Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dekac Door een foutje van de admin is mijn bericht verwijderd dus hierbij nogmaals mij vraag om hulp: Mensen, I need ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn iPod Touch 3g komt morgen binnen.
Kan ik hem meteen aansluiten en dan met spirit jailbreaken? Of moet ik nog syncen lol |
|
|||
|
|||
Citaat:
In dfu mode krijg ik error 1600 en in recovery mode krijg ik 1604 Wellicht dat ik wat fout doe alleen ik heb geen idee wat. Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is herstellen naar 3.1.3 via de officiele manier, dus zonder shift+herstel. Dit heb ik niet gedaan omdat ik dan naar 05.12.07 ga en m dan dus niet kan unlocken.
Love my aaaightphone! Laatst gewijzigd door dekac; 03-05-10 om 20:45. |
|
|||
|
|||
- 3G met 3.12 eerst geüpdatet naar 3.13
- spirit eroverheen - reservekopie terug, synchroniseren en 't werkt weer als vanouds Hopelijk straks met OS 4.0 ook een appeltje eitje! Nog een belangrijke tip: vergeet niet via SSH je password (=standaard 'alpine') weer te veranderen anders breekt er misschien iemand in je gevangenis |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dat de url van apple verwijst naar Cydia? Zie deze handleiding https://forum.iculture.nl/f59/i...e-versies.html |
|
|||
|
|||
T'lijkt me slim om hem eerst even aan je pc te hangen en de standaard stappen te doorlopen ( registeren bij Apple etc.) daarna mag je hem van mij gelijk jailbraeken hoor
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spirit jailbreak
Hoi allemaal, Ik heb vandaag spirit op mijn iphone gebrobeerd te zetten, maar nu doet ie helemaal niets meer. Ik krijg alleen nog het apple logo en verder komt ie niet. In itunes leest wordt ie niet meer gelezen en hij laad via de pc niet eens meer op! Wat moet ik doen???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De oude of de nieuwe? Als je nog de oude hebt kun je dan geen Custom Firmware gebruiken? Zoals hier https://forum.iculture.nl/f14/i...-geupdate.html |
|
||||
|
||||
mijn vriendin heeft een 3gs (nieuwe model) van t-mobile, maar heeft er een telfort simpje in.....
Ik had geregeld dat ze een tethered iphone had die dus unlocked was. ze heeft 3.1.2 erop. Ik denk dat updaten naar 3.1.3 geen optie is als ik unlock wil behouden of is een custom firmware een optie (wat ik overigens nooit aan het werk heb gekregen via itunes)
|
|||
|
|||
Citaat:
En welke versie itunes heb je? Offtopic, volgens mij is er iemand aan het opruimen. Worden steeds minder pag's. Timmeh zal wel bezig zijn ;-)))) |
|
|||
|
|||
Heb een probleem met men iPhone 3GS uit VS.
Toen ik las van Spirit jailbreak, heb ik men iPhone aangesloten aan men Mac en op jailbreak geklikt. Erna startte hij niet meer op maar kwam het scherm op de iPhone om te verbinden met iTunes. Wanneer ik hem weer probeerde op te starten met blackra1n, lukte dit ook niet meer. Iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat krijg? (Ben dus nog niet op 3.1.3 geweest, ben nog steeds op 3.1.2) Gr. Jonas |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op het forum gelezen dat meer mensen last hebben van dit probleem.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iH8sn0w brengt iReb 3.1.2 uit - iPhone - iPhoneclub.nl En dan Fix Recovery Mode Loop Laatst gewijzigd door m@rco; 03-05-10 om 21:23. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Mijn iPhone is nog niet geactiveerd omdat ik de correcte simkaart niet hebt. Ik begrijp dat deze jailbreak niet werkt zonder dat je iPhone is geactiveerd. Is er een mogelijkheid om de iPhone te activeren zonder simkaart en alsnog de Spirit jealbreak te gebruiken? Thnx |
|
||||
|
||||
Mijn iphone 3GS was dus geactiveerd, en ik ging spirit toepassen, en dus dacht ik bij mezelf, laat ik eerst voor de zekerheid de inhoud even wissen.
OK, nu is dus mijn iphone NIET MEER geactiveerd, en kan ik spirit dus NIET meer toepassen. Aangezien mijn &é"çà&éà iphone locked is op O2, kan ik dus geen kant meer uit. Wie O wie kan me vertellen wat ik moet doen, als ik wacht tot de unlock uitkomt, kan ik hem dan gewoon unlocken voor met mijn sim kaart te gebruiken? of hoe kan ik hem in godsnaam activeren?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig had mijn neef de oude versie itunes op zijn computer staan.. JB werkt...dan wel |
|
|||
|
|||
Ik krijg ook de foutmelding:Spirit requires Itunes 9 to function.
Kan het zijn dat deze foutmelding voortkomt uit het feit dat in een T-mobile lock op mijn iphone heb? en dat daardoor de Iphone niet de juiste verbinding heeft met itunes? Kan mijn iphone eigenlijk wel geunlocked worden met deze tool? (aangezien mijn toestel denk ik gelocked is) BVD |
|
|||
|
|||
heb je hem ook aan itunes gedaan?
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|