SSH.. Waar moet ik zijn? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig in de ssh van m'n telefoon. Maar vind verschillende locaties niet. Heef iemand misschien een lijstje voor me met de locaties van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSH.. Waar moet ik zijn?
Ik ben bezig in de ssh van m'n telefoon. Maar vind verschillende locaties niet. Heef iemand misschien een lijstje voor me met de locaties van bestanden? (thema's & ringtones weet ik wel te vinden)
- // Timmeh_: Illegale content! - safari cookies - smsjes - foto's krijg ik allemaal niet gevonden.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-05-10 om 08:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de Wiki.
|
||||
|
||||
Citaat:
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig, maar waar moet ik zijn? | Koentj1 | Archief | 5 | 10-03-11 15:19 |
Wat zijn de mogelijkheden van SSH? | Brendanoz | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-03-10 09:44 |
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? | SubMan | Jailbreak | 22 | 26-08-09 14:20 |
Waar moet de Sim in?? | boekeloo | Archief | 3 | 26-09-08 13:44 |
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI | habbes21 | Archief | 3 | 15-01-08 15:58 |
|
|