Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist ook deze jailbreak uitgevoerd en lukte in 1x. Alleen wat heb ik er nu eigenlijk aan? hahahha? snap er weinig van is namelijk me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist ook deze jailbreak uitgevoerd en lukte in 1x.
Alleen wat heb ik er nu eigenlijk aan? hahahha? snap er weinig van is namelijk me eerste keer dat ik een gejailbreakte iphone heb? of moet ik nu eerst iets anders installeren?? Heb trouwens ook 3.1.3 al vanaf nieuw in doos erop staan met 05.12.01 erop. Laatst gewijzigd door JimNuman; 18-05-10 om 20:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
werkt super...
Ik heb net mijn 3g door Apple laten unlocken. nu dat werkt draaide mijn 3g pas weer goed met een update naar 3.1.3. Even spirit er over heen en fietsen... Ik ben helemaal blij... Kan ik ook weer mijn jailbreak apps installeren. Deze 3g is weer klaar voor de toekomst (voor zover dat binnen bereik van de 3g hardware ligt...) |
|
||||
|
||||
Je kan vanuit Cydia gewoon apps installeren. Hulp voor het installeren van niet legale software wordt hier niet ondersteund.
|
|||
|
|||
spirit
Saaa!!
Zelfs ik kan jailbreaken dit is echt een makkie!!! Is er voor de unlock ook zoiets simpels? Gr., Marc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al die zaken die de iphone net ff wat prettiger maken. gr Hans |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem heb ik ook, maar ik heb windows vista..
|
|
|||
|
|||
Werkt prima!
Heb een simvrije 3gs 16gb met firmware 3.1.3 uit de gevangenis bevrijd. Op windows 7 pc. Ging lekker vlot! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net geprobeerd met een Iphone 3gs 3.1.3 met windows 7 ging perfect!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je het al geprobeerd met Redsn0w 0.9.4 en de officiele 3.1.2 fw? Bij mij zonder probleem gelukt! (heb ook een gelockte 3g 16gb met 3.1.3, 5.09 en 5.12.01 gejailbreaked op deze manier) |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 3gs net gejailbreakt met spirit en daarna geprobeer tethering voor elkaar te krijgen maar na de verplichte reboot van het toestel wil hij niet meer opstarten.. nu blijft hij op het apple icoontje staan en wordt achterop wat warm... heeft iemand voor mij een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Niet doen!
In eerste plaatst wil ik kwijt dat ik het jailbreaken van een toestel dat al 100% goed werkt een beetje jammer vind! Maar toch heb ik het ook eens geprobeerd met spirit omdat mij de thetering (weet me goede god niet hoe je het schrijft) wel handig leek. En heb het ook maar eens geprobeert. Gelukt! maar het eerste wat me opviel is dat mijn iphone (3gs) Langzamer is dan voorheen!! en ook veel en veel te vaak vastloopt. Dus heb ik besloten het er maar weer van af te gooien! En nu vind ik het helemaal zonde. Waarom zou je een hartstikke duur, mooi, goedwerkende toestel willen kraken (ook nog garantie kwijt wanneer ie kapot gaat onder de jailbreak)....
|
|
|||
|
|||
Ik krijg deze fout melding?
INFO: Now listening for devices... INFO: read igor/map.plist INFO: Connected to the AppleMobileDevice. INFO: Version iPhone2,1_3.1.3 INFO: Connecting to mobilebackup... INFO: Sending files via AFC. FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)198 |
|
|||
|
|||
Ben er in geslaagd om op een andere computer spirit op te starten - heb mijn Iphone aangesloten maar nu valt hij in de herstelmodus. Ik veronderstel dat ik niet mag herstellen want dan ga ik naar 3.1.3. Wat moet ik nu verder - heb al het forum eens afgezocht mar vind niets ? Kan iemand mij helpen ?
Ik probeer terug met blackra1n maar hij gaat altijd in herstelmode. Kan ik deze terug gebruiken ? Iemand die hier kan met helpen ? Laatst gewijzigd door peewe; 23-05-10 om 12:56. Reden: vervolg gebruik Spirit |
|
||||
|
||||
Je hebt kennelijk firmware 3.1.3 er inmiddels op staan, niet geactiveerd. Je hebt de bijbehorende unlockbare baseband meegekregen en je zult er dus niet meer mee kunnen bellen, helaas. Wat rest is wachten op een nieuwe unlock, voor deze of (waarschijnlijker) een toekomstige firmware.
|
|||
|
|||
Ik wil zo ook gaan updaten en jailbraiken. Ik zit nog op 3.0.1 (7A400) met een iPhone 3GS. Ik heb mijn ECID code op mijn computer opgeslagen en ook in Cydia. Baseband is: 04.26.08 – 6.4_M3S2. Kan ik nu gewoon met iTunes updaten naar de laatste firmware versie en dan jailbraiken met iSpirit? Ik heb een t-mobile abb. dus unlock is niet nodig. Ik ben wel een beetje klaar met al die apps die alleen draaien op firmware vanaf 3.1.2! Wie-o-wie kan me helpen???
|
|
||||
|
||||
Yep, dat kan. Updaten in iTunes naar 3.1.3 en dan spirit draaien. Voorwaarde: iPhone komt van T-Mobile én het bijbehorende i-abonnement.
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect met 3.1.3 Iphone 3g 16GB
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|