//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een probleem. Ik heb een iPhone 3Gs 16 GB en ik draaide 3.1.2 met unlock en JB. Vanmiddag werd ik gebeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 11-05-10, 23:15
ALVA ALVA is offline
• iOS 8.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 55
Standaard

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem. Ik heb een iPhone 3Gs 16 GB en ik draaide 3.1.2 met unlock en JB.
Vanmiddag werd ik gebeld en nam ik op toen de iPhone ineens vastliep en de gesprek stopte. Ik had een harde reset toegepast en daarna bleef de iPhone maar vastzitten op de Apple logo.
Ik had vanalles geprobeerd, maar niets hielp.
Dus wilde ik FW 3.1.2 er opnieuw opzetten en vervolgens weer met Blackra1n JB'en en unlocken, maar iTunes staat het niet toe dat ik 3.1.2 erop zet. Dus had ik 3.1.3 erop gezet, maar ik heb geen T-mobile sim dus ik kan hem niet activeren.
Nu doet Spirit het niet, omdat ik telkens error 1 krijg.
En ik wilde een custom FW erop gooien, die ik hier op iPhoneclub.nl gedownload heb, maar dan krijg ik een 1600 error of een 1604 error.
Ik weet écht niet meer wat ik moet doen!
Kunnen jullie mij helpen? Tips o.i.d?
Bedankt!

Alva
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 11-05-10, 23:25
mantai mantai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

ik heb denk wel alle post gelezen, maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord weten te vinden in de post (of ik heb het niet begrepen of overheen gelezen.

ik zou heel graag willen weten of het nu mogelijk is om een iphone 3gs met firmware 3.1.2 (7d11) met een modemfirmware 05.11.07 te jailbreaken met spirit en hem te unlocken??? en zo ja hoe??
of is spirit alleen met firmware 3.1.3 te jailbreaken??
want een paar post terug stond er dat het wel mogelijk is maar daar werdt wel een verband gebracht met dat je het moet downgraden enzevoord.. aangezien die van mij nog op 3.1.2 staat en nog nooit is gejaibeaked is.

is het nog mogelijk om handtekening op te halen?? verstrekt appel die nog (volgens mij niet meer)??

als vast bedank voor degene die hiervoor eventueel een duidelijk antwoord op heeft. en mss zijn dit domme vragen, maar ik zoek nog steeds een heldere antwoord.
  #683  
Oud 12-05-10, 09:19
Gnoompje Gnoompje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALVA Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem. Ik heb een iPhone 3Gs 16 GB en ik draaide 3.1.2 met unlock en JB.
Vanmiddag werd ik gebeld en nam ik op toen de iPhone ineens vastliep en de gesprek stopte. Ik had een harde reset toegepast en daarna bleef de iPhone maar vastzitten op de Apple logo.
Ik had vanalles geprobeerd, maar niets hielp.
Dus wilde ik FW 3.1.2 er opnieuw opzetten en vervolgens weer met Blackra1n JB'en en unlocken, maar iTunes staat het niet toe dat ik 3.1.2 erop zet. Dus had ik 3.1.3 erop gezet, maar ik heb geen T-mobile sim dus ik kan hem niet activeren.
Nu doet Spirit het niet, omdat ik telkens error 1 krijg.
En ik wilde een custom FW erop gooien, die ik hier op iPhoneclub.nl gedownload heb, maar dan krijg ik een 1600 error of een 1604 error.
Ik weet écht niet meer wat ik moet doen!
Kunnen jullie mij helpen? Tips o.i.d?
Bedankt!

Alva
Er is voor het activeren van je iphone een simpel iets nodig dat is een prepiad kaartje van tmobile (15 euro) stop die erin en activeer je iphone op firmware 3.1.3 hou dan je iphone aan en doe dan de spirit jailbreak.
Maar let op de spirit doet geen unlock dus je kan verlopig geen andere simkaart gebruiken dan de tmobile prepaid kaartje ten zij je de iphone bij je abbo hebt dan kun je de iphone legaal unlocken
  #684  
Oud 12-05-10, 10:24
firepas firepas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Question

Goede dag,

Ik heb spirit ook geprobeerd met mijn iphone 32 gb 3.1.3 mc model, mijn vorige deed het niet meer dus heb ik een nieuwe garantie iphone gehad.

Ik heb spirit gebruikt en inderdaad cydia staat erop maar kan verder niks toevoegen met itunes, dus kan alleen progies van cydia instaleren dat noem ik nou niet een echte jailbreak.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-05-10 om 11:48. Reden: Niet vragen hoe illegale software te installeren
  #685  
Oud 12-05-10, 10:26
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

iFixer [windows] voor spirit en blackrain jailbreak problemen. Misschien dat iemand er iets aan heeft
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #686  
Oud 12-05-10, 11:59
marco1983 marco1983 is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard Tip! Je Iphone Jailbreaken, met behoud van Visual voicemail!

Wanneer je vroeger je Iphone ging jailbreaken, werkte visual voicemail niet meer. Maar wanneer je het nu doet met het nieuwe programma "Spirit" blijft visual voicemail gewoon werken.

Ik weet niet of iedereen dit al wist, vandaar dat ik het maar even op het forum neerzet
  #687  
Oud 12-05-10, 16:04
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Daarnet ook met suc6 Spirit losgelaten op mn iPhone, heb ik eindelijk ook de untethered jailbreak!

Voor degene die nog twijfelen, dit is wat ik deed;

Ik heb een legaal fabriek unlocked iPhone; een 3Gs 32GB
waarop 3.1.2 stond met een tethered jailbreak toegepast via Blackra1n
(mijn iPhone 3Gs was van na week 40 en had dus de nieuwe iboot, waardoor enkel de tethered jailbreak mogelijk was)

Deze heb ik eerst via iTunes de legale update laten doen naar 3.1.3
(om alle sporen van Blackra1n te verwijderen)
Dit ging heel vlot, in 5 minuutjes, al mn foto's, sms'en, bel geschiedenis,
apps, enz. stonden er nog netjes op.

Daarna heb ik iTunes afgesloten, en Spirit opgestart (ik werk op OSX)
iPhone was nog steeds verbonden via USB
Op het icoontje geklikt en in minder dan minuut was Spirit klaar en
de jailbreak ook. Cydia stond erop en ik kon meteen installeren wat ik nodig had.

Alles werkt nog zoals voorheen.
Netjes.


OPGELET: Als je afhankelijk bent van een software UNLOCK dan mag je de legale update via iTunes van 3.1.2 naar 3.1.3 NIET doen!
Gezien dit bij mij niet het geval was kon het geen enkel kwaad...
__________________
You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus.

Laatst gewijzigd door digitrich; 12-05-10 om 18:19. Reden: toevoegen info
  #688  
Oud 12-05-10, 19:41
ronihd ronihd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Oke ook van mij even een vraag.

Ik heb een 3GS 32 gig die ik met blackrain jailbreak en Sn0w om mijn HI sim te kunnen gebruiken.

Versie 3.1.2 ( 7D11) en model MC133KN modem firmware 05.11.07

Ik heb jammer genoeg mijn SSH ? files niet op de server van saurik kunnen uploaden en dat lukt ook nu nog niet omdat die server nog down is.

Maar met spirit zou ik een jailbreak kunnen doen als ik b.v de telefoon upgrade naar 3.1.3 , maar dan zou volgens de postings hier op het forum mijn software simlock vrij maken niet lukken ?

Als ik cydia op mijn iphone krijg kan ik toch ook sn0w installleren en dan toch ook software mijn simunlocken als up naar 3.1.3 ? of zie ik dit nu verkeerd ?

Dan heb ik nog een 2e vraag , je zou aan het model MC133KN kunnen zien waar de iphone oorspronkelijk naar toe zou moeten gaan.

Iemand een idee ?

gr,

Ron.
  #689  
Oud 12-05-10, 20:10
oorschotmark oorschotmark is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Accessoire niet geschikt na jb

Hallo,

Ik heb sinds kort mijn telefoon gejailbreaked met spirit. Nu krijg ik sinds vandaag opeens de melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone, en dan vraagt hij of ik airplane mode wil inschakelen.

Ik heb al het een en ander gelezen op het forum over hoe dit kan komen, namelijk stof of waterschade, waterschade is uitgesloten, stof zou kunnen maar heb de dock goed schoongemaakt.

Mijn vraag is of dit kan liggen aan de jailbreak i.s.m. spirit?

Alvast bedankt

grtz
  #690  
Oud 12-05-10, 23:28
maartennij maartennij is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantai Bekijk bericht
ik heb denk wel alle post gelezen, maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord weten te vinden in de post (of ik heb het niet begrepen of overheen gelezen.

ik zou heel graag willen weten of het nu mogelijk is om een iphone 3gs met firmware 3.1.2 (7d11) met een modemfirmware 05.11.07 te jailbreaken met spirit en hem te unlocken??? en zo ja hoe??
of is spirit alleen met firmware 3.1.3 te jailbreaken??
want een paar post terug stond er dat het wel mogelijk is maar daar werdt wel een verband gebracht met dat je het moet downgraden enzevoord.. aangezien die van mij nog op 3.1.2 staat en nog nooit is gejaibeaked is.

is het nog mogelijk om handtekening op te halen?? verstrekt appel die nog (volgens mij niet meer)??

als vast bedank voor degene die hiervoor eventueel een duidelijk antwoord op heeft. en mss zijn dit domme vragen, maar ik zoek nog steeds een heldere antwoord.
Check twitter van MuscleNERD en lees: Preventing baseband update as a last-ditch effort [iPhone Dev Team] daar staat precies wat je moet doen in jouw situatie. Belangrijkste is dat je over even over een T-Mobile simkaart kunt beschikken voor een registratie

Succes!
  #691  
Oud 13-05-10, 00:49
Adielio Adielio is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Goedenavond,

nu heb ik een jb iphone (done door spirit thanks)

maar het lukt me niet om me app op me tel te krijgen.

tevens krij ik ook de melding dat mijn itunes moet worden geupgrade naar 9.1

is dit wel verstandig met de jail break erop.


hoor graag
en alvast bedankt voor de moeite
  #692  
Oud 13-05-10, 01:13
mantai mantai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

thanx, ik heb het al gelezen ziet er wel ingewikkeld uit, zal kijken of het gaat lukken
  #693  
Oud 13-05-10, 10:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adielio Bekijk bericht
nu heb ik een jb iphone (done door spirit thanks)

maar het lukt me niet om me app op me tel te krijgen.
Ik neem aan dat je het hier hebt over legaal verkregen software vanuit iTunes?
  #694  
Oud 13-05-10, 10:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Nogmaals, het is hier niet toegestaan illegaal verkregen software te benoemen/hulp voor te vragen/download links te vragen en alles wat niet legaal is te benoemen. Dit zullen we direct belonen met een waarschuwing en/of berisping. Dit kan in het slechtste geval leiden tot een ban van dit forum.

We willen iedereen vragen zich aan de forum regels te houden!

  #695  
Oud 13-05-10, 11:37
regilliobear
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb af en toe dat mijn telefoon op stand by blijft staan wat is hier aan te doen spirit werkt verder goed
  #696  
Oud 13-05-10, 12:14
ewoutwa2a ewoutwa2a is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb hem hier mee jeaibreak maar nu heeft kan ik niet meer met mijn ipod op mijn internet hoe kan dat.
  #697  
Oud 13-05-10, 12:15
The Sheriff NL The Sheriff NL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 1
Standaard Eindelijk is mijn iphone weer vrij

Hé hé eindelijk is mijn iphone 3gs 32 gb met firmware 3.1.3 uit de gevangenis werk super en alles werkt gewoon zoals voor de jailbreak. Ook cydia werkt perfect en winterboard werkt ook goed, makers van spirit hartstikke bedankt.
  #698  
Oud 13-05-10, 13:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Bericht van marco1983 naar dit topic verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #699  
Oud 13-05-10, 18:23
bjornk bjornk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 17
Standaard

ik heb gisteren met spirit op mijn iphone 3gs gejailbreakt. tot nu toe werkte alles prima tot dat ik net wilde gaan bellen. mijn beeldscherm reageerde niet op mijn toetsenbord van mijn bel scherm. hoe kan ik dit oplossen?
  #700  
Oud 13-05-10, 21:28
opelastra opelastra is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: coevorden
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar opelastra
Standaard

hoi kan mij iemand vertellen hoe ik een iphone 3g 16 gig van t mobile kan unlocken met filmware 05.12.01 versie 3.1.3 ik heb hem gekocht via marktplaats heb geen bon heb zelf kpn provider
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.