Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had Spirit erop gezet en had dus ook problemen met filmrol. Nu heb ik een restore gedaan. Maar wat ik nu nog steeds heb, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had Spirit erop gezet en had dus ook problemen met filmrol. Nu heb ik een restore gedaan. Maar wat ik nu nog steeds heb, is dat wanneer ik een foto maak er nog steeds niets opgeslagen wordt in mijn filmrol. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er is een update van spirit die dit verhelpt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil vanavond gaan proberen om spirit te gebruiken op mijn tehtered iPhone 3gs die ik inmiddels niet meer aan de gang krijgen omdat de jailbreak met blackra1n steeds mislukt . Ik heb alleen 2 vraagjes voordat ik begin:
1 ) ik zit nog steeds op FW 3.1.2. en heb de firmware gesigneerd door op 'make my life easier' te klikken toen ik 3.1.2 installeerde. De SHSH blobs zijn dus opgeslagen op Saurik's server. Maar hoe ziet apple dat ik deze firmware versie heb gesigneerd als ik hem volledig restore om spirit te gaan gebruiken? Of staat dat samen met ECID en/of serienummer geregistreerd? Of moet ik deze SHSH blobs op de een of andere manier in het firmware bestand zetten? 2 ) moet ik originele of custom firmware gebruiken om te herstellen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Net gejailbreakt... Was super makkelijk!
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
easy as 1-2-3 ... geen nadelige effecten tot nu toe. Alles werkt met een JB zoals voorheen, alleen fotorolletje kwijt, maar dat was bekend...
|
|
|||
|
|||
Ik heb nadat ik mn iPhone gejailbreaked had, een reserve kopie terug gezet.
Mn JB is behouden, en heb mijn filmrol weer terug... |
|
|||
|
|||
Nieuwe update erop gezet, alleen als ik foto's maak slaat ie nog steeds niets op in mijn filmrol
opgelost. Heb SwapCameraRoll uit Cydia geinstalleerd en foto's worden nu weer opgeslagen Laatst gewijzigd door dani1003; 04-05-10 om 15:44. Reden: done |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg ook telkens die foutmelding met c000035a. Toen ik hem als admin. uitvoerde met compatibiliteit windows 95 kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Ik las ergens anders dat je de dll. file die dan genoemd wordt moet verplaatsen naar het bureaublad. Bij mij was het de file: libeay32.dll. Ik heb deze opgezocht en verplaatst en toen deed hij het. Ik moet nu alleen nog de cydia app. zoeken. maja dat wordt de volgende speurtocht. Weer opnieuw de 20 pag. doorspitten Ik heb wel nooit eerder mijn iphone gejailbreakt. Heb mijn iphone pas 2 weken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
rechtermuisklik op spirit.exe dan eigenschappen dan zie je als het goed is (was bij mij zo ) onderin iets staan van een blokkade en de mogelijkheid deze op te heffen. dit opheffen en opnieuw proberen. bij mij lukte dat. succes |
|
|||
|
|||
Dus als ik herstel met officiële 3.1.2 firmware ziet apple automatisch dat ik deze in het verleden heb gesigneerd en kan ik nog herstellen met 3.1.2? Wil nl. niet updaten naar 3.1.3 anders verlies ik de mogelijkheid om te unlocken..
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie het nog altijd niet. Ik kan de Cydia app niet zien op mijn iphone. Heb hem ook al gezocht door middel van een zoekopdracht maar hij is onvindbaar. Moet ik hem eerst herstellen voordat ik hem opnieuw jailbreak of heeft dat geen zin? Ik heb hem nu gewoon 2 keer na elkaar gejailbreakt maar dat heeft dus geen effect.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geen idee, daar had ik geen last van, cydia stond er gewoon op bij mij na de JB. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben geen probleemen tegen gekomen met de JB van Spirit alleen, vind ik het jammer dat de Maker van Spirit niet heeft nagedacht over een Custum Firmware.
Al met Al een mooi Progje. Laatst gewijzigd door iPhoneman; 04-05-10 om 16:54. |
|
|||
|
|||
Even een vraag voor ik mij hieraan waag.
Ik heb nu een iPhone 3GS van T-Mobile. Draait 3.1.3 zonder jailbreak en zonder unlock. Ik ga er vanuit dat de iPhone simlocked is? Nu wil ik graag over op Vodafone of KPN. Ben T-Mobile spuugzat. Wat nu te doen? Moet ik eerst de iPhone unlocken en dan de JB doen? Of hoe anders? |
|
||||
|
||||
No service
Citaat:
Hij doet het nu wel. Complete restore gedaan en daarna nogmaals de jailbreak. Laatst gewijzigd door pieter68; 15-05-10 om 01:42. Reden: Meer uitleg over het probleem. / Oplossing is daar! |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|