Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, uren heb ik al fora gelezen voor het opnieuw jailbreaken van men iphone. Uiteindelijk vond ik deze via spirit Jb en op een minuut ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo,
uren heb ik al fora gelezen voor het opnieuw jailbreaken van men iphone. Uiteindelijk vond ik deze via spirit Jb en op een minuut was het geregeld. Raden jullie deze jailbreak nu af of zouden jullie het volgens de klassieke weg doen zoals bv handleiding op iphoneguide.nl enz? Mss is dit een domme vraag van deze beginner, maar graag een reactie grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb gejailbreakt met spirit
maar kan nog niks instaleren op de iphone hij blijft foutmelding geven als ik wat wil instaleren wie weet hoe dat komt of wat ik fout doe alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vermeld de foutcode eens, dan kunnen wij er iets aan doen
|
|||
|
|||
Spirit gebruikt rest werkt wel maar bepaalde apps werken niet krijg gewoon een foutmelding
|
|
|||
|
|||
Dit is zoo makkelijk, dit kan echt iedereen! 10 sec en klaar!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vanavond gelijk mijn verse ipad jailbreaken.
eerst ff een gesealde 32 gb ophalen en dan los |
|
||||
|
||||
Nadat ik de Spirit jailbreak had gedraaid miste ik wat apps.
zoals de App store. Iemand een idee hoe dat kan? / voorkomen kan worden? |
|
|||
|
|||
Werkt Skype bij jullie NA Spirit ?
|
|
|||
|
|||
Zowel iPhone (3.0, geupdate naar 3.1.3) als iPad (3.2) met Spirit gejailbreakt, echt supersimpel.
Misschien triviaal maar handig om neer te zetten dat je de reservekopie VOOR het synchroniseren kunt afbreken en na de synchronisatie handmatig de reservekopie maakt (rechtermuisknop op iPad, dan reservekopie), anders is het zonde van de tijd. iPad: Daarna sbsettings geinstalleerd en respring, verder niet nodig gehad. Ik was de locatie bepaling kwijt, maar die terug kunnen halen door een cydia fix te installeren. Kennelijk een bekend probleem. OpenSSH geinstalleerd en er weer afgehaald, omdat ik niet weet hoe ik het wachtwoord moet wijzigen, dus dan liever geen OpenSSH, met Putty lukt mij niet. Groetjes Linda @Frits SKYPE lijkt in eerste instantie niet te werken, geeft een foutmelding dat deze alleen werkt met een niet gewijzigde telefoon en breekt dan af. Maar als je SKYPE nog een keer opstart lukt het wel. Groetjes Linda Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-05-10 om 22:57. |
|
|||
|
|||
kan ik itunes gewoon ook updaten naar de allernieuwste zonder problemen te krijgen met diversen progjes.
|
|
|||
|
|||
Zojuist 3 uur bezig geweest om via spirit mijn ipod touch met firmware 3.1.3 te jailbreaken.
Kreeg het maar niet voor mekaar op mijn laptop met windows 7, alles geprobeert niks werkte. (kreeg cydia er maar niet op) Naar beneden gelopen, pc beneden aangezet met windows xp. Binnen no time was mijn ipod touch gejailbreakt. en stond Cydia erop. Nu lekker even alles terug zetten . Good job spirit, ondanks mijn dommigheid dat ik het toch probeerde met windows 7. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey mensen ik heb iphone 3GS 16G als k em open doet komt er altijd itunes kabel op die scherm k eb het geprobeerd met spirit mr luk et niet , staat er op er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt . mijn vraag is hoe kan ik mijn iphone activeren is et enkel met t-mobile kaart of is er andere oplosng
|
|
|||
|
|||
ipad 32 gb jailbreak was echt in 30 sec inc reboot klaar. prima!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone succesvol gejailbreakt alleen viel mij 1 ding op na een tijdje, en dat is dat er rondom een rij pixels niet gebruikt worden alsof beeld formaat aangepast is. Nu weet ik niet wat de oorzaak daarvan is. Kan iemand mij daarmee helpen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spirit is zo geweldig maar spijtig dat het je batterij leegzuigt. Maar voor de rest geen klagen, gewoon meer rechargen dus
|
|
||||
|
||||
Zojuist ook succesvol mijn September 2008 iPhone 3G met 3.1.3 gejealbraked met Spirit.
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|