iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

djkavaa 03-05-10 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 446296)
Als je in DFU herstelt krijg je niet de mogelijkheid om een reservekopie te maken, maar ik neem aan dat je dat daarnet hebt gedaan? Die reservekopie kan je dan na het herstel ook terugzetten.

Heb net inderdaad alles gebackupt maar raar ik mijn contact gegevens bij het hertellen kwijd of niet.
En moet ik herstellen naar de originele firmware van apple of een gedoenloaden 3.1.3 want heb nog steeds het aangepaste host bestand.
En welke kan ik dan het beste pakken (ipsw)

WDS001 03-05-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa (Bericht 446298)
Heb net inderdaad alles gebackupt maar raar ik mijn contact gegevens bij het hertellen kwijd of niet.
En moet ik herstellen naar de originele firmware van apple of een gedoenloaden 3.1.3 want heb nog steeds het aangepaste host bestand.
En welke kan ik dan het beste pakken (ipsw)

Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook dus dat is geen probleem. Je moet herstellen naar een officiële 3.1.3 firmware. Dat kan je door gewoon op herstellen te drukken.

Rogerpro 03-05-10 15:58

alleen nou heb ik 2 vragen: ik heb geen 3.1.2. software bestand om erna te herstellen..
nou was mijn vraag waar haal ik die?
en 2e vraag: ik heb een gehacktivate iphone.. kan ik dan ook de iphone activeren met deze jailbreak of hoe moet dat?

alvast bedankt!!

Wombata 03-05-10 15:58

Ik heb een wat mindere ervaring met deze jailbreak. Spirit werkte goed, alleen bleef mijn iPhone hangen toen het witte balkje compleet was. Kreeg hem met geen enkele mogelijkheid meer aan de praat. :confused: Gelukkig kon ik weer alles naar fabrieksinstellingen zetten en mijn backup erover gooien. Hij werkt weer. :) Pfff....Het is toch altijd weer spannende zeg. Voor hetzelfde geld beschadig je de software zodanig dat hij niet meer te gebruiken is..... :eek:

WDS001 03-05-10 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogerpro (Bericht 446302)
alleen nou heb ik 2 vragen: ik heb geen 3.1.2. software bestand om erna te herstellen..
nou was mijn vraag waar haal ik die?
en 2e vraag: ik heb een gehacktivate iphone.. kan ik dan ook de iphone activeren met deze jailbreak of hoe moet dat?

alvast bedankt!!

Activeren kan niet, maar dat staat ook in post 1 ;) Ik zie trouwens in je profiel dat je een iPhone op firmware 3.1.2 hebt met succesvolle jailbreak. Dan raad ik je aan om niet te updaten, dat kan alleen maar problemen veroorzaken.

djkavaa 03-05-10 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 446300)
Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook dus dat is geen probleem. Je moet herstellen naar een officiële 3.1.3 firmware. Dat kan je door gewoon op herstellen te drukken.

heb nog nooit 3.1.2 gehad en heb 05.12.01 als modem versie
dus welke kan ik het beste pakke. heb nu wel neem ik aan me shsh op de server liggen dus (gedaan met auto shsh)

xa4cornelis 03-05-10 16:00

wie helpt mij, mijn iphone blijft hangen op het apple logotje, en doet verder niks meer. iemand een idee???

djkavaa 03-05-10 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa (Bericht 446306)
heb nog nooit 3.1.2 gehad en heb 05.12.01 als modem versie
dus welke kan ik het beste pakke. heb nu wel neem ik aan me shsh op de server liggen dus (gedaan met auto shsh)

hij is al bezig met herstellen ik neem aan dat ik dadelijk spirit weer opnieuw moet draaien en daarna pas de reserve kopie terug zetten??

WDS001 03-05-10 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa (Bericht 446308)
hij is al bezig met herstellen ik neem aan dat ik dadelijk spirit weer opnieuw moet draaien en daarna pas de reserve kopie terug zetten??

Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Ik zou wel eerst de reservekopie terugzetten, dan jailbreaken met Spirit en dan synchroniseren.

djkavaa 03-05-10 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 446314)
Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Ik zou wel eerst de reservekopie terugzetten, dan jailbreaken met Spirit en dan synchroniseren.


de fout in itunes blijft zich voor doen heb niet eerst de reservekopie terug gezegt maar direct na het herstellen spirit uitgevoerd en toen kon ik niks meer met itunes.
En heb itunes niet geupdate.

bauke 03-05-10 16:47

Eindelijk een wat makkelijkere jailbreake. Ik loop al een tijdje achter met mijn firmware (3.0.1). Wist niet precies hoe te handelen. Met spirit is het volgens mij wat gemakkelijker. Maar wie kan mij de laatste tip geven?
Ik heb een 3GS van voor +/- week 20. Ik zit op firmware 3.0.1 en heb een jailbreake met cydia e.d. erop. Cydia geeft bij opstarten de melding 'SHSH on file'.Ik heb t-mobile dus een unlock is niet nodig.
Kan ik nu gewoon in iTunes updaten naar de laatste firmware en dan jailbreaken met Spirit of gaat dat niet? Of moet ik eerst de SHSH code zien te achterhalen middels de handleiding op iPhoneclub. Of moet ik een custom firmware 3.1.3 downloaden ergens?
Hoop dat iemand me kan helpen en eindelijk is kan updaten :D.

B4ZZY 03-05-10 16:50

Even een vraagje.. Klinkt misschien dom maar, ik neem aan dat je ook via untethered jailbreak je iphone nog steeds kunt restoren naar de originele fabrieksinstellingen als deze namelijk voor reparatie (kapot frontje) terug moet naar de fabriek binnen de garantie?

vanlok 03-05-10 16:50

Shit, heb een probleempje.
Ik heb dus mijn Iphone voor het eerst met spirit gejailbreakt, ik heb alleen het probleem dat nou mijn app store, kaarten, en nog een aantal dingen zijn verdwenen?
Ik zou ze graag terug willen halen, want eerlijk gezegd ben ik niet heel erg tevreden met cydia.

LabTeov 03-05-10 16:52

Ik snap er de ballen niet van. Ik heb overal gezocht voor die foutmelding. xxxxxxxx35a (op de x''jes staan ook cijfers) en overal staat Compabilitie op Windows 98/ME zetten.. Gedaan, werkt niet.
Ituneshelper.exe afsluiten, gedaan werkt niet.
Andere usb poort, gedaan werkt niet.

die .dll file naar desktop copy/paste, gedaan werkt niet!

DennisE36 03-05-10 17:05

Ik zit momenteel met een iPhone 3GS FW 3.1.2 en een tethered JB.
Hoe kan ik het nu het beste aanpakken?

Ik wil namelijk mijn instellingen van apps behouden, savegames van spelletjes(met name Angry Birds:)), sms berichten etc. etc.

Ik kan niet herstellen met 3.1.2, heb alleen in Cydia staan dat ik een
SHSH File FW 3.1.3 heb.

Als ik een reservekopie in iTunes maak dan is het een kopie met FW 3.1.2 natuurlijk. Wat is het beste?

Gr. Dennis

namastee 03-05-10 17:34

toch nog even een vraagje, misschien enigszins onnozel maar toch: kan ik met een fabrieksmatige unlock telefoon met firmware 3.1.3. en ge 'spirit' toch straks 0s 4.0 installeren (mac adapt)?

robin.b 03-05-10 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door namastee (Bericht 446422)
toch nog even een vraagje, misschien enigszins onnozel maar toch: kan ik met een fabrieksmatige unlock telefoon met firmware 3.1.3. en ge 'spirit' toch straks 0s 4.0 installeren (mac adapt)?

is geen probleem

aNausea 03-05-10 18:08

Bij vele is de link down, ik heb hem eventjes op Rapidshare gegooit:

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

biagio300 03-05-10 18:10

wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??

Destiny 03-05-10 18:15

Modbreak:
Ik wil jullie graag even herinneren aan het feit dat het hier niet is toegestaan om over gekraakte apps te praten. Ook wel ipa's genoemd. Doe je dit wel dan ontvang je een berisping.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.