Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de handelingen te hebben gevolg zoals comp. naar 98 overzetten en firewall uit, blijft hij aangeven dat het niet mogelijk is spirit te openen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na de handelingen te hebben gevolg zoals comp. naar 98 overzetten en firewall uit, blijft hij aangeven dat het niet mogelijk is spirit te openen (dl.exe ongeldige installatiekopie )
iphone 3gs 3.1.3 mf 05.12.01 en windows vista op pc iemand een idee svp ? Alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zojuist mijn iphone van 3.1.2 tethered met blackrain naar 3.1.3 met spirit aangepast zonder probs.
|
|
|||
|
|||
Mensen, ben een redelijke newbie. Wanneer ik Spirit activeer krijg ik netjes het eerste scherm. maar wanneer ik dan mijn IPhone aansluit veranderd er hier niets. Mijn PC geeft echter wel aan dat mijn IPhone geconnect is. Hoe kan ik dit oplossen. 3.1.3. build versie 7E18. Bedankt vast.
|
|
|||
|
|||
Spirit
als ik spirit wil instaleren, krijg ik een melding dat ik niet de juiste firmware heb ?
Komt dit door de huidige jalbraek ? |
|
|||
|
|||
hey hallo allemaal
heb hier een iphone gs3 versie 3.1.3 model mc139dn firm 05.12.01 ik heb spirit gedraaid en hij geeft ook netjes aan dat het gelukt is . CYDIA staat er ook netjes op . maar de iphone blijft op jailed staan. wat doe ik verkeerd ?? wie kan mij op weg helpen |
|
|||
|
|||
Spirit geeft melding dat itunes 9 nodig is maar werkt op geen enkele versie itunes 9.
net als anderen krijg ik de melding:
Spirit requires iTunes 9 to function. Please install a correct version of iTunes then run Spirit again. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb diverse Itunes versie 9 geprobeerd maar zonder goed resultaat. en dat terwijl ik eerder op mijn iphone een goede jb heb uitgevoerd op dezelfde laptop met win7. Is me uiteindelijk gelukt me spirit.fixer Laatst gewijzigd door webberr; 13-06-10 om 19:42. Reden: oplossing gevonden. |
|
|||
|
|||
die windows 7 foutmelding krijg je als het goed is niet mee met nieuwste versie van spirit. ik heb hem neit gehad in ieder geval en draai op win7 prof en heb het gedaan zonder compa aan te passen.
|
|
|||
|
|||
heb een vraagje als ik een thema download waar kan ik hem dan vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke bedankt man, ! op alleen nog een vraag! heb je ook een programma om snel games te downloaden?
|
|
||||
|
||||
Ja, de App Store
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja dat snap ik maar heb ge geen handig download programma van cydia?
|
|
||||
|
||||
App store apps allen via de appstore uiteraard.
|
|
|||
|
|||
Thema
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik ben overtuigd en wil gaan jailbreaken, heb echter nog 1 vraag: Heb nu een reservekopie van mijn iPhone in Itunes maar als ik mijn iphone heb gejailbreaked en sluit hem aan op itunes dan wordt er weer een reserve kopie gemaakt? Klopt dit? Hoe kun je dan terug naar de originele staat? Thnx |
|
|||
|
|||
met weke tool een JB gedaan?, heb je cydia op de je board staan
bij elke verandering op de foon maakt hij een reserve kopie Orginele staat is Herstellen !!! terug naar af Heb om de JB te kunnen doen ook gedaan had nl al een oude unthetered JB |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen JB uitgevoerd, ben nog helemaal origineel, dus vandaar.
Er staat nu een reserve kopie in Itunes en ik was dus benieuwd of deze overschreven werd na het JB. Als dit zo is dan kun je toch niet meer terug naar de originele staat? Of begrijp ik het niet goed. Thnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone gejailbreakt met Spirit.
Deze morgen heeft mijn vrouw mijn iMac geupdate naar iTunes 9.2 Ga ik nu problemen hebben? bedankt
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|