Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spongebart 1- Dit is de eerste veilige manier van JBén voor mijn iPhone 3gs 3.1.3 nieuwste firmware? 2- Is het mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
2- Ja 3- Ja 4- Nee. Dat kan hoogstens komen door alle troep die jij na je jailbreak er op zet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om te unlocken na jb met spirit? (3gs MC model)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Noem het luiheid (want volgens mij staat het antwoord hier al wel genoemd), maar goed ik wil ook een stukje zekerheid, daarom mijn vraag:
Ik heb een iphone 3gs 16 gb, t-mobile met simlock sinds januari dit jaar, 3.1.3(7E18),modemfirmware 05.12.01. Kan ik deze jailbreaken met spirit? Moet ik hem dan ook nog unlocken? Bij voorbaat dank voor de info. Stephan |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel 3.1.2 met 05.11 modemfirmware. Echter is mijn telefoon uit, en werkt blackrain niet meer. Heeft het maanden perfect gedaan, nu valt de telefoon steeds uit wanneer Blackrain zijn werk doet.
Ik ben nu van plan om Spirit erop te gooien, maar ik zou graag willen weten of het met Spirit mogelijk is te unlocken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je update naar 3.1.3 wordt je baseband ook updated en die kun je vooralsnog helaas nog niet unlocken. misschien dat je een custom firmware kan vinden/installeren waarbij je baseband niet updated wordt (geen idee of die bestaan hoor maar is maar idee ) |
|
|||
|
|||
Hoe kan je in je iPhone zien dat het gelukt is? Ik heb de procedure gedaan en Spirit zegt dat hij het goed heeft afgerond. Zie ook niks van Spirit in m'n iPhone..
Iemand? (Ik heb een iPhone 3GS, versie 3.1.3 (7E18), firmware 05.12.01) Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-05-10 om 10:37. Reden: Niet vragen hoe ilegale software te installeren. |
|
|||
|
|||
Kijk eens tussen je Apps of Cydia er tussen zit. Zo ja is het gelukt
Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-05-10 om 10:37. |
|
|||
|
|||
ik wil spirit uiteraard graag gebruiken om te jailbreaken maar ik twijfel nog omdat mijn Iphone 3 GS origineel simlockvrij is! ik vrees namelijk dat hij na gebruik van spirit niet meer simlockvrij zal zijn. Maar de berichtgevingen stemmen mij zeer vrolijk!!!
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp deze echt niet. Maar vraag ik het graag om antwoord te geven. Iphone 3gs 3.1.3. (7E18) Modemfirmware 05.12.01 komt mogelijk JAILBREAKEN. hoef ik niet unlocken hebben. ik gebruik alleen T-mobile. bedankt uw begrip
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je bedoeld of je de iphone met die firmware kan jailbreaken is het antwoord simpel. Ja |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3.1.3(7E18)(MC-model) meteen gejailbreakt toen spirit uitkwam.
Mijn vorige was voor een nieuwe verruild naar een reparatie. Dus kon ik niet meer jailbreaken. Ik was dus erg blij dat Spirit uitkwam. Helaas een paar fototjes en filmpjes kwijtgeraakt toen ik JBte maar dat kon de pret niet drukken. Nu heb ik alleen mijn ECID nog niet on-file bij saurik. (wel zelf opgeslagen) Dat is jammer aangezien ik een snelle fix van apple verwacht die de jb weer onmogelijk maakt. Nu lees ik dat er een update van spirit is welke enkele zaken oplost. Mijn toestel werkt goed, alleen push doet het niet goed (soms wel, soms niet). Ik weet niet of ik moet restoren en opnieuw JBken met de mogelijkheid dat het probleem opgelost word voordat er een update van apple komt. Wat denken jullie, zou dat zin hebben? |
|
|||
|
|||
Ik ben redelijk nieuw hier. Ik heb nu een paar maanden mijn iPhone. Eergisteren heb ik met Spirit een jailbreak uitgevoerd. Alles loopt lekker, behalve handmatig backups maken. Zowel met WinScp als met DiskAid lukt dit niet. Beide programma's geven aan dat hiervoor je Iphone ge-jailbreaked moet zijn. Dat is 'ie toch? (Anders heb ik Cydia niet, kan ik geen andere thema's installeren, etc. En toch is dat wel gelukt!)
Wat kan ik doen om alsnog handmatig backups te maken? |
|
|||
|
|||
spirit
Spirit ging vlekkeloos had alleen alle mappen van themes,walpapers ed. dubbel erin staan waardoor het geheugen vol liep, ik had hem eerst geupdate daarna spirit gedraait en weer hersteld. En toen met ssh de iphone bekeken en alles stond dubbel?
|
|
|||
|
|||
Spirit
Wil mijn 3GS jailbreaken met spirit
Maar krijg een melding dat ik de juiste verie Itunes nodig heb 9 Maar die heb ik al ? Iemnd hetzelfde probleem en hoe opgelost mvg Henk |
|
|||
|
|||
Makkelijker kan niet, Spirit downloaden, installeren, iphone aansluiten en spirit activeren. Wel heel lang gewacht maar eindelijk is het gelukt. Alles werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Daarnet ook Spirit gebruikt voor de JB, en het werkt inderdaad perfect. een paar berichten eerder nog bang dat ik mijn simlockvrijheid zou kwijtraken maar dat was dus niet zo. Een perfecte applicatie om zelf te doen!!!!Ik had deze Iphone 3GS simlock vrij gekocht via KPN omdat deze voor mij althans de beste dekking heeft.
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb al een lange tijd een blackrain jailbreak op mijn iphone 3gs 3.1.2 (tethered)
Nu dacht ik net Spirit erop te zetten, maar toen kwam hij in de herstelmodus. Ik dacht dus, laat ik dan maar weer blackrain erop zetten. Nu doet blackrain het dus niet meer, en blijft hij in de herstelmodus hangen. Wie kan mij helpen? edit; Ik heb de jailbreak echt nodig aangezien hij niet simlockvrij is. |
|
||||
|
||||
WILLEN JULLIE AUB EERST DE BEGINPOST LEZEN, DAAR STAAT OF JE JE IPHONE KAN JAILBREAKEN EN HOE HET MOET. ZELF UITZOEKEN OF JOUW 3GS KAN WORDEN GEJAILBREAKT EN ONS NIET DOODGOOIEN MET VRAGEN OF HET KAN!
Als hij in herstelmodus blijft hangen moet je naar een XP computer en dan iREB draaien van iH8sn0w en dan Fix Recovery Mode Loop! |
|
|||
|
|||
Hallo,
ben helemaal nieuw hier en heb rond zitten kijken voor een jailbreak maar niks gevonden dus vraag het hiet maar, ik heb sinds vorige week een iphone 3g via phoneshop (spaanse instructies misschien wel handig om te weten) ik moest hem activeren via itunes dus neem dan aan dat ik niet afhankelijk ben van een unlock. dus in principe ken ik mijn iphone 3g ( fw 3.1.3 modem 05.12.01) hiermee jailbreaken en daarna ook gewoon met deze simkaart weer gebruiken als telefoon hoop dat jullie een antwoord weten BVD |
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|