Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo zeg, nooit zo'n snelle JB gehad. Maar eh, gek genoeg, als ik in DiskAid naar mijn root folder wil zegt 'ie: your device needs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zo zeg, nooit zo'n snelle JB gehad. Maar eh, gek genoeg, als ik in DiskAid naar mijn root folder wil zegt 'ie: your device needs to be jailbroken to browse the root folder...???
|
|
|
||||
|
||||
Het is mogelijk dat DiskAid de nieuwe jailbreak nog niet ondersteund of dat afc2 niet geïnstalleerd is bij de jailbreak. In het eerste geval kan je niets doen, in het tweede geval moet je afc2add uit Cydia installeren, maar ik weet niet met zekerheid of afc2 ondersteund is of niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok, even voor de helderheid:
Ik heb een 3G, 3.1.3, met bootrom 05.09. Deze is WEL simlockvrij en bellen werkt perfect met de standaard 3.1.3. Maar na een jailbreak is hij niet te unlocken en niet te downgraden ivm bootleader 05.09. Als ik hem nu jailbreak met Spirit, blijft de huidige activatie dan actief en kan ik blijven bellen, omdat hij simlockvrij is? Ik bel met KPN. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jalbreak met Spirit na Blackra1n unlock?
Ik heb mijn toestel ge-unlock-ed mbv Blackrain / Blacksn0w.
Als ik nu mijn toestel herstel met Itunes, ben ik dan ook mijn unlock kwijt of kan ik "gewoon" spirit gebruiken voor unlock nadat ik het toestel heb uitgezet? Ben geen ervaren gebruiker, vandaar deze vraag die voor anderen wellicht een vanzelfsprekend antwoord heeft. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb me iphone gejailbreakd alleen opent me cydia niet. iemand oplossing?
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb mijn iphone 3G gejailbreaked maar nu vind Cydia geen enkele app. Alle "featured" apps geeft hij deze melding:
"Cannot Locate Package" |
|
|||
|
|||
Klinkt allemaal erg goed. Alleen heb ik al een jb met blackra1n op 3.1.2 en mijn appel is nu zo 'perfekt' qua apps en instellingen, dat ik hem gewoon lekker zo hou.
Als het zover is dat er voor fw 4.0 een jb beschikbaar komt, dan zal ik hem wel opnieuw jb'en, maar voorlopig heb ik absoluut geen last van de tethered jailbreak van Geo. Voor een ieder die met smart aan het wachten was op de jb voor 3.1.3., enjoy!! |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel een 3GS 3.1.2 met een blackra1n thethered jailbreak. Als ik hem nu herstel/upgrade naar 3.1.3 en dan vervolgens jailbreak door middel van spirit. Betekent dit dat ik al mijn apps ook allemaal kwijt ben en ze allemaal opnieuw moet instaleren? Dit houd me nu alleen nog tegen aangezien het opnieuw installeren van al me apps een hele hoop werk is..
|
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik jb voor het eerst. na het runnen van de spirit.exe met win7 in compat modus 98/me ging alles goed. Behalve me Cydia opent niet. Als ik erop druk knalt hij er gelijk uit. Heeft iemand dit meegemaakt?
|
|
|||
|
|||
super, ga het vanavond uitproberen...
Vraagje: Ik heb nu dus een tethered jailbreak met 3.1.2. Is het raadzaam om eerst te upgraden naar 3.1.3 of beter zo laten? En ben ik mijn software op de iphone kwijt na een upgrade of is de backup via itunes voldoende om alles terug te kunnen herstellen? Ook heb ik nog niet de allerlaatste update van itunes geinstallerd, kan ik die gewoon upgraden? Ik heb geen interesse in een unlock... Laatst gewijzigd door zwijn; 03-05-10 om 14:28. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar voor de zekerheid zou ik het risico niet nemen en het volgende topic in de gaten houden: https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html In dit topic wordt er gevraagd naar een custom firmware zonder basebandupdate en jailbreak, waarmee je zonder problemen kunt updaten en/of herstellen naar 3.1.3. Nu gaat dit specifiek om een 3GS versie van het firmware, maar als iemand de 3GS IPSW kan maken dan is het zonder twijfel ook mogelijk om deze persoon te vragen naar een 3G IPSW. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de eerste keer dat ik JB, dus ben een ubern00b en snap ook me god niet wat ik nu dan moet doen. uberhaupt loopt Cydia telkens vast onder het mom 'time out'. |
|
|||
|
|||
suzanne laatste scherm meestal, goed gekeken? aders even search op je iphone, anders heropstarten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iTunes maakt GEEN backup van je foto's dus als je die wil backuppen moet je ze eerst manual kopiëren. Als je nu Spirit uitvoerd zijn je foto's iig kwijt.
Cydia ligt er hoogstwaarschijnlijk uit op het moment (door alle wereldwijde drukte), dus later nog eens proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In principe kan ik nu de Spirit uitvoeren en jailbreaken zonder dat mijn bel mogelijkheid verloren gaat. Lijkt mij?! |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|