Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door oldskool85 heb je hem ook aan itunes gedaan? Ja, en dan zegt hij dat ik geen valid sim heb......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor die file te downloaden moet ik registreren op een of ander vaag forum? :-/
|
|
|||
|
|||
Bij mij ging de jailbreak niet helemaal goed, maar ik denk dat ik wat te vroeg op quit heb gedrukt in Spirit, toen bleef dat oerlelijke paarse scherm hangen nadat het balkje vol was. Toen reboot en toen bleef die hangen op het apple logo.
Nu is die bezig met herstel, gedoe. Ik zit te twijfelen of ik het nog een keer ga proberen en ben benieuwd of er meer mensen waren met dit probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem net op mijn Mac met spirit gejailbreakt, nadat ik een tijd geleden zo stom was geweest om te upgraden naar 3.1.3.
Wat een simpel truukje. Dit was echt de gemakkelijkste jailbreak ooit. Klikken, wachten en genieten. Klasse Ik had van te voren gezien dat een backup handig was voor de foto's dus dat effen gedaan en voila, nu maar wachten op mijn ipad die onderweg is en die ook aan de haak hangen ;-)) Ik heb dus een 3gs met 3.1.3. en de laatste baseband en een abo relax van T-mobile, Itunes 9.1.1. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak 3gs
Beste mensen,
Wil mijn iphone 3gs fw 3.1.3 MC 05.12.01 jailbreaken maar wordt een beetje in de war gebracht door alle keuzes en opties aangezien ik nog een leek ben op dit gebied. Wie kan me stap voor stap vertellen hoe ik dit moet doen op een veilige manier? Het volgende heb ik al gedaan: - met autoshsh de persoonlijke handtekening opgeslagen en in een mapje het *.shsh bestand gezet - een reserve kopie gemaakt via Itunes en dan opties > Iphone reserve kopie coderen Kan ik nu beginnnen met jailbraken en zoja hoe? En wat moet ik dan doen om apps op mijn mobiel te zetten? Thanks! |
|
||||
|
||||
Kan er mij aub iemand geruststellen?
Ga ik als de unlock uitkomt voor mijn toestel (nieuwste firmware en nieuwste baseband), de unlock kunnen toepassen? Ook als hij niet geactiveerd is zoals dus sinds vandaag het geval is?? |
|
|||
|
|||
ik heb nu dat spirit uitgevoerd en dat werkte heb programma er bij gekregen cydia en daar op geklikt is ook uitgevoerd alleen hoe weet ik nu of die jailbreaked is en kan ik dan spelln erop zetten en dergelijke???? ik zie wel ik kan niet eens meer me achtergrond instellen nu :S
|
|
||||
|
||||
// Discussie opgeschoond.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hetzelfde toestel als jou met zelfde firmware en 05.12.. shizzle. Download spirit, runnen die handel, druk op het knopje, en enjoy ur iphone en ehm, voor je stap voor stap hoe je alles moet doen, denk ik dat dit forum je 423 x kan beantwoorden per vraag |
|
|||
|
|||
oke ja ikheb nu welmijn achtergrond doet het ook gewoon weer alleen je kan die foto toch ook dan bij normaal beeld tussen je programma's????
|
|
|||
|
|||
ja dat is een goeie hoe krijg je dan programma's gratis op je telefoon gewoon via itunes?
|
|
|||
|
|||
Uitvoeren als Win 98, werkt dan perfekt!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Spirit
Hoi,
Ik heb een 3GS 16GB met 3.1.3 Kan iemand mij helpen. Ik heb een jb met spirit uitgevoerd, krijg geen foutmelding. IK kan geen applicaties installeren. Heb ik hiervoor de installatie appl. voor nodig? Zo ja waar vind ik deze? Overigens heb ik applicatiesync 3.2 proberen te installeren maar krijg dan een foutmelding. |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|