Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal even opzoeken hoe dat moet, in DFU mode zetten, en nee, ik heb express geen 9.2 gedownload. Ivm meerdere posts wat ik erover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zal even opzoeken hoe dat moet, in DFU mode zetten, en nee, ik heb express geen 9.2 gedownload. Ivm meerdere posts wat ik erover had gelezen.
Laatst gewijzigd door funkstar; 20-06-10 om 15:18. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je de usb kabel met het iTunes logo ziet dan zit je in Recovery mode, niet in DFU. Indien iTunes op je pc staat (en ik begrijp van wel) dan zou windows hem perfect moeten kunnen installeren (en geeft iTunes automatisch de melding dat hij een iPhone in recovery mode heeft gevonden)
DFU mode is een beetje 'oefenen'.. De volledige uitleg kan je hier terugvinden. |
|
|||
|
|||
Tis gelukt! :-D
Ik ook weer blij! Echter, moest ik om 1 of andere reden, de nieuwste iTunes (9.2) downloaden, wou ik mn iPhone kunnen syncen. Had heel wat troubles met de "machtigingen" waar die om ging zeuren, maar ook dat is inmiddels verholpen. Mijn vraag: kan ik Spirit Jailbreak alsnog uitvoeren, met iTunes 9.2, of alleen met 9.1. En als ik hem dan downgrade naar 9.1, ben ik dan alles weer kwijt wat in itunes stond? Want dat kon ik helaas niet vinden in dit forum. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het bij mijn 3GS wel gedaan, iTunes 9.2, fw3.1.3 jailbreak met Spirit.. Werkt perfect hoor.
|
|
|||
|
|||
Ik ook. (nog) geen centje pijn....
Even afklopppen |
|
|||
|
|||
Als ik nu IOS4 wil hebben en mijn Iphone is gejailbreakt met Spirit. Kan ik dan gewoon herstellen en IOS4 installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een goede vragen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Van spirit naar 4.0 kan je inderdaad gewoon met 1 klik op de knop.. maarja, ik wil een jailbreak, en volgensmij kan dat niet meer vanuit spirit, of is er wel een manier? |
|
|||
|
|||
3GS is inderdaad niet te jailbreaken (nog) met 4.0
|
|
|||
|
|||
Is wel te jailbreaken, maar via heel veel stappen en niet echt zo simpel..
ih8sn0w jailbreak (sn0wbreeze) gaat ook niet voor ex spirit gebruikersr werken, daarom vroeg ik m e af of ik nog terug kon naar 3.1.3 sn0wbreeze ofzo, Ik hoop dat geohot met iets simpels komt like blackrain (pwnage4life of limera1n misschien?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Windows en Linux gebruiker. Kan alleen via de Mac. |
|
|||
|
|||
Kan ik downgraden naar 3.1.3 en die met Spirit jailbreaken en dan de Redsnow of Snowbreeze gebruiken? Als ik de 'requirements' lees bij Redsnow en het goed begrijp zou dit moeten werken..
|
|
|||
|
|||
lieve mensen,
Ik overweeg iOS 4.0 te installeren, is het verstandig hiervoor voorbereidingen te treffen? ik heb nu op m'n 3Gs 3.1.3 draaien (gekoppeld aan mac), niet jailbroken. Met voorbereidingen doel ik op het opslaan van SHSH gegevens bij Saurik (o.i.d.), door nu eerst met Spirit te jailbreaken. Tethering wil ik graag namelijk graag (weer) als optie hebben. B.v.d. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begin met een vergelijking: Als je SHSH's wilde opslaan voor een bepaalde versie (zeg 3.1.2) bij Saurik, dan had je dat moeten doen voordat 3.1.3. uitkwam. Velen hebben dat niet op tijd kunnen doen en hebben dus alleen SHSH's van 3.1.3. Daarmee kun je alleen herstellen naar 3.1.3 en als je een software unlock bij 3.1.2. nodig had, dan gaat dat dus fout bij een iPhone 3GS MC, omdat 3.1.3. een nieuwe baseband installeert die op een 3GS MC niet te unlocken is (ik laat het nog niet duidelijke nieuws mbt unlock op 3GS met een nieuwe unlock even buiten beschouwing). Of je wel kunt herstellen met een custom FW 3.1.3. (die de nieuwe baseband niet installeert) met de SHSH's 3.1.3. weet ik nog steeds niet eenduidig. Een dan nu de 3GS MC ic.m. iOS4: Voor een restore vanuit iOS4 (ik neem aan dat je daarvoor je "voorbereidingen" nodig hebt) heb je de SHSH's nodig van 3.1.3. Die had je moeten laten storen bij Saurik voordat de iOS4 uit kwam (gisteren), want Apple signeert nu niet meer voor 3.1.3 (althans dat is de aanname op basis van geschiedenis). Je kunt die SHSH's vanaf gisteren dus niet meer verkrijgen. Restoren kun je dus al niet, dus als je iOS4 installeert kun je voorlopig niet jailbreaken (want die is nog niet uit voor iOS4 icm 3GS MC) (volgens berichten vandaag wel unlocken, maar dat is dus zinloos zonder jailbreak....geldt voor de 3GS MC). M.a.w.: je kunt niet meer voorbereiden: te laat. Nou, beste forummembers, schiet me maar lek: snap'k 't nu? |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|