Ipod touch 2g 3.1.3 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipod touch 2g. Ik heb hem legaal naar de versie 3.1.3 geupgrade. Nu zou ik hem graag jailbreaken. Ik heb wel geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 2g 3.1.3 jailbreak
Ik heb een ipod touch 2g. Ik heb hem legaal naar de versie 3.1.3 geupgrade. Nu zou ik hem graag jailbreaken. Ik heb wel geen ervaring met jailbreaken. Daarom zou ik graag weten of het zinvol zou zijn om hem te jailbreaken en hoe ik dat het best zou doen?
Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Voor hulp bij of je iPhone wel of niet te jailbreaken is, en welke tool je daarbij nodig hebt, verwijs ik je door naar onze keuzehulp. Daaruit wordt je weer doorverwezen naar de juiste tool . Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 4.0 Jailbreak | Hollywoodthehell | Jailbreak | 2 | 20-01-11 11:58 |
iPod touch: jailbreak ipod touch 2G | Billeboy | Jailbreak | 1 | 17-09-09 08:15 |
|
|