Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En nu in het Nederlands?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En nu in het Nederlands?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kun je nou ook weer downgrade nou het jailbreaken ook weer lukt?
|
|
|||
|
|||
hoi
Als ik het dus goed begrijp kan ik met Spirit een jb uitvoeren en als het misgaat, om wat voor reden dan ook, kan ik em via itunes met de reservekopie, die ik vooraf gemaakt heb, weer herstellen naar de oude situatie? Als ik het niet goed begrepen heb hoor ik dat graag |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het hier al aan de orde is geweest. Maar kan ik met Spirit op 3.1.3 tetheren? Zo ja hoe? Zo nee, komt dit uberhaupt nog?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kun je kiezen welke backup je wilt terugzetten Voorlopig is het gelukt met Spirit Laatst gewijzigd door King1987; 07-05-10 om 22:19. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb een iphone 3g met versie 3.1.3 ik heb een unlock nodig. maar ik wil eerst mijn iphone jailbraiken met spirt maar als ik dat doe krijg ik dit: Spirit encountered an error while while jailbraiking your device. Do you want to send a log of what happened? wat is dit? ruben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb van de week mijn 3GS draaiende op 3.1.2 blackra1ned hersteld naar FW3.1.3 en daarna Spirit gedraaid. Werkte probleemloos, en geen klachten dusver....
|
|
|||
|
|||
wat zijn anderen hun ervaringen ivm het batterijverbruik? is deze na de jb nog sneller leeg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo Hallo!
Even voor mijn goede gevoel: 1- Dit is de eerste veilige manier van JBén voor mijn iPhone 3gs 3.1.3 nieuwste firmware? 2- Is het mogelijk om de JB makkelijk ongedaan temaken mocht het me niet bevallen? 3- Ik heb alleen JB gezien bij een vriend, en die werkte met Cydia, dit krijg ik dan ook gewoon op m'n scherm te zien? 4- Gaat je Iphone langzamer werken als je deze JB installeerd? Dank!! GRoetjes, Bart |
|
|||
|
|||
Net alles gebackupt, Spirit gedownload , en iphone eraan gehangen
Binnen een minuut volledig klaar, herstart en cydia zichtbaar op iphone |
|
|||
|
|||
ik heb met spirit gelukkig jailbreak voor elkaar, alleen nu probeer ik mijn progs die ik op mijn pc had staan op de iphone te krijgen alleen krijg foutmelding! voor 3.1.3 kon ik gewoon via itunes programma's aan library toevoegen en ik kreeg ze op de iphone en nu lukt geen een van de progs of games. Wie kan mij hiermee helpen?
O ja ik krijg ik nu ook foutmelding bij synchronisatie, ik krijg dan de vraag deze aan te zetten en als ik ja klik loopt itunes vast. Wat kan dit zijn? Laatst gewijzigd door cihank; 07-05-10 om 22:37. |
|
|||
|
|||
Als je het soort oftewel de specifieke foutmelding doormiddel van fout code en/of screenshot met ons deelt kunnen we je wellicht helpen
|
|
|||
|
|||
ook na synchrisatie met account vann mijn neef zelfde meldingen
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|