Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de jailbreak uit te voeren op een andere computer dan je de iphone gaat gebruiken? BV: Ik ga de iphone op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om de jailbreak uit te voeren op een andere computer dan je de iphone gaat gebruiken?
BV: Ik ga de iphone op de laptop van een kennis laten jailbreaken met spirit, maar ga hem thuis op de computer gebruiken om muziek e.d. er op te zetten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Om Spirit te gebruiken bij een reeds gejailbreakte iphone moet je eerst je firmware herstellen staat er. Ik heb een softwarematig geunlockte iPhone met blackra1n jailbreak. Dus nu moet ik eerst de firmware herstellen naar een originele (iPhone2,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw)?
Gegevens huidige versies: 3.1.2 7D11 05.11.07 Dan zou ik dus iPhone2,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw erop moeten zetten via herstellen in itunes. Maar wat gebeurt er dan met mijn baseband versie? Kan ik daarna (na herstel en Spirit jailbreak) gewoon weer unlocken met Blackra1n? Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 17:57. |
|
|||
|
|||
|
|
||||||
|
||||||
Citaat:
Daarna Spirit eroverheen gooien en via Cydia Blacksn0w halen. Klaar is kees: Untethered jailbreak met unlock en basebandbehouding Citaat:
Citaat:
Je hebt hem al gejailbreakt dus je SHSH is opgeslagen als het goed is. Herstel hem dan met 3.1.2 (VOLGENS DE HANDLEIDING:Downgrade firmware 3.1.3 naar 3.1.2 of eerdere versies - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS) Daarna Spirit eroverheen gooien en via Cydia Blacksn0w halen. Klaar is kees: Untethered jailbreak met unlock en basebandbehouding Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, is wel zo handig Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 17:57. Reden: De volgende keer de edit knop gebruken! |
|
|||
|
|||
Je kunt blackra1n plaatsen in de directory waar de ASL.DLL staat (C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\), dan doet ie het wel. Heb ik ook gehad. Volgens mij is er ook blackbreeze om dat te fixen, maar dat heb ik niet geprobeerd omdat mijn oplossing zo werkt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Met een custom firmware werkt spirit dus ook? Die heb ik met snowbreeze gemaakt, maar dan bevat ie toch al een jailbreak en dan werkt spirit toch weer niet? Zo helpen we elkaar toch?! (doel op andere reactie) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of dat het mogelijkt is om een Custom Firmware op de Iphone te zetten en te Jailen met spirit?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone heb ik nog maar 6 weken. De vorige eigenaar heeft de jalbreak en unlock gedaan. Nu gaf Cydia aan dat ik een shsh blob heb voor 3.1.3. Die is dus niet bruikbaar voor jouw instructies van hierboven? Ik heb ook via Umbrella zelf een shsh gegenereerd, maar die is dan waarschijnlijk gelijk aan die op de Saurik server?
Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 18:07. Reden: Niet nodig lange stukken tekst aan te halen ;) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke, maar wil zelf een custom Firmware 3.1.3 maken en er op zetten,
met een eigen boot logo etc. Het maken is het probleem niet!! Het er op zetten wel. Wie kan me helpen? |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteravond de Spirit-jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3G. Werkte perfect. Heb een aantal dingen zitten downloaden in Cydia, maar bij het downloaden van een bepaalde app crashte Cydia. Cydia wilde niet opstarten, ook niet na reboot. Vanmiddag heb ik mijn iPhone compleet hersteld naar 3.1.3 en toen opnieuw de Spirit-jailbreak gedaan. Alles verliep goed en had weer een werkende Cydia. Maar zojuist is Cydia weer gecrasht bij het downloaden van een app en start wéér niet op.
Iemand een oplossing hiervoor? Ik hoor het graag. |
|
|||
|
|||
Gelukt! Spirit werkt perfect en is erg makkelijk!
Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 21:26. Reden: illegale repo's bespreken we hier niet ;-) |
|
|||
|
|||
Volume Boost
Heeft er iemand enig idee of ze nog met een Volume boost 3.1.3 gaan komen?
Hoop het wel Het volume is nou nie bepaald hard! Ik Heb in Cydia gezocht, maar niets werkend gevonden Er was er zelfs één ( Volume Boost will remove the factory restrictions of your volume, Dan komt er staan: Notitie: De gevraagde modificaties kunnen niet, vanwege verplichte afhankelijkheden of conflicten en omdat deze niet automatisch hersteld kunnen worden, worden toegepast.) Beetje Jammer Laatst gewijzigd door iPhoneman; 11-05-10 om 23:31. Reden: Spelfoutje |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|