//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door loek2009 ah op die manier, nu is het mij duidelijk....... ik heb al die shsh gedoe gedaan en toen ging het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 03-05-10, 22:51
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loek2009 Bekijk bericht
ah op die manier, nu is het mij duidelijk....... ik heb al die shsh gedoe gedaan en toen ging het al mis (via saurik's server) etc maar ook dat lukte niet, ik vind het te gewaagd allemaal, ik wacht nog wel ff op jailbreak EN unlock...... bedankt voor de info, hier kan ik mee voort
Als je goed leest is het goed te doen.
(Ik zou saurik's server sowieso niet gebruiken, te overbelast momenteel. De shsh file's op je pc zetten en TinyTTS gebruiken om te herstellen, appeltje eitje )

Laatst gewijzigd door Admiraal; 03-05-10 om 23:00.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 03-05-10, 23:07
jonathan1993's schermafbeelding
jonathan1993 jonathan1993 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: @bandoeng
Berichten: 77
Standaard

Helemaal raar, ik dacht ik restore hem even met een CF 3.1.3.
In DFU krijg ik error 1600
in de recovery mode blijft hij hangen op "iPhone op herstel voorbereiden"
Niemand een tip?

ik denk dat ik gewoon zou moeten wachten totdat iReb voor de mac eindelijk uitkomt...
__________________
Macbook unibody
iPhone 2G -> iPhone 3GS 32GB

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-05-10 om 23:31.
  #323  
Oud 03-05-10, 23:08
ldwil ldwil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb een vraagje, ik heb geen ervaring met jailbreaken:

Ik heb zojuist een reservekopie gemaakt van mijn iphone en wil zometeen dan toch de jailbreak gaan uitvoeren aangezien het zo makkelijk is.

Als het nou niet lukt om wat voor reden dan ook, hoe kan je dan je iphone herstellen? Via iTunes' 'Herstel'? En haalt iTunes dan automatisch deze laatste reservekopie op zodat ik alles behoud? (smsjes/instellingen e.d.)

De filmrol wordt geleegd begrijp ik, is er een mogelijkheid om vanaf de computer deze weer op de iphone te krijgen? Evt. via iPhoto?

Zijn er verder nog beperkingen (push werkt gewoon neem ik aan?) die belangrijk zijn om te weten?

alvast bedankt!
  #324  
Oud 03-05-10, 23:12
nlv06925 nlv06925 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eentje Bekijk bericht
wat je kan proberen is ff itunes uit te zetten. naar taakbeheer te gaan ituneshelper.exe te beeindigen in je proces lijst en dan nog een keertje spirit proberen.

bij blackrain de unlock tool voor 3.1.2 werkte dat vaak

als je er niet uit komt hoor ik het wel al ga ik nu me nest in morgen 5 uur wekker (((((
Nee blijft hangen ??????
  #325  
Oud 03-05-10, 23:13
Mr. Pink 720 Mr. Pink 720 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Riemst
Berichten: 23
Standaard

Heerlijk,
net jail break uitgevoerd,
so far so good,
veryy easy zelf...

bezig met cydia te verkenne,
is nieuw voor me,
krijg ik ondertussen een smsje en antwoord hierop,
kga trg na cydia en alles crashed...

nu via itunes herstellen,
hoop ma dat dit goed komt
  #326  
Oud 03-05-10, 23:26
LayZTigr LayZTigr is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Vanmiddag de Spirit jb uitgevoerd in win98 compatibility mode. Ging allemaal prima, ik zag Cydia erop staan! Alleen kon mijn iPhone toen niet meer het netwerk van T-mobile vinden, er bleef maar "searching" staan en uiteindelijk "no service". Nieuwe 3GS 16GB, software 3.1.3 en 05.12.01 firmware. Heeft iemand anders dat probleem? Heb ik (ondanks veel lezen in tegenstelling tot veel forumvragers, zo viel me op) een stap gemist? Heb nu mijn phone ge-restored en kan weer bellen, maar Cydia is nu weg.
  #327  
Oud 03-05-10, 23:27
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ldwil Bekijk bericht
Als het nou niet lukt om wat voor reden dan ook, hoe kan je dan je iphone herstellen? Via iTunes' 'Herstel'? En haalt iTunes dan automatisch deze laatste reservekopie op zodat ik alles behoud? (smsjes/instellingen e.d.)
Ja, na afloop van het herstellen vraagt iTunes of je de laatste reservekopie wilt terugzetten.

Citaat:
De filmrol wordt geleegd begrijp ik, is er een mogelijkheid om vanaf de computer deze weer op de iphone te krijgen? Evt. via iPhoto?
De camerarol wordt bewaard in de resevekopie, alle andere foto's worden verwijderd, deze kan je er later weer terug opzetten met iPhoto. Nou schijnen er hier nogal wat problemen mee te zijn, dus ik raad je aan eerst al je foto's even met iPhoto te synchroniseren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LayZTigr Bekijk bericht
Vanmiddag de Spirit jb uitgevoerd in win98 compatibility mode. Ging allemaal prima, ik zag Cydia erop staan! Alleen kon mijn iPhone toen niet meer het netwerk van T-mobile vinden, er bleef maar "searching" staan en uiteindelijk "no service". Nieuwe 3GS 16GB, software 3.1.3 en 05.12.01 firmware. Heeft iemand anders dat probleem? Heb ik (ondanks veel lezen in tegenstelling tot veel forumvragers, zo viel me op) een stap gemist? Heb nu mijn phone ge-restored en kan weer bellen, maar Cydia is nu weg.
Dan ben ik bang dat je een iPhone met een simlock hebt. Heb je de iPhone in een T-Mobile-shop gekocht? Met andere woorden: heeft jouw iPhone een T-Mobile-simlock of van een andere provider?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan1993 Bekijk bericht
Helemaal raar, ik dacht ik restore hem even met een CF 3.1.3.
In DFU krijg ik error 1600
in de recovery mode blijft hij hangen op "iPhone op herstel voorbereiden"
Niemand een tip?

ik denk dat ik gewoon zou moeten wachten totdat iReb voor de mac eindelijk uitkomt...
En in Recovery Mode? Dat wil ook nog wel eens uitmaken..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-05-10 om 23:31.
  #328  
Oud 03-05-10, 23:35
M0512 M0512 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Ook ik heb mijn foon even onderhanden genomen. Alles ging goed ik heb ook alle beveiligingen van mijn toestel van te voren even uitgezet zoals pincode vragen en het codeslot uitgezet
  #329  
Oud 03-05-10, 23:36
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Okay, ik krijg nu error 1015 na het proberen om te jailbreaken van mijn 3GS op firmware 3.1.3. DFU Mode restore & normale restore leveren niets anders op dan error 1015.
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
  #330  
Oud 03-05-10, 23:36
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Spirit goed gelukt. Nu wist ik dat ik mijn foto's kwijt zou raken, die heb ik dus eerst netjes opgeslagen....maar nu.....Als ik een foto maak met mijn iPhone zie ik ook niks meer terug in filmrol. Nog meer die dit probleem hebben ? En weet iemand hier een oplossing voor ?
  #331  
Oud 03-05-10, 23:38
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGregor Bekijk bericht
Okay, ik krijg nu error 1015 na het proberen om te jailbreaken van mijn 3GS op firmware 3.1.3. DFU Mode restore & normale restore leveren niets anders op dan error 1015.
Misschien heb je hier iets aan?
  #332  
Oud 03-05-10, 23:43
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGregor Bekijk bericht
Okay, ik krijg nu error 1015 na het proberen om te jailbreaken van mijn 3GS op firmware 3.1.3. DFU Mode restore & normale restore leveren niets anders op dan error 1015.
Probeer je te downgraden naar een oudere firmware versie?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #333  
Oud 03-05-10, 23:46
RichyK RichyK is offline
• iOS 10.0.1
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
Bij mij ging de jailbreak niet helemaal goed, maar ik denk dat ik wat te vroeg op quit heb gedrukt in Spirit, toen bleef dat oerlelijke paarse scherm hangen nadat het balkje vol was. Toen reboot en toen bleef die hangen op het apple logo.

Nu is die bezig met herstel, gedoe. Ik zit te twijfelen of ik het nog een keer ga proberen en ben benieuwd of er meer mensen waren met dit probleem.
Zelfde verhaal hier gehad, was ook ff te snel denk ik. Mac OSX, FW 3.1.3 BB 5.12.07.

Spirit gedownload, backup gemaakt JB geklikt en na "jb gereed" quit geklikt. Vervolgens bleef de voortgangsbalk 10 min. in beeld op de iPhone en hing iTunes op de Mac !

Vervolgens alles losgekoppeld, Mac opnieuw gestart en Spirit opnieuw gedraaid en iets langer gewacht met quiten. Nu wel gelukt dus !
  #334  
Oud 03-05-10, 23:47
ldwil ldwil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

De jailbreak is zonder enig probleem in 5 min tijd succesvol gejailbreakt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
De camerarol wordt bewaard in de resevekopie, alle andere foto's worden verwijderd, deze kan je er later weer terug opzetten met iPhoto. Nou schijnen er hier nogal wat problemen mee te zijn, dus ik raad je aan eerst al je foto's even met iPhoto te synchroniseren.
Ik heb eerst mn fotos naar iPhoto geexporteerd, toen heb ik de map 'Laatste iPhoto-import' laten synchroniseren met mn iPhone dus staan al mn foto's uit mn Filmrol in een nieuwe rol, dus ik heb nog alle foto's op mn iPhone!

Overigens, alleen nog maar SBSettings geinstalleerd, moet ik nog iets uitzetten/ww veranderen ivm veiligheid, gezien die nieuwsberichten van een tijd geleden alweer dat jailbroken iphones werden gehackt? Of is dat alleen bij een bepaalde cydia-app?
  #335  
Oud 03-05-10, 23:48
chappie chappie is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
Ik heb exact hetzelfde. Heb al 2x reboot gedaan en hersteld. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe te verhelpen?
Misschien handig om te vermelden dat er NIET op QUIT geklikt moet worden. Er zijn namelijk heel wat mensen die dit voor de eerste keer doen, zoals mijzelf.

Dus, inpluggen, klikken op jailbreak en afblijven totdat het toestel opnieuw opstart.
  #336  
Oud 03-05-10, 23:50
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ldwil Bekijk bericht
Overigens, alleen nog maar SBSettings geinstalleerd, moet ik nog iets uitzetten/ww veranderen ivm veiligheid, gezien die nieuwsberichten van een tijd geleden alweer dat jailbroken iphones werden gehackt? Of is dat alleen bij een bepaalde cydia-app?
Als je OpenSSH via Cydia installeert moet je het root-wachtwoord veranderen uit veiligheidsredenen. Installeer je dat niet, hoef je ook niets te doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
Misschien handig om te vermelden dat er NIET op QUIT geklikt moet worden. Er zijn namelijk heel wat mensen die dit voor de eerste keer doen, zoals mijzelf.

Dus, inpluggen, klikken op jailbreak en afblijven totdat het toestel opnieuw opstart.
Aan de eerste post toegevoegd

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-05-10 om 23:53.
  #337  
Oud 03-05-10, 23:54
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Probeer je te downgraden naar een oudere firmware versie?
Nee, 3.1.3 ;-) Ik snap trouwens niets van iRecovery.
  #338  
Oud 03-05-10, 23:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGregor Bekijk bericht
Nee, 3.1.3 ;-) Ik snap trouwens niets van iRecovery.
Ik doelde op de Recovery Mode. Er zijn 2 herstel-modes: 'Recovery Mode' en 'DFU-mode'. Over het algemeen werkt DFU-mode altijd, maar ik heb wel eens gehad dat herstellen in DFU-mode niet werkte en herstellen in Recovery Mode werkte wel. In de Wiki staat meer informatie hierover.
  #339  
Oud 04-05-10, 00:01
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Ik doelde op de Recovery Mode. Er zijn 2 herstel-modes: 'Recovery Mode' en 'DFU-mode'. Over het algemeen werkt DFU-mode altijd, maar ik heb wel eens gehad dat herstellen in DFU-mode niet werkte en herstellen in Recovery Mode werkte wel. In de Wiki staat meer informatie hierover.
Beiden geprobeerd, zonder resultaat. ;-)
  #340  
Oud 04-05-10, 00:02
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dani1003 Bekijk bericht
Spirit goed gelukt. Nu wist ik dat ik mijn foto's kwijt zou raken, die heb ik dus eerst netjes opgeslagen....maar nu.....Als ik een foto maak met mijn iPhone zie ik ook niks meer terug in filmrol. Nog meer die dit probleem hebben ? En weet iemand hier een oplossing voor ?

Niemand een oplossing voor bovenstaande ?
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.