Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mhh ik heb nu een iPod Touch 3g (8Gb) met Blackrain jailbreak en firmware 3.1.2, Hoe ga ik dit aanpakken Moet ik eerst m'n iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mhh ik heb nu een iPod Touch 3g (8Gb) met Blackrain jailbreak en firmware 3.1.2, Hoe ga ik dit aanpakken Moet ik eerst m'n iPod herstellen voordat ik hem kan upgraden naar 3.1.3 of kan ik gewoon via iTunes de upgrade uitvoeren. (t'zou namelijk wel fijn zijn als al m'n via Cydia geïnstalleerde apps gewoon op m'n iPod blijft staan)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij zegt ie:
Spirit Requires iTunes 9 to function..... Heb net nieuwste iTunes gedownload.. maar nog steeds... Ook al geprobeerd met 98/me |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik krijg dezelfde melding, heb al een eerdere versie teruggezet maar ook hier de zelfde melding......versie is: 9.1.0.79
|
|
|||
|
|||
als ik mijn ipod touch wil jailbreaken voor untethered moet ik dan helemaal herstellen en dan pas spirit jailbreak doen? plzzz vertel het me want ik twijfel er aan
|
|
|||
|
|||
nee dat kan niet....zojuist geprobeerd... nu heb ik weer een ipod erbij....
|
|
|||
|
|||
iPhone 3GS met 3.1.3 hier..
Heb een paar keer gejailbreaked, alles ging zoals het hoorde, maar ik kan Cydia nergens vinden. Iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Start spirit.exe sluit na het starten van spirit.exe je iphone aan en klik op jaiblreak. |
|
|||
|
|||
de app die er eerst opstonden kan ik nu niet meer gebruiken !!
is hier een oplossing voor ??? |
|
|||
|
|||
Had hier hetzelfde. Hij gaf toen steeds de connect to itunes melding en toen heb ik geprobeerd hem weer aan de gang te krijgen met blackra1n en dit werkte ook niet, toen maar gewoon hersteld en hij is weer up and running! Was wel even heel erg schrikken though :|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ten eerste: TOPPIE!!!
Maar ff een vraagje, ik zit nu op een andere computer en wil natuurlijk graag mijn iphone 3gs 3.1.3 mc 05.12.01 jailbreaken. Alleen moet je net zoals voorgaande keren ook weer je iphone herstellen? Of hou je deze keer je nummers/videos/applicaties? Arne |
|
|||
|
|||
Hier kijk ik al een half uur naar dat paarse scherm met "zandloper". Een 3G toestel met 3.1.3 en de JB op een macbook.
|
|
|||
|
|||
de apps die ik er voorheen op had staan starten niet meer op !!
kan ik ze nog werkend krijgen of gaat dat niet lukken nu hij gejailbreakt is ?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
fotorol
Ik heb voordat ik ging spiritbreaken een sync gedaan met itunes en heb toen neem ik aan mijn foto rol opgeslagen kan ik nu met herstellen mijn foto rol weer terug krijgen ? alvast bedankt voor de medewerking.
|
|
||||
|
||||
Dat zou moeten werken, ja. Herstel even en zet je reservekopie terug en laat dan weten of je de foto's terug hebt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kortom, ik ben geen fan van dit produkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kwestie van even een forced reboot doen, doormiddel van de 2 menu en lock knop ingedrukt houden
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|