hij iphone is terug gesimlockt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) he ik ben beer. ik kreeg onlang van een maat op het werk een iphone 2 de generatie van 8 gb gisteren liep die vast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hij iphone is terug gesimlockt
he ik ben beer. ik kreeg onlang van een maat op het werk een iphone 2 de generatie van 8 gb gisteren liep die vast dus hing ik hem aan men pc en heb op de herstel knop gedrukt nu heeft hij de 3.1.3 (dacht ik ) op mijn iphone geïnstalleerd en nu zegt itunes de sim-kaart in deze iphone word niet ondersteund. te iphone staat aan en ik zi boven aan het scherm proxsimus staan maar ik kan dus enkel nood nummer bellen. is er iemand die mij wat raad kan geven want ik ben hier een leek in wat iphone betreft dan.
alvast bedankt grr beer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ffies zoeken he Even jailbreakje doen dan is het meteen geactiveerd.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Je iPhone is simpelweg nog niet geactiveerd. Dat kan je door een 3.1.3 customfirmware mét activatie te installeren (en wel hier).
Is je profiel trouwens correct ingevuld? Ik zie staan iPhone NL 8GB (dus een iPhone van de allereerste generatie) maar je vermeldt een iPhone 3G in je bericht. Als je profiel niet correct is verzoek ik je dat in orde te maken Omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone denkt dat hij in Delft is... | ThomasdB | iPhone algemeen | 4 | 10-05-10 21:21 |
iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. | peaceman | Archief | 1 | 31-08-09 11:05 |
klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm | michaelskyline | iPhone Apps | 8 | 05-05-09 00:43 |
iphone voor hij geunlocked is !!! | dj_joske | Archief | 3 | 12-04-08 17:34 |
|
|