//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst herstellen en daarna Spirit gebruiken. Gewoon naar 3.1.3 (bij een iPod heb je toch geen unlock) en dan Spirit gebruiken....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #841  
Oud 06-06-10, 20:24
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Eerst herstellen en daarna Spirit gebruiken. Gewoon naar 3.1.3 (bij een iPod heb je toch geen unlock) en dan Spirit gebruiken.
__________________
Koekje erbij?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 08-06-10, 08:23
Eric Logtenberg Eric Logtenberg is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard Spirit Jailbreak

Zo'n 4 weken geleden mijn iphone 3.13 GS MC model gejailbreaked, en ik moet zeggen dat het perfect werkt. Thanks Spirit team.
  #843  
Oud 08-06-10, 08:54
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Werkt spirit ook op iOS4?
  #844  
Oud 08-06-10, 09:44
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spysical Bekijk bericht
Werkt spirit ook op iOS4?
Dat wou ik ook net vragen
  #845  
Oud 08-06-10, 09:51
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icemanltu Bekijk bericht
Dat wou ik ook net vragen
Probeer het uit zou ik zeggen! Zet iOS4 laatste beta op je telefoon en probeer dan Spirit uit.. Ik ga er vanavond mee aan de slag!
  #846  
Oud 08-06-10, 13:49
ik_ben_Mark ik_ben_Mark is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik krijg continu de volgende melding:
Spirit requires iTunes 9 to function. Please install a correct version of iTunes then run Spirit again.

Ik heb iTunes 9. Ik heb hem daarna gedeinstalleerd, vervolgens 9.03 geinstalleerd en ook daar werkt hij niet bij. En uiteindelijk naar 9.1.1 geupdate, maar ook dan werkt hij niet. Ik werk op een laptop met Windows XP en heb zowel vanuit mijn eigen gebruikersnaam (met volledige administrator rechten) als onder administrator het geprobeerd. Maar in beide gevallen werkt het niet. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
  #847  
Oud 08-06-10, 14:46
bbart bbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Super, ik zie het nu pas staan, weg met die stomme tethered jaibreak !!
  #848  
Oud 09-06-10, 10:58
Sen0ritaa Sen0ritaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard

ik stel vast een vraag die al eens gesteld is geworden, maar heb zo goed mogelijk dit topic doorgekeken en zag het niet, wellicht toch er over heen gelezen, dan alvast mijn excuses.

Ik heb momenteel 3gs gejailbreakt met blackrain, 3.1.2 en alles werkt perfect. Nu wil ik updaten naar 3.1.3 maar daarna natuurlijk wel weer alles erop hebben zoals voorheen. Voordat ik dus ga upgraden naar 3.1.3, maakt itunes altijd standaard een reserve kopie. Als ik nu 3.1.3 heb geinstalleerd, met spirit gejailbreakt, moet ik dan gewoon mijn reserve kopie terugzetten en klaar? Maakt itunes na de jailbreak met spirit niet opnieuw een reservekopie? Anders heb ik natuurlijk niets eraan want dan zet hij die 'lege' reservekopie erop..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, graag jullie reactie!
  #849  
Oud 09-06-10, 11:09
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sen0ritaa Bekijk bericht
ik stel vast een vraag die al eens gesteld is geworden, maar heb zo goed mogelijk dit topic doorgekeken en zag het niet, wellicht toch er over heen gelezen, dan alvast mijn excuses.

Ik heb momenteel 3gs gejailbreakt met blackrain, 3.1.2 en alles werkt perfect. Nu wil ik updaten naar 3.1.3 maar daarna natuurlijk wel weer alles erop hebben zoals voorheen. Voordat ik dus ga upgraden naar 3.1.3, maakt itunes altijd standaard een reserve kopie. Als ik nu 3.1.3 heb geinstalleerd, met spirit gejailbreakt, moet ik dan gewoon mijn reserve kopie terugzetten en klaar? Maakt itunes na de jailbreak met spirit niet opnieuw een reservekopie? Anders heb ik natuurlijk niets eraan want dan zet hij die 'lege' reservekopie erop..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, graag jullie reactie!
Zodra je hem update naar 3.1.3 vraagt hij of je het als een nieuwe iPhone wilt herstellen of wilt terugzetten naar een reservekopie. je moet hem dus vantevoren even aansluiten op de pc voordat je hem hersteld. dan synchroniseren, dan herstellen, en dan gewoon terugzetten
daarna kan je spirit uitvoeren, daar gaat toch niks weg door!
  #850  
Oud 09-06-10, 11:35
Sen0ritaa Sen0ritaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard

dus als ik update naar 3.1.3 (nadat ik heb gesyncht en dus een reservekopie heb gemaakt) moet ik kiezen voor iphone herstellen? als ie 3.1.3 erop heeft gezet en hersteld heeft, dan rechts klikken en kiezen voor terugzetten reservekopie en daarna spirit? snap ik het nu? sorry hihi
  #851  
Oud 09-06-10, 11:58
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sen0ritaa Bekijk bericht
dus als ik update naar 3.1.3 (nadat ik heb gesyncht en dus een reservekopie heb gemaakt) moet ik kiezen voor iphone herstellen? als ie 3.1.3 erop heeft gezet en hersteld heeft, dan rechts klikken en kiezen voor terugzetten reservekopie en daarna spirit? snap ik het nu? sorry hihi
Nou nee, nadat je iphone hersteld is krijg je in itunes automatisch een scherm of je je iphone als nieuw wilt installeren of je data wilt laten terugzetten vanaf een reservekopie, dus niks rechtermuis knop..
verder klopt het wel ja
maakt niks uit, daar is een forum toch voor!!
  #852  
Oud 09-06-10, 12:17
Sen0ritaa Sen0ritaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard

Oke super bedankt. Ga het dit weekend meteen uitproberen!
  #853  
Oud 09-06-10, 12:23
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

let wel op als je afhankelijk ben tvan een unlock dat die er nog niet is.(kon ik uit je verhaal niet opmaken)
  #854  
Oud 09-06-10, 12:26
Sen0ritaa Sen0ritaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard

Bedankt, ik heb gewoon origineel van T-mobile, dus geen unlock nodig!
  #855  
Oud 09-06-10, 17:02
MacMad MacMad is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Angry jailbreak iPhone 3GS 32GB

Ik heb mijn iPhone gejailbreakt met Spirit op mijn MacBook, fw 3.1.3,maar mijn iPhone zit muurvast met hetzelfde scherm. Is niet meer uit te schakelen.
Spirit zegt dat de jailbreak geslaagd is...
Wat te doen??
  #856  
Oud 09-06-10, 19:22
GuestHx
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacMad Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone gejailbreakt met Spirit op mijn MacBook, fw 3.1.3,maar mijn iPhone zit muurvast met hetzelfde scherm. Is niet meer uit te schakelen.
Spirit zegt dat de jailbreak geslaagd is...
Wat te doen??
Ik zou zeggen herstellen en opnieuw proberen. Verbeter me als ik het fout zeg

Laatst gewijzigd door GuestHx; 09-06-10 om 19:22. Reden: spelling
  #857  
Oud 09-06-10, 19:38
Laser144 Laser144 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Appeltje - eitje. Makkelijkste en snelste jailbreak ooit op m'n 3G met Spirit, na de update naar 3.1.3.
  #858  
Oud 10-06-10, 08:42
Sen0ritaa Sen0ritaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard

@trevisnl; ineens bedacht ik me nog iets anders, sorry maar het heeft toch geen nut om mijn reservekopie al terug te zettten, voordat ik met spirit opnieuw gejailbreakt heb? Want al mijn jailbreak dingen van mijn reservekopie pakt ie dan toch niet als ie nog niet opnieuw gejailbreakt is.... of am i wrong?!

tnx again!
  #859  
Oud 10-06-10, 09:21
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Ik heb een soortgelijke vraag. ik heb nu een iphone jbéd op 3.1.2. wil naar 3.1.3 ivm unthethered.

ik ga hem eerst ff paar weken gebruiken zonder jb. heb alle apps legaal en zonder sbs overleef ik het wel ff

ik wil wel graag mijn settings en smsjes en zo bewaren. als ik nu een reserve copy maak voor ik hem upgrade/ herstel naar 3.1.3 en ik die dan terugzet. gaan mijn smsjes en instellingen dan gewoon op mijn 3.1.3 iphone gezet worden?

of ik het verstandiger gewoon als nieuwe te doen en zelf die paar instellingen handmatig goed te zetten?

ik ben liever veilig met config als nieuwe iphone en 15 min instellingen fixen dan dat ik reserve kopie terugzet wat gezeur gaat geven

Laatst gewijzigd door eentje; 10-06-10 om 09:22. Reden: typo en taalgebruik slash zinsbouw. het is nog vroeg! :D
  #860  
Oud 10-06-10, 10:32
speed1405 speed1405 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Heb de mijne ook gejailbreakt ging allemaal perfect.
Maar ik heb toch nog even een vraag zinds de jailbreak heb ik geen contact met Wi-Fi maar als ik mijn Wi-Fi zoek vind ik hem wel en geeft de iphone ook het Wi-Fi logo maar er gebeurt niets bij het laden.
Heeft iemand hier een oplassing voor.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.