Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iGregor Ik werd het zat, haha. Ik kon me niet voorstellen dat hij meer accu zou verbruiken dan dat hij aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Whaha, dacht al.
Wij moeten dus maar wachten totdat iReb uit is, dan kunnen we met een Custom firmware in de DFU mode herstellen naar 3.1.3... Behalve als jij al op 3.1.3 zit. Dan zou ik niet weten wat jij nog kan doen...
|
|||
|
|||
Nou als zn iPhone weer boot kan hij toch gewoon Spirit weer draaien (Mits je iPhone al op 3.1.3 loopt)?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zit al op 3.1.3. Ik denk dat ik Spirit maar weer ga proberen.
|
||||
|
||||
Het zal ook niet goed zijn voor je accu om het leeg te laten zuigen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt me sterk dat het dan nogmaals foutgaat. Maakt in principe weinig uit. De accu's in de 3GS hebben een soort memory, die weten hoever ze leeg zijn. |
|
||||
|
||||
Spirit herkent geen dfu noch recovery...
Hij zit op OSX als zn gegevens kloppen Laatst gewijzigd door jonathan1993; 04-05-10 om 01:48. Reden: Spelfoutje |
|
|||
|
|||
Ik heb vervolgens Cydia opgestart werd er uitgeschopt.. en mis nu enkele iconen zoals mail safari foto enz..
|
|
||||
|
||||
Bij mij blijft dat ding maar hangen op het recovery scherm,
Ik ga maar is slapen, moet morgen nog de 700 treden beklimmen van de eifeltoren... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zn iPhone boot alweer hoor (Van iGregor). Scheelt wel dat ie compat mode enzo niet hoeft te doen. |
|
|||
|
|||
Hallo,mijn vriend en ik hebben gejailbreakt met Spirit,we hebben nogal veel apps gedownload en nu hebben we er zoveel dat als we er eentje downloaden,dat we hem niet zien!Dus is er een maximum aantal pagina's of wat?
|
|
||||
|
||||
Oh, ik dacht dat hij ook niet eens kon opstarten zoals die van mij...
Dan idd gewoon spirit eroverheen en dan zou het moeten lukken lijkt me. Ik heb nu gewoon windows nodig om hem uit zn recovery te kunnen schoppen... Bah.. |
|
|||
|
|||
Ja. Exacte limiet weet ik niet. Ik denk 12 pagina's.
|
|
|||
|
|||
Bootcamp/Parallels? En is er geen Blackra1n voor OSX dan?
|
|
||||
|
||||
Ja, dan moet je hem opzoeken met de spotlight functie. (1X op de home knop drukken als je op het eerste scherm bent of een swipe naar links vanaf het eerste scherm)
|
|
||||
|
||||
Blackra1n wel, maar ik heb iReb nodig, Blackra1n blijft bij mij alsmaar op het recovery scherm eindigen en dat blackra1n zelfs vastloopt
|
|
|||
|
|||
Werkt op iPod Touch 3G 64GB!!
|
|
|||
|
|||
Ai, succes dan! Die amerikanen beginnen nu allemaal dit soort problemen te krijgen. Dikke kans dat je morgen op amerikaanse forums oplossingen vind voor jou probleem.
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|