iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

The Unbelievable 03-05-10 10:54

Werkt het ook op 4.0 beta?

robbiedobbie 03-05-10 10:56

Hebben meer mensen problemen met restoren? Ik heb al 10 minuten het verifiying restore with apple scherm. Meer mensen die hier last van hebben?

Champing 03-05-10 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robin.b (Bericht 445747)
van macafee :P

Nee geen update, ik had hem gewoon eventjes uitgeschakeld:

Open McAfee > Configureren > Computer en Bestanden > En dan bij bovenste uit aanvinken i.p.v. aan en daarna als je klaar bent weer op aan zetten en hij doet het weer :D

gerlofoudega 03-05-10 10:57

Eerst wilde het niet en kreeg ik fout code FF, dit kwam omdat ik windows vista gebruik. Toen klikte ik met mde rechtermuisknop op SPIRIT en toen eigenschappen. Vervolgens ga je naar de tabblad compatibiliteit en dan druk je een vinkje aan bij DIT PROGRAMMA UITVOEREN IN COMPATIBALITITEITS MODUS VOOR. Vervolgens selecteer je WINDOWS 98 / Windows ME en dan werkt het!

Champing 03-05-10 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 445752)
Hebben meer mensen problemen met restoren? Ik heb al 10 minuten het verifiying restore with apple scherm. Meer mensen die hier last van hebben?

Ik had het net ook en begon de hoop op te geven maar als je iets langer wacht (had ik tenminste) doet hij het weer ;).

roelst 03-05-10 10:59

bij mij werkt spirit niet... ik krijg op het moment dat ik op die mooie grote knop klik te zien dat "dl.exe werkt niet meer" waarna spirit vraagt of ik de log file wil versturen. ik spirit geeft dan aan dat het niet is gelukt en ik krijg soms de error code "c0000005" en soms de error code "ff"

iemand enig idee waarom ik deze 2 error codes krijg?

ps: voor alle duidelijkheid krijg ik dus niet bijde error codes tegelijk maar soms krijg ik de c error en soms de ff error.

EDIT: ik zie al wat er mis was, ik heb (misschien gewoon heel toevallig) alle service packs geprobeerd behalve de windows ME service pack... nu doet hij het wel normaal.

Jopie89 03-05-10 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 445749)
Werkt het ook op 4.0 beta?

Hoogst waarschijnlijk wel (ben er eigenlijk wel zeker van) en om de reden dat OS 4 verder gaat op OS 3, en de gevonden exploit in OS 3 ook wel in OS 4 zal zitten. Apple zal het hoe dan ook dichten, en dan is het wachten op Limera1n.

karelzwa 03-05-10 11:01

Cydia
 
Hoi .

Heb nu 3.1.2. jailbreak.
Nu eerst 3.1.3 en dan Spirit?
Waar blijft Cydia?

Jopie89 03-05-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karelzwa (Bericht 445762)
Hoi .

Heb nu 3.1.2. jailbreak.
Nu eerst 3.1.3 en dan Spirit?
Waar blijft Cydia?

Jup, updaten naar 3.1.3 en dan spirit erover heen knallen... Cydia komt dan naar je toe...

Berniie 03-05-10 11:07

Bij mij doet die het niet..???

Krijg steeds error code: FF

Wie kan me helpen?

iKobus 03-05-10 11:11

Zijn er al mensen die kunnen bevestigen dat Push gewoon werkt na de Spirit JB?

mikkelnl 03-05-10 11:11

OK, excuus voor de volgende enorme nood vraag, maar wil het ff zeker weten:

Heb nu een 3gs met 3.1.3 zonder jailbreak. Spirit gaat hier dus op werken, maarrr: als ik de jailbreak er af zou willen halen, dat kan? En hoe?

Ik geloof dat dat een kwestie is van herstellen via iTunes, hoe gaat dat ook alweer? Toetsencombi geloof ik?

Nogmaals sorry, ben (nog) noob hierin ;)

Cheacker 03-05-10 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robin.b (Bericht 445744)
Ik krijg in cydia nog allemaal meldingen: DO NOT UPDATE TO 3.1.3 YOU WILL BE SORRY. Dat was ik inderdaad, maar thanks spirit :D

Is nog van voor de jailbreak. Niet op letten. ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikkelnl (Bericht 445769)
OK, excuus voor de volgende enorme nood vraag, maar wil het ff zeker weten:

Heb nu een 3gs met 3.1.3 zonder jailbreak. Spirit gaat hier dus op werken, maarrr: als ik de jailbreak er af zou willen halen, dat kan? En hoe?

Ik geloof dat dat een kwestie is van herstellen via iTunes, hoe gaat dat ook alweer? Toetsencombi geloof ik?

Nogmaals sorry, ben (nog) noob hierin ;)

Naar mijn weten gewoon herstellen via iTunes. Correct me if I'm wrong.

The Unbelievable 03-05-10 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikkelnl (Bericht 445769)
OK, excuus voor de volgende enorme nood vraag, maar wil het ff zeker weten:

Heb nu een 3gs met 3.1.3 zonder jailbreak. Spirit gaat hier dus op werken, maarrr: als ik de jailbreak er af zou willen halen, dat kan? En hoe?

Ik geloof dat dat een kwestie is van herstellen via iTunes, hoe gaat dat ook alweer? Toetsencombi geloof ik?

Nogmaals sorry, ben (nog) noob hierin ;)


In iTunes naar het iPhone tabje gaan en dan Herstellen klikken! That's all!
Ik ga zo even kijken of het op 4.0 werkt!

supershiva 03-05-10 11:24

Ik kan ineens geen verbinding meer maken met het netwerk van Vodafone.
Terwijl ik toch echt een legaal unlocked toestel (italiaans model) heb :confused:

Ben nu de officiele restore naar 3.1.3 via iTunes aan het draaien...

m@rco 03-05-10 11:25

IK heb onderstaande ook op de site van Spirit geplaatst maar mischien dat hier iemand het antwoord weet..

I have a question about 'If you currently are using a tethered jailbreak, you have to restore to use Spirit"
Do i need to make a backup in Itunes or do i need to download a 3.1.2 ipsw and then restore?

Or can i upgrade to 3.1.3?

I'm on 3.1.2 and JB Blackrain and have a simlock free 3GS new version (MC)

forum.bericht 03-05-10 11:26

Werkt toch niet perfect!!

Spirit gestart, kreeg scherm op iPhone met zandloper, na enige tijd stond op Macscherm dat hij klaar was. iPhone bleef op het scherm met zandloper en kleuren staan. Gebeurde niets meer.

Na geruime tijd uitgezet en vanaf nu kom ik bij aanzetten niet meer voorbij het Apple logo.


Pissig. Fijne JB tool maar niet heus.

robin.b 03-05-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 445790)
Werkt toch niet perfect!!

Spirit gestart, kreeg scherm op iPhone met zandloper, na enige tijd stond op Macscherm dat hij klaar was. iPhone bleef op het scherm met zandloper en kleuren staan. Gebeurde niets meer.

Na geruime tijd uitgezet en vanaf nu kom ik bij aanzetten niet meer voorbij het Apple logo.


Pissig. Fijne JB tool maar niet heus.


Even geduld, had ik ook. Hij zal zometeen gaan starten. Had ik ook!

bastiaanpk 03-05-10 11:33

Spirit + blackra1n
 
Heeft er iemand al ervaring met een Iphone 3.12 en blackra1n.
3GS.

Kan je daarna gewoon Spirit er overheen draaien om er voor te zorgen dat hij untethered word??

Fmkk 03-05-10 11:33

Dus als ik nu op Jailbreak klik (Ja Spirit staat al open) Jailbreakt die meteen?
Heb net nog gesynchroniseerd, dus er staat een reservekopie op mijn laptop. Dit moet voldoende zijn toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.