Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een probleem met het jailbreaken van mijn iPhone/iPad. Ik heb een 3GS en hij is simlockvrij. Ik heb gister mijn iphone via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Ik heb een probleem met het jailbreaken van mijn iPhone/iPad. Ik heb een 3GS en hij is simlockvrij. Ik heb gister mijn iphone via itunes geupdated. Dus ik heb nu FW 3.1.3 en baseband 05.12.01. Ik heb sinds de eerste generatie iphone altijd een jailbreak gehad en ook daar heb ik weleens problemen gehad, maar na veel proberen is het altijd gelukt. Met Spirit lukt het me ineens niet meer. Wat is het probleem: Als ik mijn iphone(geactiveerd) aansluit op mijn PC(Windows 7 64bit) en ik heb Spirit openstaan herkend hij mijn iphone gewoon normaal. Ook spirit herkend mijn iphone, en ik kan gewoon op jailbreak drukken en dan gaat hij ook jailbreaken. Na 10 seconden zegt spirit al dat hij klaar is en kan ik op quit klikken. Op datzelfde moment start mijn iphone weer op(spirit reboot hem vanzelf). Ik krijg dan dat raar gekleurde scherm met die balk. Dit scherm lijkt op dat moment vast te vriezen. Het balkje loopt dus niet vol, en het apple laad icoontje(plaatje van wat ik bedoel:http://www.webair.it/blog/wp-content...nspired-Fl.jpg) komt dan op. Na een paar seconden komt hij op het lockscreen, als ik dan mijn iphone van de vergrendeling haalt(slide to unlock) en ik kijk naar mijn springboard staat cydia er gewoon niet. Ook niet als ik in spotlight gaat zoeken staat cydia er niet. Het lijkt erop dat het fout gaat bij dat rare scherm op mijn iphone waar de balk moet gaan laden. Maar als ik naar youtube gaat kijken hoe zij het doen, dan duurt 'terug zetten' wat hij helemaal aan het begin doet ook veelste kort. Vanaf het moment dat ik op jailbreak drukt op mijn pc, tot aan mijn iphone weer helemaal klaar is en aanstaat duurt ook nog geen 15 seconden. Wat heb ik allemaal al gedaan: -Het heel vaak achter elkaar geprobeerd -spirit verwijderd en weer opnieuw gedownload -PC aan en uit zetten -spirit verwijdert, PC uit en aan zetten, spirit opnieuw downloaden -mijn iphone snel afkoppelen nadat hij op de PC zegt klaar te zijn(iphone moet dan dus nog opstarten) -iphone opnieuw hersteld en al het bovenstaande nog een keer geprobeerd -alle processen van itunes uitgezet middels taakbeheer Het is dus niet een probleem dat ik niet kan jailbreaken, dus die setting naar windows 98/ME of dat mijn iphone niet is geactiveerd.(ik heb een simlockvrije iphone). Kan iemand mijn helpen, ik heb ook maar 1 PC dus dat is wel balen. Hetzelfde heb ik ook met mijn iPad. Bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou hier werkt het perfect
een 3gs had met 3.1.2 een jb met blackrain en dat werkte perfect via i-tunes ge update naar 3.1.3 en toen spirit eroverheen en nu fijn 3.1.3 met een jb en alles apps er nog op zelfs de foto's nog dus ik ben tevreden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gelukt
Het is het gelukt.
Iphone geupdate naar 3.1.3. Ik heb t-mobile dus ik hoef niet op 3.1.2 te bijven voor unlock van mijn 3GS 32GB. Daarna spirit ...werkte dus niet Error code Compabiliteit op 98-me gezet en administrator daarna werkte spirit pas op windows 7. Nu dus jailbreak op 3.1.3 3GS en ik kan nu gewoon mijn telefoon aan en uit zetten. Laatst gewijzigd door dutchyme; 05-05-10 om 13:20. |
|
|||
|
|||
Nou, ik kan je melden dat dit niet werkt! Bij mij tenminste. Ik ben nu reeds voor de 2e keer een restore aan het uitvoeren omdat wanneer ik Blackra1n draai, hij wel gejaibreakt wordt, unlocken kan ook maar net na de 4e keer Blackra1n kom ik steeds weer terug in de herstel modus. Erg frustrerend.... Ben nu dus weer aan het herstellen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...boot-loop.html of hier https://forum.iculture.nl/f28/i...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
Even een vraagje...
Ik heb met succes een ipod met 3.1.2 en blackra1n veranderd in een 3.1.3 met spirit. Lijkt goed gegaan. Echter wannneer ik in cydia zoek naar package tvout2 kan ik deze niet meer vinden. kan het zijn dat bepaalde apps niet werken via spirit op 3.1.3 firmware? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ha! Zelfs een blondje kan het nu!
gelukt en alles draait en heb gewoon mijn foto's nog! nu de tom tom nog |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb jij nog de oude bootrom (check eerst voor de zekerheid!), dus je kan terug naar custom 3.1.2 (en zelfs custom 3.1.3 dacht ik) met behoud van baseband (voor de unlock).
|
|
||||
|
||||
Ik had ook een 3GS met 3.1.2 een jb met blackrain.
Helaas geupdate naar 3.1.3.. Ik heb FW 3.1.2 geprobeer terug te zetten.. Alleen niet gelukt omdat ik niet bij cydia op ' make my life easier ' geklikt had. Kan ik dan als nog spirit gebruiken ? Gr, Peri |
|
|||
|
|||
zojuist een vriend van mij uit de brand geholpen.
hij had altijd jb en unlock op 3.1.2 zijn iphone crashed (gelukkig toen hij unlock niet meer nodig had) en hij had hersteld naar 3.1.3. net spirit gerund op zijn iphone ging prima echt maar 30 sec of zo. op zijn win vista ging het eerst mis toen maar aan zijn macbook gehangen was zo klaar. wat mij echter opviel toen ik winterboard en dergelijke had geinstalleerd dat de standaard opties die daar inzitten precies zo stonden als met zijn oude jailbreak. rest mij dan de vraag als je restored maakt dat dan de hele iphone leeg of ? of heeft hij deze instal info uit cydia oid gehaald ? |
|
|||
|
|||
Gisterenavond van alles geprobeerd, maar op geen enkele manier kreeg ik de jailbreak voor elkaar. Iedere keer weer dezelfde foutmelding, namelijk deze:
INFO: Now listening for devices... INFO: read igor/map.plist INFO: Connected to the AppleMobileDevice. INFO: Version iPhone2,1_3.1.3 INFO: Connecting to mobilebackup... INFO: Sending files via AFC. FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653083) Zojuist de nieuwe versie van Spirit gedownload en binnen 3 seconden was de jailbreak een feit, zonder de compatibiliteit aan te passen of wat dan ook. Dus let op dat je in ieder geval de nieuwe versie van Spirit gebruikt. |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd.
Vraagje hierboven is aangeven dat je windows of mac kan gebruiken ? Kan ik dit ook uitvoeren met Vista ? Wat denk je ? Thankss Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3Gs met nog 3.1.2. Perfect gejailbreakt met Blackra1n.
Ik hoef niet opnieuw te jb'en als ik um uitzet.(?) nou zou ik wel 3.1.3 willen maar weet niet precies wat ik ermee opschiet??? Ik had de iPhone met 3.1. geJBt en later geupdate naar .1.2 ,Ik moest toen alles wat ik via Cydia erop had gezet opnieuw installeren!!! Nou heb ik hier geen zin meer in als ik update naar 3.1.3!!! Iemand wat raad???? |
|
|||
|
|||
Het was even puzzelen maar uiteindelijk toch gelukt mijn iPad te jailbreaken, draai Windows 7 64bit en kreeg error 000005, spirit gedraaid in compibaliteitsmodus 98/ME en klaar
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|