kan niet. Apps van je vrienden zijn... van je vrienden en niet van jou.

Jawel, die vrienden zijn developers, en ik ben dan eigenlijk een tester. (alleen iets minder formeel).
Maar iemand dus een oplossing?

bodderol 03-05-10 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 446741)
Netwerkinstellingen herstellen?

Ik heb dit geprobeerd geen succes.
Een andere oplossing misschien?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.