Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door loek2009 ah op die manier, nu is het mij duidelijk....... ik heb al die shsh gedoe gedaan en toen ging het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
(Ik zou saurik's server sowieso niet gebruiken, te overbelast momenteel. De shsh file's op je pc zetten en TinyTTS gebruiken om te herstellen, appeltje eitje ) Laatst gewijzigd door Admiraal; 04-05-10 om 00:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Helemaal raar, ik dacht ik restore hem even met een CF 3.1.3.
In DFU krijg ik error 1600 in de recovery mode blijft hij hangen op "iPhone op herstel voorbereiden" Niemand een tip? ik denk dat ik gewoon zou moeten wachten totdat iReb voor de mac eindelijk uitkomt...
Macbook unibody iPhone 2G -> iPhone 3GS 32GB Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-05-10 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, ik heb geen ervaring met jailbreaken:
Ik heb zojuist een reservekopie gemaakt van mijn iphone en wil zometeen dan toch de jailbreak gaan uitvoeren aangezien het zo makkelijk is. Als het nou niet lukt om wat voor reden dan ook, hoe kan je dan je iphone herstellen? Via iTunes' 'Herstel'? En haalt iTunes dan automatisch deze laatste reservekopie op zodat ik alles behoud? (smsjes/instellingen e.d.) De filmrol wordt geleegd begrijp ik, is er een mogelijkheid om vanaf de computer deze weer op de iphone te krijgen? Evt. via iPhoto? Zijn er verder nog beperkingen (push werkt gewoon neem ik aan?) die belangrijk zijn om te weten? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heerlijk,
net jail break uitgevoerd, so far so good, veryy easy zelf... bezig met cydia te verkenne, is nieuw voor me, krijg ik ondertussen een smsje en antwoord hierop, kga trg na cydia en alles crashed... nu via itunes herstellen, hoop ma dat dit goed komt |
|
|||
|
|||
Vanmiddag de Spirit jb uitgevoerd in win98 compatibility mode. Ging allemaal prima, ik zag Cydia erop staan! Alleen kon mijn iPhone toen niet meer het netwerk van T-mobile vinden, er bleef maar "searching" staan en uiteindelijk "no service". Nieuwe 3GS 16GB, software 3.1.3 en 05.12.01 firmware. Heeft iemand anders dat probleem? Heb ik (ondanks veel lezen in tegenstelling tot veel forumvragers, zo viel me op) een stap gemist? Heb nu mijn phone ge-restored en kan weer bellen, maar Cydia is nu weg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-05-10 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb mijn foon even onderhanden genomen. Alles ging goed ik heb ook alle beveiligingen van mijn toestel van te voren even uitgezet zoals pincode vragen en het codeslot uitgezet
|
|
||||
|
||||
Okay, ik krijg nu error 1015 na het proberen om te jailbreaken van mijn 3GS op firmware 3.1.3. DFU Mode restore & normale restore leveren niets anders op dan error 1015.
|
|||
|
|||
Spirit goed gelukt. Nu wist ik dat ik mijn foto's kwijt zou raken, die heb ik dus eerst netjes opgeslagen....maar nu.....Als ik een foto maak met mijn iPhone zie ik ook niks meer terug in filmrol. Nog meer die dit probleem hebben ? En weet iemand hier een oplossing voor ?
|
|
||||
|
||||
Probeer je te downgraden naar een oudere firmware versie?
|
|||
|
|||
Citaat:
Spirit gedownload, backup gemaakt JB geklikt en na "jb gereed" quit geklikt. Vervolgens bleef de voortgangsbalk 10 min. in beeld op de iPhone en hing iTunes op de Mac ! Vervolgens alles losgekoppeld, Mac opnieuw gestart en Spirit opnieuw gedraaid en iets langer gewacht met quiten. Nu wel gelukt dus ! |
|
|||
|
|||
De jailbreak is zonder enig probleem in 5 min tijd succesvol gejailbreakt!
Citaat:
Overigens, alleen nog maar SBSettings geinstalleerd, moet ik nog iets uitzetten/ww veranderen ivm veiligheid, gezien die nieuwsberichten van een tijd geleden alweer dat jailbroken iphones werden gehackt? Of is dat alleen bij een bepaalde cydia-app? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, inpluggen, klikken op jailbreak en afblijven totdat het toestel opnieuw opstart. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Aan de eerste post toegevoegd Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-05-10 om 00:53. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik doelde op de Recovery Mode. Er zijn 2 herstel-modes: 'Recovery Mode' en 'DFU-mode'. Over het algemeen werkt DFU-mode altijd, maar ik heb wel eens gehad dat herstellen in DFU-mode niet werkte en herstellen in Recovery Mode werkte wel. In de Wiki staat meer informatie hierover.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niemand een oplossing voor bovenstaande ? |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|