Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou nou nou, wat geweldig zo'n Jailbreak pffff. Nu loopt ie weer vast. Jailbreak (SPirit) eindelijk gelukt en na een paar apps downloaden via Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou nou nou, wat geweldig zo'n Jailbreak pffff.
Nu loopt ie weer vast. Jailbreak (SPirit) eindelijk gelukt en na een paar apps downloaden via Cydia loopt ie weer vast. Reset en apple teken blijft steken. Ben nu dus voor de 2e keer de iPhone aan het resetten dmv de 3.1.3 FirmWare. Voor mij dus ff geen jailbreak meer, wat waardeloos.. Of er moeten mensen zijn die zeggen dat ik wat verkeerd doe ofzo maar ik weet zo niet wat. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toppie
Citaat:
Top progje maar weer, op naar OS 4.0 Grtz, MaLi |
|
|||
|
|||
Citaat:
ter verduidelijking ik heb een 3gs 3.1.2 baseband 5.12 jb met blackra1n alvast bedankt weet het al... me tel is niet geactiveerd wat niet kan omdat het modelnummer mc133nf/a is en heb geen belgische/franse/luxemburse simkaart... jammer... wachten op os4.0... Laatst gewijzigd door Ricky vd; 05-05-10 om 17:02. |
|
|||
|
|||
jb werkte perfect
nu nog uitvogelen wat je er allemaal meer mee kan |
|
||||
|
||||
Bedankt, Ik ga het dan maar ook proberen.
Hallo Allen, Ik had hiervoor een iphone 3GS met een jailbraik op 3.1.2 ! Na heel veel tijd hier op forum zitten te surfen, was ik zonder resultaat gestopt. Ik had dus mijn 3.1.3 iphone terug te downgrade naar 3.1.2 helaas kon dit niet omdat ik eerst op cydia '' make my life easier '' had moeten klikken. Met andere members enig in de war geraakt want sommige beweren dat het niks uit maakte. ( en wat ik altijd zo raar vond is. Toen ik een jailbreak had, had je een app genaamd '' mim, make it mine. waarmee je de t-mobile logo kan veranderen in eigen naam. Nu alles zo gezeg '' weer normaal '' is, staat mijn eigen naam er nog staat op ? ) Maar goed tis me niet gelukt. Hierbij kan ik Spirit wel gebruiken ? alvast bedankt. Groetjes, Peri TIS ME GELUKT !! EINDELIJK !! THANKS VOOR IEDEREEN !! Laatst gewijzigd door Seksendokuz; 05-05-10 om 21:18. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Ik heb het 1 keer gedaan op mijn laptop met window 7 maar dat ging niet. Dus ik heb het geprobeerd op mn pc met windows xp dat ging gelijk perfect.
|
||||
|
||||
Ik heb een Windows 7 64B laptop en gewoon gedaan wat er uit gelegd word en gaat het prima.
Super jailbreak!!
|
||||
|
||||
Spirit
Ik heb een 3Gs mc model met firmware 5.12.01 en heb spirit geprobeerd.
Het rare is dat na het proces Cydia er op staat, maar dat ik geen andere apps. erop kan zetten via Itunes. Heeft iemant dit zelfde probleem. |
|
||||
|
||||
Je moet ze natuurlijk wel eerst downloaden.
Hier voor de mensen die nogmaals een uitleg nodig hebben: Deze jailbreak maakt je telefoon NIET simlockvrij. Heb je bijv T-mobile met een T-mobile telefoon kan het. Heb je bijv Kpn met een T-mobile telefoon kan niet NIET! Je doet alles op eigen risico!Bij mij is het gelukt op een Iphone en Ipod. Lukt het jou niet sorry maar dan doe je iets fout. Stap 1: Download Spirit vanaf Spirit Stap 2: Verander de compatibiliteit naar Windows 98 / Windows ME, rechts erop klikken dan compatibiliteit daar verzetten naar bovenstaande. Stap 3: Op het programma gaan staan.Rechtermuisknop en knip het programma. Plak deze in:C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support Bij een 32bit besturingssysteem is het: C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support Stap 4:Maak een snelkoppeling naar je buroblad Stap 5: Maak een backup van je telefoon.Dit is niet perse noodzakelijk.Ik heb het niet gedaan en je verliest niks. Mocht je twijfelen.Syncroniseer gewoon via Itunes. Stap 6: Start het programma en druk hierna op quit (updaten duurt 10 seconde of zo) Stap 7: Wacht tot de iPhone reboot Stap 8: Cydia is geïnstalleerd en de iPhone is gejailbreakt Laatst gewijzigd door peerke2; 05-05-10 om 19:59. |
|
|||
|
|||
Jailbreak met succes gedaan.
Voorheen : 3GS nieuw model met fw 3.1.2 simlockvrij JB met Blackrain. Windows 7 gebruikt. Eerst een backup genomen in itunes. Daarna upgrade naar fw 3.1.3 Reboot van PC en Iphone. Opnieuw backup in itunes. Opstarten van Spirit in Win98/ME compat mode en run as admin. Spirit laten draaien en overal afblijven tot Iphone volledig reboot. Iphone controle op Cydia, alles is ok. Spirit gesloten met X Geen probleem met Cydia, Push, Wi-Fi, ... |
|
|||
|
|||
het is me niet gelukt..
Ik heb alles gedaan wat aangegeven staat, ik werk met vista en heb hem compitabel gemaakt windows 98/ windows me.. ik krijg steeds "error code: ff" en "dl.exe werkt niet meer" hoop dat iemand me kan helpen.. Gr'z! |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb mijn Iphona vandaag ook gejailbreaked met spirit. Ben ook al bekend met cydia. Alleen nu heb ik een probleem dat hij geen apps meer vind. Althans, de soort van normale apps, zoals Ping! of Whatsapp. Is er iemand die mij kan helpen? B.v.d. |
|
|||
|
|||
GPS
Zonder enig probleem mijn 3gs naar 3.1.3 kunnen updaten en met spirit kunnen jailbreaken. Enige waar ik tot nu toe tegen aan ben gelopen is dat mijn GPS niet meer accuraat is. Tomtom is nu niet meer goed te gebruiken want hij denkt steeds dat ik de afslagen mis of zelfs in een andere straat aan het rijden ben...
Volgens mij was dit in het begin van de blackrain jailbreak ook het geval en is er een fix via cydia voor gekomen. Iemand die hier iets vanaf weet? Gaat er weer zo'n fix komen of ie die er al? Zijn er überhaupt wel meer mensen die dit probleem ook hebben? |
|
|||
|
|||
En voor een Mac met OS X:
Stap 1: Download Spirit Stap 2: Sluit je iPod of iPhone aan. Start het programma. Druk pas op Quit als je iPod of iPhone weer compleet werkend is herstart. Stap 3: Klaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer eventueel als Win95 Zet je anti virus eens even uit. Als dat allemaal niet helpt een XP pc zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!!
Ik krijg helaas de volgende melding als ik voor 'jailbreak' kies: kan de ordinaal 2572 niet vinden in DLL-bestand LIBEAY32.dll error code: c0000138 Heb voor de jailbreak wel geupdate naar 3.1.3 (7E18). Compatibiliteitsmodus heb ik op windows 98/me gezet, toch krijg ik dezelfde melding. - virusscanner UIT - uitgevoerd als administrator Iemand een idee?? |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een vista en heb net met succes gejailbreakt.
Stap2 heb ik helemaal over geslagen, begreep er niks van. Probeer gewoon stap 1 daarna stap 3 en dan de rest.. Succes.. |
|
|||
|
|||
Vraagje:
Ik heb een Iphone 3GS 3.1.2 al gejailbreakt en unlocked (Gebruik nu Vodafone erop, maar verbinding valt heel vaak weg) en de jailbreak is tethered. Als ik nu update via Itunes naar de officiele 3.1.3 versie, en daarna Spirit erop gooit dan werkt zou het gewoon moeten werken neem ik aan? En het belangrijkste; ik verlies mijn unlock, maar is het mogelijk om die dan weer te unlocken? |
|
|||
|
|||
Malware in Spiritjb
Ligt het aan mij of ben ik de enige die een virusmelding krijgt bij spiritjb?
ik maak gebruik van AVG Internet Security, als ik vervolgens klik op spirit dan krijg ik een melding dat er malware is gevonden -> tr/dropper.gen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|