Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: is er nog een kans dat het ook vrij komt voor windows? Ik wil ook graag proberen maar heb helaas geen mac....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje: is er nog een kans dat het ook vrij komt voor windows? Ik wil ook graag proberen maar heb helaas geen mac.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
21 Juni wordt iOS 4 officieel uitgebracht. Vanaf dat moment zal hoogstwaarschijnlijk de Windows variant van iTunes 9.2 of hoger er zijn. Paar dagen geduld nog helaas..
|
|
|||
|
|||
Damn.. Moet wel Jailbreaken aangezien ik Multitasken wil. O ligt het eraan dat iTunes 9.2 alleen nog maar voor de Mac uit is.. Nu snap ik het verhaal. Txs voor de info!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How to Install Snow leopard in VMWARE | Snow Leopard |
|
|||
|
|||
Vroeger wel een geprobeerd. Toen was het lastiger dan maar 5 stappen. Maar als je de iphone aan windows hangt snapt vmware dat hij het moet mounten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien dom vraagje maar kan ik de iPhone van een vriend updaten naar iOS4 ?
Ik heb namelijk een Mac maar ik weet alleen niet of dit werkt aangezien zijn iPhone niet gelinkt is aan mijn iTunes ? |
|
|||
|
|||
Ja dat kan. Hij kan alleen daarna niet syncen met zijn iTunes op Windows. Hij zal dan moeten wachten tot 21 Juni en de applicaties 1 voor 1 weer uit de appstore downloaden
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje, kan je eerst 4.0 GM erop zetten met een Mac en dan vervolgens syncen met mijn eigen Windows pc voor contacten e.d.?
edit: zie net de post boven mij: dat wordt wachten tot 21 juni dus Laatst gewijzigd door dpz; 09-06-10 om 12:46. |
|
|||
|
|||
Bij mij zegt redsnow dat ik alleen kan jailbreaken als mijn UDID geregistreerd is. Maar dat is hij niet bij mij :s
Kan ik gewoon doorgaan of gaat dit ECHT niet? Oh ja, en wat wordt bedoelt met dit: "Stap 4: Belangrijke stap. Goed lezen dus! Start Redsn0w op en volg de stappen. Maar selecteer in plaats van je huidige GM versie, beta 4. BELANGRIJK!!"
|
|||
|
|||
Ok, alles werkt.. Behalve Winterboard installeren! Als ik Winterboard probeer te installeren kom ik in de Safe Mode en ik kom hier ook niet meer uit... Tenzij ik dan in Cydia Winterboard weer verwijder... Dan wel...
|
|
|||
|
|||
Die winterboard merkte ik ook al... En trouwens over Multitasking gesproken, ik had er meer van verwacht.
Als ik de app 'Teletekst' open, en ik dubbelklik op de homebutton en kies dan bijvoorbeeld 'Facebook' om vervolgens terug te gaan met dubbeltap naar 'Teletekst' dan zit ik niet meer op diezelfde pagina waar ik gebleven was... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Normaal selecteer je het ipsw bestand wat overeenkomt met wat op je iPhone staat. In dit geval wijkt dat dus af. Dus word gemeld. Duidelijk? met andere woorden: Je selecteert het ipsw van iOS 4 beta 4 in plaats van je iOS 4 GM |
|
|||
|
|||
Damn, mijn G4 Mac geeft aan dat Redsn0w niet geschikt voor de architecture.
Iemand een idee?
|
|||
|
|||
unable to recognize specified IPSW is de melding die ik krijg met redsn0w_mac_0.9.5b4-2 ik heb op mijn 3g deze firmware staan iPhone1_2_4.0_8A293_Restore.ipsw iemand?
|
||||
|
||||
Je moet dus Beta 4 selecteren en niet de GM!
|
||||
|
||||
Tethering is enabled by default - voor bijvoorbeeld Vodafone. Werkt hier perfect. Nu nog een aangepast ipcc voor Vodafone en ik ben helemaal voorzien.
|
|
|||
|
|||
klopt
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|