//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had Spirit erop gezet en had dus ook problemen met filmrol. Nu heb ik een restore gedaan. Maar wat ik nu nog steeds heb, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 04-05-10, 14:15
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik had Spirit erop gezet en had dus ook problemen met filmrol. Nu heb ik een restore gedaan. Maar wat ik nu nog steeds heb, is dat wanneer ik een foto maak er nog steeds niets opgeslagen wordt in mijn filmrol. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 04-05-10, 14:29
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dani1003 Bekijk bericht
Ik had Spirit erop gezet en had dus ook problemen met filmrol. Nu heb ik een restore gedaan. Maar wat ik nu nog steeds heb, is dat wanneer ik een foto maak er nog steeds niets opgeslagen wordt in mijn filmrol. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ??
Er is een update van spirit die dit verhelpt.
  #423  
Oud 04-05-10, 14:31
zwijn zwijn is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwijn Bekijk bericht
JB is perfect gelukt op mijn iPhone 3GS, eerst hersteld naar 3.1.3, en daarna spirit gedraaid, peace of cake
Ander probleem heb ik wel: Ik krijg een foutmelding als ik winterboard wil installeren in cydia. Zie ik wat over het hoofd, of lukt het jullie ook niet?
Opgelost...na 50x proberen de iphone eens gereboot en toen ging het wel...
  #424  
Oud 04-05-10, 15:23
dennis_rnb dennis_rnb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik wil vanavond gaan proberen om spirit te gebruiken op mijn tehtered iPhone 3gs die ik inmiddels niet meer aan de gang krijgen omdat de jailbreak met blackra1n steeds mislukt . Ik heb alleen 2 vraagjes voordat ik begin:

1 ) ik zit nog steeds op FW 3.1.2. en heb de firmware gesigneerd door op 'make my life easier' te klikken toen ik 3.1.2 installeerde. De SHSH blobs zijn dus opgeslagen op Saurik's server. Maar hoe ziet apple dat ik deze firmware versie heb gesigneerd als ik hem volledig restore om spirit te gaan gebruiken? Of staat dat samen met ECID en/of serienummer geregistreerd? Of moet ik deze SHSH blobs op de een of andere manier in het firmware bestand zetten?

2 ) moet ik originele of custom firmware gebruiken om te herstellen?

Alvast bedankt!
  #425  
Oud 04-05-10, 15:28
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akane Bekijk bericht
Hoi heb net de nieuwe versie van Spirit gedownload op een Windows 7 systeem. spirit doet zijn ding!!! krijg ook de melding dat die nu aan het jailbreaken is enz. Na de reboot zie ik alleen geen Cydia.... dus ook even geprobeerd op mij windows XP systeem, zelfde verhaal geen Cydia.... terug op mijn windows 7, spirit op compatibility mode windows 95, weer geen Cydia na reboot.... okay windows 98 mode dan... ZELFDE Verhaal!!! dan maar mijn Iphone 3GS (model: MC139DN) fw 3.1.3. gerestored met factory defaults.... Spirit weer gedraaid met alle compatibility modes op windows 7 en xp !!! werkt dus allemaal niet!! geen cydia na succesvol uitvoeren van spirit....
heeft iemand dit issue ook al gehad en opgelost?
heb je hem al een keer gerebooot na een jailbreak?
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
  #426  
Oud 04-05-10, 15:28
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Net gejailbreakt... Was super makkelijk!

Bedankt!
  #427  
Oud 04-05-10, 15:33
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis_rnb Bekijk bericht
Ik wil vanavond gaan proberen om spirit te gebruiken op mijn tehtered iPhone 3gs die ik inmiddels niet meer aan de gang krijgen omdat de jailbreak met blackra1n steeds mislukt . Ik heb alleen 2 vraagjes voordat ik begin:

1 ) ik zit nog steeds op FW 3.1.2. en heb de firmware gesigneerd door op 'make my life easier' te klikken toen ik 3.1.2 installeerde. De SHSH blobs zijn dus opgeslagen op Saurik's server. Maar hoe ziet apple dat ik deze firmware versie heb gesigneerd als ik hem volledig restore om spirit te gaan gebruiken? Of staat dat samen met ECID en/of serienummer geregistreerd? Of moet ik deze SHSH blobs op de een of andere manier in het firmware bestand zetten?

2 ) moet ik originele of custom firmware gebruiken om te herstellen?

Alvast bedankt!
Originele update doen met itunes, daarna spirit erover heen. Je hoeft niet moeilijk te doen met sauriks server!
  #428  
Oud 04-05-10, 15:34
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

easy as 1-2-3 ... geen nadelige effecten tot nu toe. Alles werkt met een JB zoals voorheen, alleen fotorolletje kwijt, maar dat was bekend...
  #429  
Oud 04-05-10, 15:38
OlafOtten OlafOtten is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik heb nadat ik mn iPhone gejailbreaked had, een reserve kopie terug gezet.
Mn JB is behouden, en heb mijn filmrol weer terug...
  #430  
Oud 04-05-10, 15:39
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Er is een update van spirit die dit verhelpt.
Nieuwe update erop gezet, alleen als ik foto's maak slaat ie nog steeds niets op in mijn filmrol

opgelost. Heb SwapCameraRoll uit Cydia geinstalleerd en foto's worden nu weer opgeslagen

Laatst gewijzigd door dani1003; 04-05-10 om 15:44. Reden: done
  #431  
Oud 04-05-10, 15:39
bobster1981 bobster1981 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahar Bekijk bericht
Jailbraik gelukt op een 3gs met FW 3.1.3, bij mij bleven de fotos wel op mijn iphone staan. Ik had ze al gekopieeerd maar ze stonden nog gewoon op mijn iphone.
Push berichten werken bij mij gewoon, ik krijg pushberichten van ipc.
alleen wat bij mij niet lukt is het installeren van gedownloade software.
Ik krijg een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden.
backgrounder is trouwens een cool programmatje.
Bij mij lukt het ook niet van gedownloade software iemand een suggestie? ik heb hem al gereboot enz..
  #432  
Oud 04-05-10, 15:46
nilio007 nilio007 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonta Bekijk bericht
Heb je de nieuwe versie geprobeerd?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvdh1981 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen? Heb een Iphone 3GS, 3.1.3, 05.12.01.
Heb hiervoor 3.1.2 erop gehad en was gejailbreaked met Blackrain. Laptop met Vista.
Spirit gedownload en opgeslagen op bureaublad. Geopend en de Iphone aangesloten ( die stond nog aan ). Herkent dan wel mijn Iphone en druk op de knop. Krijg dan de foutmelding : Failed to jailbreak ( error code:c000035a). Heb ook al bij eigenschappen van Spirit de compatibiliteitmodus aangepast naar Windows 98 / Windows Me.

Maar hij werkt dus niet..kan iemand helpen en zeggen wat ik moet doen?
Ik weet niet of je er ondertussen al uit bent.
Ik kreeg ook telkens die foutmelding met c000035a.
Toen ik hem als admin. uitvoerde met compatibiliteit windows 95 kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Ik las ergens anders dat je de dll. file die dan genoemd wordt moet verplaatsen naar het bureaublad.
Bij mij was het de file: libeay32.dll. Ik heb deze opgezocht en verplaatst en toen deed hij het. Ik moet nu alleen nog de cydia app. zoeken. maja dat wordt de volgende speurtocht. Weer opnieuw de 20 pag. doorspitten

Ik heb wel nooit eerder mijn iphone gejailbreakt. Heb mijn iphone pas 2 weken.
  #433  
Oud 04-05-10, 15:49
dahar dahar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nilio007 Bekijk bericht
Ik weet niet of je er ondertussen al uit bent.
Ik kreeg ook telkens die foutmelding met c000035a.
Toen ik hem als admin. uitvoerde met compatibiliteit windows 95 kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Ik las ergens anders dat je de dll. file die dan genoemd wordt moet verplaatsen naar het bureaublad.
Bij mij was het de file: libeay32.dll. Ik heb deze opgezocht en verplaatst en toen deed hij het. Ik moet nu alleen nog de cydia app. zoeken. maja dat wordt de volgende speurtocht. Weer opnieuw de 20 pag. doorspitten

Ik heb wel nooit eerder mijn iphone gejailbreakt. Heb mijn iphone pas 2 weken.


rechtermuisklik op spirit.exe dan eigenschappen

dan zie je als het goed is (was bij mij zo ) onderin iets staan van een blokkade en de mogelijkheid deze op te heffen.
dit opheffen en opnieuw proberen.
bij mij lukte dat.

succes
  #434  
Oud 04-05-10, 15:51
dennis_rnb dennis_rnb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin.b Bekijk bericht
Originele update doen met itunes, daarna spirit erover heen. Je hoeft niet moeilijk te doen met sauriks server!
Dus als ik herstel met officiële 3.1.2 firmware ziet apple automatisch dat ik deze in het verleden heb gesigneerd en kan ik nog herstellen met 3.1.2? Wil nl. niet updaten naar 3.1.3 anders verlies ik de mogelijkheid om te unlocken..
  #435  
Oud 04-05-10, 16:00
nilio007 nilio007 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dahar Bekijk bericht
rechtermuisklik op spirit.exe dan eigenschappen

dan zie je als het goed is (was bij mij zo ) onderin iets staan van een blokkade en de mogelijkheid deze op te heffen.
dit opheffen en opnieuw proberen.
bij mij lukte dat.

succes
Bij mij doet ie het nog altijd niet. Ik kan de Cydia app niet zien op mijn iphone. Heb hem ook al gezocht door middel van een zoekopdracht maar hij is onvindbaar. Moet ik hem eerst herstellen voordat ik hem opnieuw jailbreak of heeft dat geen zin? Ik heb hem nu gewoon 2 keer na elkaar gejailbreakt maar dat heeft dus geen effect.
  #436  
Oud 04-05-10, 16:06
dahar dahar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nilio007 Bekijk bericht
Bij mij doet ie het nog altijd niet. Ik kan de Cydia app niet zien op mijn iphone. Heb hem ook al gezocht door middel van een zoekopdracht maar hij is onvindbaar. Moet ik hem eerst herstellen voordat ik hem opnieuw jailbreak of heeft dat geen zin? Ik heb hem nu gewoon 2 keer na elkaar gejailbreakt maar dat heeft dus geen effect.

geen idee, daar had ik geen last van, cydia stond er gewoon op bij mij na de JB.
  #437  
Oud 04-05-10, 16:13
stigbosmans stigbosmans is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Ik krijg de volgende error (1)

INFO: Now listening for devices...

INFO: read igor/map.plist

INFO: Connected to the AppleMobileDevice.

INFO: Version iPhone2,1_3.1.3

INFO: Connecting to mobilebackup...

INFO: Sending files via AFC.

FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653093)

197
Heey ik heb dezelfde error, hoe heb je dit opgelost?
  #438  
Oud 04-05-10, 16:50
iPhoneman iPhoneman is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: in een huis
Berichten: 33
Exclamation

Ik ben geen probleemen tegen gekomen met de JB van Spirit alleen, vind ik het jammer dat de Maker van Spirit niet heeft nagedacht over een Custum Firmware.
Al met Al een mooi Progje.

Laatst gewijzigd door iPhoneman; 04-05-10 om 16:54.
  #439  
Oud 04-05-10, 16:51
newyorkert newyorkert is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Even een vraag voor ik mij hieraan waag.

Ik heb nu een iPhone 3GS van T-Mobile.

Draait 3.1.3 zonder jailbreak en zonder unlock. Ik ga er vanuit dat de iPhone simlocked is?

Nu wil ik graag over op Vodafone of KPN. Ben T-Mobile spuugzat.

Wat nu te doen? Moet ik eerst de iPhone unlocken en dan de JB doen? Of hoe anders?
  #440  
Oud 04-05-10, 16:51
pieter68's schermafbeelding
pieter68 pieter68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar pieter68 Stuur een bericht via MSN naar pieter68 Stuur een bericht via Yahoo naar pieter68
Question No service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LayZTigr Bekijk bericht
Vanmiddag de Spirit jb uitgevoerd in win98 compatibility mode. Ging allemaal prima, ik zag Cydia erop staan! Alleen kon mijn iPhone toen niet meer het netwerk van T-mobile vinden, er bleef maar "searching" staan en uiteindelijk "no service". Nieuwe 3GS 16GB, software 3.1.3 en 05.12.01 firmware. Heeft iemand anders dat probleem? Heb ik (ondanks veel lezen in tegenstelling tot veel forumvragers, zo viel me op) een stap gemist? Heb nu mijn phone ge-restored en kan weer bellen, maar Cydia is nu weg.
Ja, ik heb een (oude) 3G 16 GB die vorige maand normaal via T-Mobile unlocked is. (een jaar oud dan wordt hij gratis unlocked via iTunes) Ik kon inderdaad op alle netwerken bellen, maar na de Spirit blijft hij op NO SERVICE staan. Ook op het T-Mobile netwerk. Wel heb ik Cydia terug en mijn verloren gewaande jailbreak programma's. Wie o wie helpt ons?

Hij doet het nu wel. Complete restore gedaan en daarna nogmaals de jailbreak.

Laatst gewijzigd door pieter68; 15-05-10 om 01:42. Reden: Meer uitleg over het probleem. / Oplossing is daar!
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.