Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iGregor Beiden geprobeerd, zonder resultaat. ;-) Ik vond deze oplossing in een oud topic, het proberen waard lijkt me: Citaat: Recap: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik vond deze oplossing in een oud topic, het proberen waard lijkt me:
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben helemaal nieuw met het jb'en, en heb een paar vraagjes. Worden al mijn apps, contacten, ect. verwijderd als ik mijn iphone jailbreak? Hoe maak ik dan een back-up zodat ik alles kan terug zetten? Gr Jules |
|
|||
|
|||
Ik heb het hele forum doorgelezen maar nog niemand gezien met de oplossing voor dit probleem: Spirit requires iTunes 9 to function. Please install a correct version of iTunes then run Spirit.
ik heb een Ipod Touch 2g/3g (i dunno) Versie: 3.1.3 (7E18) Model: MC086NF Nu heb ik deze site op internet gevonden:i-thinkBIG: Spirit Requires Itunes 9: The Fixed Het ziet er alleen niet zo betrouwbaar uit dus ik heb het zelf nog niet gebruikt.. iemand ervaringen? |
|
||||
|
||||
Bij mij ook tot nu toe zonder resultaat...
Word hier echt gek van... Heb ook alleen maar een Mac tot mn beschikking nu... Ik heb ook al geprobeerd met iRecovery maar dat werkt ook niet, Toch lees ik dit probleem in deze thread best vaak, op de grotere site's moet dit ook vaak voorkomen, hier is dan toch vast al wel een oplossing voor?
|
||||
|
||||
Helaas, dan kom ik weer uit op het recovery scherm.
|
||||
|
||||
@igregor,
Had jij ook een unlockte 3gs (tetherd) dmv blackra1n? |
|
|||
|
|||
Jou issue is dat je iPhone niet meer boot? Als dit het geval is en hij in DFU/Recovery blijft hangen is de oplossing simpel; Laat je iPhone leeglopen (Batterij)! Daarna krijg je hem weer uit DFU/Recovery.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een officieel unlockte iPhone 3GS (uit Belgie). Deze was ooit gejailbreaked dmv. Red Snow. (untethered) Daarna heb ik mijn 3GS geupdate naar 4.0 destijds. Aangezien 4.0 niet beviel heb ik hem terug gezet naar 3.1.3. Nu wilde ik vandaag mijn iPhone 3GS jailbreaken dmv. Spirit. Tijdens het jailbreaken drukte ik op "quit" toen de jailbreak klaar zou zijn volgens mijn Mac (dacht ik). Vervolgens bleef mijn iPhone erg lang op het jailbreak scherm, waarna ik hem uit heb gezet. Sindsdien heb ik alle mogelijke oplossingen gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Na een aantal seconden gaat de iPhone toch weer uit? Hoe wil je hem dan laten leeglopen? :$
|
|
||||
|
||||
Ja, dat leeglopen zag ik ook al een paar keer ergens op een ander forum,
Maar hoe wil je dat doen? Blackra1n laten draaien toch? Maar hoe je dat voor elkaar krijgt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja precies, dat was het geloof ik. |
|
||||
|
||||
Wie iemand anders dit?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja ik snap er ook niets van...
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu Blackrain geprobeerd te runnen. Resultaat: Een zwart scherm met backlight on.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk dat dat meer stroom verbruikt dan dat de usb geeft :S
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook weer gelijk in. Ik ga ff meezoeken voor julie. Ziet iTunes wel een verbonden iPhone trouwens? En zit je in restore of DFU?
|
|
||||
|
||||
Het lijkt erop dat hij werkt! Ik heb hem uit gezet tijdens het zwarte scherm door de homeknop & de powerknop ingedrukt te houden.
edit: Vreemd genoeg is hij niet gejailbreaked, maar dat ga ik nu maar eens goed voor mekaar maken. Thanks allemaal! |
|
||||
|
||||
Uitgezet?
Waarom uitgezet? De batterij moet toch leeg? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|