Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen.. voor zover ik heb begrepen is dat je een iphone moet hebben die al geactiveerd is en dan pas kan je spirit gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activatie met spirit?
hallo iedereen.. voor zover ik heb begrepen is dat je een iphone moet hebben die al geactiveerd is en dan pas kan je spirit gebruiken om te jailbreaken. maar mijn vraag was activeerd spirit ook? ik bedoel kan ik na de jailbreak gewoon me simkaart verwijderen? of moet ie toch erin blijven?
PS: wat denken de meesten mensen hier? is het misschien beter om toch niet te jailbreaken ivm de unlock die eraan schijnt te komen? ik wacht al zooooooooo lang op een unlock, dat een beetje langer wachten me ook al niet meer uitmaakt..? Laatst gewijzigd door sweet; 15-05-10 om 13:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
doen dus!! je moet er wel rekening mee houden dat je alle cydia programma's kwijt bent maar dit kan je weer oplossen met aptbackup.. Dus... waarom niet |
|
|||
|
|||
FYI: Werkt als een zonnetje op mijn iPhone 3G 3.1.3 op m'n iMac
Gerestored van 3.1.2 JB naar 3.1.3 (zonder backup > frisse start) Standaard activatie (T-Mobile toestel) Spirit erover en Cydia duurt uiteindelijk nog het langst met z'n updates! |
|
|||
|
|||
ipod touch
heb hem gejail b is gelukt (met spirit) !!!! cydia werkt super en winterboard ook !!
alleen met ipa bestanden die ik erop wil zetten wil nog niet lukken ?? ik dubbelklik erop ,en zet het betand of progje wel in Itunes maar niet op de ipod/touch ?ook niet na synchroniseren grr.. weet iemand hoe of wat ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
M'n zus heeft een 3Gs en ik wil graag haar telefoon jailbreaken. Kan ik dat op m'n eigen PC doen of moet het gebeuren op de PC waar de iPhone mee wordt gesynced?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Opgelost *Machtigingen van computer intrekken * Computer terug machtigen * Muziek met itunes afspelen * App terug plaatsen
|
||||
|
||||
Citaat:
En daar doen we hier niet aan. Laatst gewijzigd door King1987; 16-05-10 om 13:04. Reden: mquote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 3GS (originele T-mobile) van 3.1.2 (unthetered jailbreak) BIJGEWERKT naar 3.1.3 via iTunes (na backup). Vervolgens Spirit erover geknald en binnen halve minuut gepiept. Alles werkt perfect en kan het iedereen aanraden die nog twijfelt! Heerlijk zo'n stukje software dat feilloos en zonder problemen werkt. Was in de tijd van Ziphone wel anders! Wat was DAT een drama zeg!
|
|
|||
|
|||
En als je geen simlock vrij toestel hebt ? wat dan ?
Ron |
|
|||
|
|||
Als leek - heb een 3gs van USA unlocked (oorspronkelijk AT&T) - gebruikte blackra1n voor te jailbraeken - kan ik nu dit nieuwe programmetje gebruiken voor defintief te jaibreaken ? Blijven mijn instellingen (email, wireless, ...) in orde of moet ik deze nadien allemaal herstellen ? Upgrade ik het best naar versie 3.1.3 ?
Bedankt voor de hulp - ik reis namelijk veel en heb altijd schrik dat de batterij leeg loopt met alle gevolgen vandien. Laatst gewijzigd door peewe; 16-05-10 om 12:17. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja
Ik heb een toestel ( Model no MC133KN) en ik heb versie 3.1.2.
En idd een Hi abbo. Als ik upgrade naar 3.1.3 kan ik hem met spirit jailbreaken , maar kan ik hem dan ook nog simlock vrij maken ( krijgen ) ? Ron. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, maar daar is een trucje voor en dat mag niet via het forum worden verteld. (PM wel?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
mmm pm zal zoiets zijn als p message ,mmaar zit nog niet zolang op forum dus weet niet precies hoe dat werkt !! |
|
|||
|
|||
Was wel een beetje huiverig vantevoren, juist omdat het als het bij velen ineens lukt, ik juist de errors krijg! Na 38!! pagina's gedeeltelijk te hebben doorgelezen toch maar besloten te jailbreaken.
En wat een verrassing......het ging in een keer goed zonder problemen. Cydia werd geinstalleerd en kon ik gewoon openen (herschikken en update ook geen probleem). Nu is dit mijn eerste jailbreak en heb ik Cydia verder nooit gebruikt dus of alles werkt verder moet ik nog uitvogelen, maar dat komt wel in orde. Voor de mensen die willen weten wat voor systeem ik draai: - iPhone 3G 16Gb (fabrieksaf simvrij uit belgie) - OS 3.1.3 (stond er al op voor de jailbreak) - modemfirmware 05.12.01 - Windows 7 Ultimate 64bit - iTunes 9.1.1.12 In Spirit heb ik natuurlijk de vinkjes aangezet voor compatibiliteit en administrator Wat ik verder nog even kwijt wil is een bedankje naar de mensen die regelmatig de moeite nemen de vragen beantwoorden van mensen die problemen ondervinden. |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|