Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een paar domme vragen maar ik heb net mijn iphone een paar dagen ! ik heb firmware 3.1.3 iphone 3GS 16GB En beschik over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien een paar domme vragen
maar ik heb net mijn iphone een paar dagen ! ik heb firmware 3.1.3 iphone 3GS 16GB En beschik over itunes 9.1.1.12 is het mogelijk om dit te gebruiken op mijn 3gs? en is mijn iphone dan gejailbreaked als ik dit op mijn iphone zet ? en dat houd dus in dat ik alles gratis kan downloaden ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zowel iPhone 3GS als iPad gelukt met jb.! Klasse!
|
|
|||
|
|||
Please connect device
Hallo,
kan iemand mij uit de brand helpen ? Als ik spirit start blijft deze vragen om de device en hierbij blijft de jaibreak knop licht grijs. Al gestart in compatibility op Windows 98/ME ook hier het zelfde probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
is maar een id. heb spirit zelf nog niet gebruikt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blijft hangen
Na jailbreak blijft scherm al bijna een uur staan met een paarsachtige mac-achtergrond. de balk is al 100% geladen maar het zandlopertje is nog steeds actief. Wat te doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bij blackrain de unlock tool voor 3.1.2 werkte dat vaak als je er niet uit komt hoor ik het wel al ga ik nu me nest in morgen 5 uur wekker ((((( |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen?ik heb nu cydia erop staan dmv spirit maar als ik cydia opstart dan kan ik bv winterboard niet vinden enzo!Zo te zien staat er veel minder in cydia als normaal!grtz
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ff kijken bij sources denk ik misschien dat niet alle sources in je cydia staan. heb je reposotory van bigboss erin ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde. Heb al 2x reboot gedaan en hersteld. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe te verhelpen?
|
|
||||
|
||||
Nou ik zit nu dus met de iphone van mn moeder (die inmiddels aardig pissed is)
Die niet uit de recovery mode wil komen... iRecovery heb ik al meerdere keren geprobeerd. Het is een iPhone 3Gs unlocked met blackra1n. Ik dacht dat ik net gewoon spirit erover heen kon gooien maar dat kan blijkbaar niet... Als ik hem wil herstellen in itunes blijft hij hangen op het scherm van: iPhone voorbereiden op herstel. Heeft er iemand een tip?
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij gaat het alleen om de filmrol, toch? De foto's en video's gesynct vanaf je pc/mac met itunes zijn niet verdwenen? |
|
|||
|
|||
Kan het kloppen dat Spirit ff niet te downloaden is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Na veel refreshen deed hij het! Gewoon veel f5'en |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|