Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Jij misschien wel maar of wij het snappen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jij misschien wel maar of wij het snappen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
niet doen!!!!
Ik zou aanbevelen je ipod zoiezo niet te jailbreaken! Mijn ipod touch wil niet meer opstarten na gebruik van spirit.
|
|
||||
|
||||
Ah, wat doet hij dan? Helemaaaal niks of een ander leuk schermpje?
|
|||
|
|||
Spirit /Cydia
Beste,
Ik heb mijn Iphone 3GS 3.1.3 met Baseband 05.12.01. Nu wilde ik vanmiddag gaan Jailbreaken + Unlocken alleen dit is volgens mij volledig mis gegaan. Ik had spirit geinstalleerd maar op 1 of andere manier heb ik niet de Cydia app erbij gekregen? Hoe kan dit? daarna wilde ik m maar weer herstellen via restore mode en DFU (iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore) maar dan zegt die dat het niet voor deze versie geschikt is. Hoe kan ik m nou weer zover krijgen dat ik weer opnieuw kan Jailbreaken? Hopelijk kunnen jullie helpen! |
|
|||
|
|||
Ik vind het eigelijk steeds ingewikkelder worden.
Zeg niet dat unlocken allemaal makkelijk is, maar een stappenplan/schema of programma wat op elke baseband/FW te gebruiken is, en laat zien hoe ver je kan unlocken/jailbreaken, zou voor vele een stuk bomen voor t bos wegnemen. Wil wel naar 4.0 maar liefst met jailbreak, maar volgens mij kan dat nog niet. (nu ge-JB via spirit). Tis wat he |
|
|||
|
|||
Gewoon rustig wachten. Tot iedereen uitgespeeld is en alles uitgedoktert hebben. Ik moet zeggen.... Ik heb het er ook moeilijk mee
|
|
|||
|
|||
Toen ik mn 3GS had kwam ik er een half jaar later achter dat er een JB was, en ook al lang uit was.....
|
|
|||
|
|||
The Unbelievable
| iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3] [Jailbreak: Ja] | Mac OS X Ah, wat doet hij dan? Helemaaaal niks of een ander leuk schermpje? Hij doet helemaal niks meer en blijft hangen bij het opnieuw opstarten enzo. En je garantie vervalt als je iPod zou opsturen naar Apple en ze komen erachter dat ie gejailbreakt is. Dus ik zou het niet doen om zomaar eens te kijken wat het inhoud jailbreaken. Laters |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als hij in DFU blijft hangen, wat natuurlijk kan gebeuren, hebben we hier een hele mooie WIKI die je kunt lezen. Mij is het altijd weer gelukt om mijn iPhone weer uit DFU te krijgen en via iTunes weer te herstellen.
|
||||
|
||||
Citaat:
1. sluit iPhone/iPod aan op Mac 2. Zet iPhone/iPod in DFU mode 3 Open via Mac -->appletje -->over deze Mac --> Meer info 4. Klik USB aan 5. Klik Apple Mobile Device (DFU Mode) aan 6. Zie je daar (zie afbeelding) 359.3.2 staan dan is jailbreaken nog niet mogelijk. Zie je daar 359.3 staan dan is jailbreaken wel mogelijk. Zo als te zien is op mijn afbeelding is het voor mij nog niet mogelijk om te jailbreaken. Laatst gewijzigd door john1979; 23-06-10 om 01:09. Reden: kleine aanpassing |
|
|||
|
|||
Citaat:
m.a.w. kan ik nu 'evengoed' gelijk iOS 4 op mijn 3Gs zetten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee sorry Windows weet ik het niet, heb zelf alleen een iMac waar ik mee werk. Misschien iemand anders die wel een Windows machine heeft voor de mensen met Windows?
|
|
|||
|
|||
Spirit moet maar snel met een JB komen voor 4.0.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat heeft Spirit trouwens veranderd aan mijn iPhone, dat ik hem niet kan jailbreaken op 4.0? Heb een oude bootrom...
|
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik 4.0 jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Spirit jailbreak
Heb alles gedaan wat het forum zei en voilá inderdaad binnen 1 minuut was mijn iPhone 3GS gejailbreaked.... Love Spirit
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|