Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat voor programma's wil je installeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat voor programma's wil je installeren?
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een 3G 16Gb met een custom firmware 3.1.2 (zelf gemaakt met sn0wbreeze) en modemfirmware 05.11.07 en Vodafone als provider (dus unlock nodig), het wordt dus afgeraden om deze te upgraden naar 3.1.3? Want dan wordt de baseband geupgraded? Hoor het graag!
|
|
|||
|
|||
Alles is goed gegaan, en Cydia staat ook gewoon op mijn iPhone, en werkt ook gewoon.
Nu heb ik een aantal LEGALE ipa's (beta's van vrienden om te testen), en deze kan ik er niet op zetten. Krijg dan in iTunes melding dat het niet gelukt is. Iemand een oplossing?? |
|
|||
|
|||
ik zie na de spirit jealbreak alleen maar een appel verschijnen al 15 minuten wat te doen?
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik nou gratis dingen downloaden dan???
|
|
|||
|
|||
spirit
|
|
||||
|
||||
Via iTunes zijn zat gratis apps te installeren
Laten we niet merken dat we hier om illegale software gaan vragen of hulp daarvoor. Hier zullen direct berispingen voor worden uitgedeeld!
|
|||
|
|||
error spirit 3.1.3 3gs
Ik heb een 3gs iphone die nu niets doet behalve een kabel laten zien met itunes , en geeft aan NO sim card installed omdat ik hem per omgeluk naar 3.1.3 heb geupgradet en nu een sim lock heb. Maar heb geprobeerd om te jailbraeken met spirit en dat lukt niet en krijg een error
INFO: Now listening for devices... INFO: read igor/map.plist INFO: Connected to the AppleMobileDevice. INFO: Version iPhone2,1_3.1.3 INFO: Connecting to mobilebackup... INFO: Sending files via AFC. FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091) 197 kan iemand mij helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu dus ook aan het herstellen en probeer het straks opnieuw. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb eerlijk dingen gekocht via itunes... (tomtom en zo) maar wat houd jb dan in? ik meende dat je dan gratis software kon downloaden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo
ik heb net mijn iphone 3gs 3.1.3 met nieuwe bootrom gejb met spirit. en nu heb ik geen internetconnectie meer op mijn iphone. 3G en gprs werken beide niet, Wi-Fi ook niet. Wanneer ik 3G ontvangst heb en ik browse op internet of open een andere app die internetconnectie benodigd is dan zegt mijn iphone, 'geen internetconnectie' HELP!!! Wie kan mij helpen |
|
||||
|
||||
Gratis software in Cydia ja. Praten over gekraakte IPA's is op dit forum niet toegestaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt, ik wacht nog ff tot er een softwarematige unlock is... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|