Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Ziet er eerder uit als een fout met je computer. Heb je thuis nog een andere computer tot je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat chill dat ik hem nu gewoon kan uitschakelen zeg! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of de functie internet tethering werkt doormiddel van de Spirit JB en of MyWi?
Citaat:
Jah namelijk via help.benm.at die je op je safari browser (iPhone) moet intypen zoals je dat normaal doet en MyWi (zolang het maar een eerlijke versie is maar heb zelf niet eerlijk gespeeld ) werkt ook op 3.1.3. Helaas ben ik zeer ontevreden over de batterijduur nadat ik Spirit JB heb uitgevoerd. Ik denk dat ik beter kan wachten op greenpoisOn van de whizkid Geohot.
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 00:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Men neme een simlockvrije iPhone 3GS 16GB, FW 3.1.3, baseband 05.12.01, met een particulier Vodafone-abo (incl internet). De iPhone is NIET aan het Vodafone-abo gekoppeld; - Jailbreak met Spirit (TOPPIE!); - Ga naar Instellingen, Algemeen, Mobiel Datanetwerk, scroll naar beneden en vul in bij Internet Tethering: APN: live.vodafone.com Gebruiksnaam en Wachtwoord: vodafone - Keer terug naar basis spingboard en !BELANGRIJK! reboot iPhone; - Na opstarten gaan naar: Instellingen, Algemeen en zie, er is een instellingsoptie bijgekomen: Internet-Tethering. Deze staat nog UIT; - Tik hierop en zet het knopje op AAN. - Er verschijnen een tweetal popup-schermpjes met de vraag of Bluetooth aangezet moet worden en de vraag of je verder gaat met alleen USB of alleen Bluetooth. Ik heb geen Bluetooth op m'n laptop, dus beantwoordde ik de respectievelijke vragen met met "NEE" en "alleen USB". (Bij de 2e keer dat Internet Tethering wordt aangezet, krijg je maar 1 vraag) - Sluit iPhone NU aan op laptop, wacht totdat Windows klaar is met installeren en gereed is voor gebruik. Wacht (ivm traagheid), totdat itunes is opgestart en klaar is met syncen. Klaar, open je browser en go-on-ze-geng Mijn iPhone maakt internetverbinding met een Wi-Fiverbinding (Livebox), dus de snelheid is redeljk te noemen. Maar 2 internetpagina's tegelijk openen moet je niet doen. 't Is te traag om zo maar wat te surfen. Het wordt natuurlijk nog trager als wordt overgeschakeld naar 3G. Het is perfect om even iets (low data) te doen op internet wat je met je iPhone niet kunt doen. Bv Guiltwars spelen (hè Hanzi ) Leuk dat het werkt, maar ik zal er wss geen gebruik van maken. Laatst gewijzigd door Rav3n; 10-05-10 om 13:20. Reden: Tekstuele verbetering ivm leesbaarheid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3GS 16GB, FW 3.1.2 (met bootrom) had ik met blackra1n geunlocked.
Dat werkte prima, zolang de batterij maar niet leeg ging. Nu heb ik spirit laten draaien, ik weet het dat was niet handig ;-) Nu blijft hij op het Itunes schermpje staan en lijkt blackra1n te werken (plaatje bij booten) maar de activatie ben ik kwijt en itunes wil 'm recoveren. Zonder nieuwe unlock voor 3.1.3 durf ik dat niet omdat ik m'n unlock dan niet meer kan uitvoeren. Is er nog een methode? Ik zie door de bomen het bos net meer. |
|
|||
|
|||
Tot twee keer toe zo eigenwijs geweest om quit in te drukken voordat de telefoon opnieuw was opgestart.
Hij doet het. Zo een simpel proggie en toch het twee keer fout doen? Pff, even huilen om mezelf.... |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf en probleem met een UNREGISTRED iphone...
Dit is de fout: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hee mensen ik wou mijn iphone 3gs 16gb unlocken met de nieuwste jailbraik (spirit) maar het programma zegt dit :INFO: Now listening for devices...
INFO: read igor/map.plist INFO: Connected to the AppleMobileDevice. INFO: Version iPhone2,1_3.1.3 INFO: Connecting to mobilebackup... INFO: Sending files via AFC. FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091) 198 kan iemand mij helpen ? gr |
|
|||
|
|||
Goedenavond Mensen,
jb is gelukt maar hoe krijg ik mijn apps weer op mijn telefoon? |
|
||||
|
||||
Gewoon via iTunes opnieuw installeren. Al eerder betaalde apps kan je (zonder extra kosten) opnieuw installeren.
|
|||
|
|||
Vorige week donderdag nieuwe Iphone 3gs gekregen en een half uurtje later gejailbreakt. Ging perfect en was binnen 30 seconden gebeurd.
Ook verder geen problemen gehad met apps e.d. |
|
|||
|
|||
Ik heb een paar keer geprobeerd om mijn Iphone 3G, 3.1.3 te jailbreaken met Spirit maar krijg elke keer de foutmelding C0000138 direct nadat ik op de knop "jailbreak" heb geklikt. Ik heb niet kunnen vinden wat dit inhoudt nog. Iemand een idee?
Is er een andere manier dan met Spirit om 3.1.3 met officiele T mobile Iphone abbo te jailbreaken? edit: heb de oplossing gevonden en dit werkte direct bij mij (ter info voor het geval anderen ook deze foutmelding krijgen): The final error code displayed by Spirit was“error code: c0000138″ To solve the problem, copy the file c:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\libeay32.dll to c:\Windows\System32\ Then run Spirit again. Laatst gewijzigd door mdecocq; 11-05-10 om 10:07. Reden: oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Ik heb een korte vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Ik heb een Gejailbreakte iPhone 3GS met firmware 3.1.2. Nu was mijn accu leeggelopen en dus moet ik mijn iphone opnieuw jailbreaken met blackrain. Als blackrain nu wil draaien krijg ik de volgende foutmelding : [SIZE=3][FONT=Calibri]“Deze toepassing kan niet worden gestart omdat ASL.dll niet kan worden gevonden”[/FONT][/SIZE] Nu wet ik wel dat ik mijn firmware zou kunnen updaten naar 3.1.3 en mijn iphone kan jailbreaken met spirit, maar dan ben ik al mijn data kwijt. dit is niet de bedoeling aangezien hier hele belangrijke gegevens in staan die ik nog niet gesynct. heb met mijn computer. Wie o wie kan mij helpen ?? |
|
|||
|
|||
Hey iedereen, Ik heb een nederlands toestel waar blijkbaar een simlock opstaat. Als'k't goed lees kan'k deze dan niet untethered jailbreaken. Ik heb nu een jailbreak en unlock van blackrain, maar dus als'k deze spirit gebruik kan'k niet telefoneren? Ik ben niet thuis in deze wereld,kan toch iemand mij even verderhelpen? ik wil een jailbreak waar'k niet de iphone elke keer aan de pc moet hangen als'k'm uitzet. Ik heb firmware 3.1.2
|
|
|||
|
|||
Hallo,
even een vraagje. mijn eigen 3gs heb ik zonder enige moete een jailbreak op teo gepast maar nu vraagt een kennis dit ook bij haar iphone te doen. Ze heeft een 3gs tmobile simlock + abo tmobile. Ze is dus niet afhankelijk van een unlock dan is deze jailbreak toch gewoon te doen? Volgens mij wel maar toch even de vraag aan de experts. |
|
|||
|
|||
Citaat:
3gs 16 gig T-mobile simlock Windows 7 32 bit Laatst gewijzigd door jappieflappie; 11-05-10 om 14:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu bij mijn provider (Tmobile) een unlock code aangevraagd (120 euro) Dan kan je daarna wel upgraden naar 3.13 en spirit uitvoeren. |
|
|||
|
|||
T.a.v Rav3n: Ja ja ja..Das war ein mal
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|