Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu post 1 aangepast, Nu support voor: iPhone 3G, iPhone 3GS, iTouch 2G. Tweaks: -Battery in % -Wallpaper -Multitasking -?Video Camera? Wat nog komt: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb nu post 1 aangepast,
Nu support voor: iPhone 3G, iPhone 3GS, iTouch 2G. Tweaks: -Battery in % -Wallpaper -Multitasking -?Video Camera? Wat nog komt: Downgrade van 4.0 naar 3.1.3 (alle iDevices) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
voor de tweaks is ssh niet nodig, uit big boss repo ifile installeren en je kan het direct op de iphone aanpassen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er een mogelijkheid om via ifile de videocamera te activeren? heb even rondgegoogled maar vond niets meer dan de mogelijkheid om de interface te enablen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Filmen kan nl niet met een 3G, Tenzij je een app bouwt/app installeert die dat doet. Bijv. Cycorder |
|
|||
|
|||
heb cycorder gehad, maar het is zo onhandig dat die filmpjes niet gewoon in je filmrol staan.. en dat je niet snel even kan schakelen tussen foto en video maken..
|
|
||||
|
||||
Daar ben ik het mee eens. Je zou aan een cydia developer kunnen vragen of die het zou kunnen maken.
|
|
|||
|
|||
Kort vraagje van een enorme jailbreak-noob.. Heb het eindelijk voor elkaar met Spirit te jailbreaken (zelfs voor mij niet zo moeilijk gna,gna..). Is er voor OS4 ook zoiets in de maak? Bovenstaande beschrijving is voor mij echt waaaay boven mijn petje...
|
|
|||
|
|||
Ja, is er een manier om tethering aant e zetten?
|
|
|||
|
|||
Heb je een jailbraik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Moet het daarna nog even aanpassen in de post. Groetjes, |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wacht je nieuwe post (en de goede reacties) even af, en dan zal ik er eens een nieuw projectje van maken. Alvast thx!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of het mogelijk is om ios4 op mijn iphone 3G te zetten? Ik heb een iphone 3g uit amerika en moet dus een unlock hebben.
Weet iemand of dit kan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie dat de iTunes én upgrade allebei nog beta zijn en dus nog niet 'officieel' te upgraden zijn. Daar wacht ik even op. Gaat er dan nog wat veranderen qua JB, of blijft dat zoals bovenstaand? |
|
||||
|
||||
Zal niet veel veranderen denk ik, weizigingen voorbehouden.
Laatst gewijzigd door spysical; 14-06-10 om 15:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|